Leuk is dat, hè. Gezag uitstralen, vervelende users straffen. Users voor de lol straffen. Users afkankerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou het echt kankervet vinden als ik mod zou worden
Ja dat heb ik ook gedaan. En het was bij Lavender Town volgens mij. En ik noemde 'm Sander want iedereen zei dat je Mew sterker was als ie Sander heettequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan wel op rood, maar niet op die boot. Je moet dan een speciaal trainertje boven Cerulean overslaan, vervolgens doorgaan tot je Fly hebt, dan ergens gaan staan dat een ander trainertje een ! krijgt, vervolgens snel start drukken wegvliegen naar dat 1e trainertje, die verslaan en dan naast Fuchsia Town lopen en dan komt er een Mew level 25. True story.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
De vibe van de laatste topics bevalt me niet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ach, het was meer een soort dejavu
Mensen die geweld gebruiken, praat het toch gewoon uit met vriendelijke woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
Gebruik je vuisten irl, mietjes![]()
![]()
lelijkquote:
Dat soort woorden lijken me niet op z'n plaats. TR geplaatst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
![]()
Welke school zit jij, Norbertus, Gertrudis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AK
Ik ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan. En het was bij Lavender Town volgens mij. En ik noemde 'm Sander want iedereen zei dat je Mew sterker was als ie Sander heette![]()
![]()
![]()
Maar dus niet bij een boot.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Vechten met pokemon![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed gedaan, Skylark.
Tevens wil ik oproepen aan iedereen om voortaan niet meer te schelden en gewoon gezellig mee te posten. Komt de sfeer ten goede en bezorgt yvonne ook geen stress meer. Want, jullie hebben alleen jullie zelf ermee.
Hahah serieus? Waar komt die Sander hoax vandaan manquote:
quote:
Hoe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
Al die nieuwe Pokémons kunnen wel Brockkanker worden genoemd.
AK is vet moeilijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AK
Preciesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een gevoel van macht dat je in het echte leven niet bezit, aangezien er daar over je heen wordt gelopen.
Nee want ik heb net even gezocht en ik kan niks erover vinden. Het is gewoon een meestertroll van een Sanderquote:
Salamence is wel baas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
Al die nieuwe Pokémons kunnen wel Brockkanker worden genoemd.
Idd, dat vond ik echt het ergste examenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AK is vet moeilijkserieus. Daarvan heb je het meest te vrezen gok ik zo!
zal ik je dag even opbeuren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan wel huilen vandaag.
hahaha dat Laki het ook had snap ik nog maar jij helemaal in Limburgquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Skylark. het volgende:
Een of andere baas die Sander heette trollde iedereen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
SANDER MOCHT JE DIT LEZEN IK WIL IN CONTACT MET JE KOMEN OM TE LEREN VAN JE TROLLSKILLS
Liever Salamence dan die dikke Dragonite.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pokémon met een ID in de Pokédex boven de 151.¡
Haha oke, verassendquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Idd, dat vond ik echt het ergste examen
Gertrudis.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welke school zit jij, Norbertus, Gertrudis?
/Klaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn beklag.
Dratini was echt wel een flikkermon.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liever Salamence dan die dikke Dragonite.
Ja bij ons wist iedereen het, maar Limburg, wtff manquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahaha dat Laki het ook had snap ik nog maar jij helemaal in Limburg![]()
![]()
.
Dragonair daarentegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dratini was echt wel een flikkermon.
Ik sta een 8.6 gemiddeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AK is vet moeilijkserieus. Daarvan heb je het meest te vrezen gok ik zo!
[..]
Precies
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
/KlaagMaar je bent wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn beklag.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ja, die naam alleen al. In Pokémon Stadium was ik ook echt een held in de Castle met hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dragonair daarentegen. Dat was de eckte.
Sterker nog, ik had daarvoor ooit al een Mew van iemand gekregen en die heette Sanderquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja bij ons wist iedereen het, maar Limburg, wtff man![]()
Dragonair ownde. Die kon je echt van alles leren, van thunder tot blizzard.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dragonair daarentegen. Dat was de eckte.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
/KlaagAhw, dat is kut. Heb je niet een kennis die even snel je band kan plakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn beklag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |