Leuk is dat, hč. Gezag uitstralen, vervelende users straffen. Users voor de lol straffen. Users afkankerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou het echt kankervet vinden als ik mod zou worden
Ja dat heb ik ook gedaan. En het was bij Lavender Town volgens mij. En ik noemde 'm Sander want iedereen zei dat je Mew sterker was als ie Sander heettequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan wel op rood, maar niet op die boot. Je moet dan een speciaal trainertje boven Cerulean overslaan, vervolgens doorgaan tot je Fly hebt, dan ergens gaan staan dat een ander trainertje een ! krijgt, vervolgens snel start drukken wegvliegen naar dat 1e trainertje, die verslaan en dan naast Fuchsia Town lopen en dan komt er een Mew level 25. True story.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
De vibe van de laatste topics bevalt me niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ach, het was meer een soort dejavu
Mensen die geweld gebruiken, praat het toch gewoon uit met vriendelijke woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
Gebruik je vuisten irl, mietjes![]()
![]()
lelijkquote:
Dat soort woorden lijken me niet op z'n plaats. TR geplaatst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
![]()
Welke school zit jij, Norbertus, Gertrudis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AK
Ik ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan. En het was bij Lavender Town volgens mij. En ik noemde 'm Sander want iedereen zei dat je Mew sterker was als ie Sander heette![]()
![]()
![]()
Maar dus niet bij een boot.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed gedaan, Skylark.
Tevens wil ik oproepen aan iedereen om voortaan niet meer te schelden en gewoon gezellig mee te posten. Komt de sfeer ten goede en bezorgt yvonne ook geen stress meer. Want, jullie hebben alleen jullie zelf ermee.
Hahah serieus? Waar komt die Sander hoax vandaan manquote:
quote:
Hoe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
Al die nieuwe Pokémons kunnen wel Brockkanker worden genoemd.
AK is vet moeilijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AK
Preciesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een gevoel van macht dat je in het echte leven niet bezit, aangezien er daar over je heen wordt gelopen.
Nee want ik heb net even gezocht en ik kan niks erover vinden. Het is gewoon een meestertroll van een Sanderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |