Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk, spontaan en lekker wild.![]()
![]()
![]()
Misschien heb je nog meer foto's zodat ik je innerlijk iets beter kan beoordelen.
Geloof me, het kan niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Pokémon Red en Blue kan het echt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Otis2.0 het volgende:
You can't stop me motherfucker cause I'm on a boat.
De vibe van de laatste topics bevalt me niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je de boosheid post icoon neit meer gebruiken? Ik voel me hierdoor niet prettig als ik je post lees.
Ik zou het echt kankervet vinden als ik mod zou wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
Wat beweegt je eigenlijk om mod te willen worden op een forum.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een samenvatting gekregen WF.
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AKquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet, zeker de examens niet
Het kan wel op rood, maar niet op die boot. Je moet dan een speciaal trainertje boven Cerulean overslaan, vervolgens doorgaan tot je Fly hebt, dan ergens gaan staan dat een ander trainertje een ! krijgt, vervolgens snel start drukken wegvliegen naar dat 1e trainertje, die verslaan en dan naast Lavender Town lopen en dan komt er een Mew level 25. True story.quote:
Ziekelijke lust naar macht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
Als je er toch teveel bent, kan je je net zo goed nuttig maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
Da's net zo bullshit als 100x om Zapdos lopen en dat ie dan level 25 zou zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan wel op rood, maar niet op die boot. Je moet dan een speciaal trainertje boven Cerulean overslaan, vervolgens doorgaan tot je Fly hebt, dan ergens gaan staan dat een ander trainertje een ! krijgt, vervolgens snel start drukken wegvliegen naar dat 1e trainertje, die verslaan en dan naast Fuchsia Town lopen en dan komt er een Mew level 25. True story.
Nu weet direct iedereen dat Limbo's echte Pokémonmeesters zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan wel op rood, maar niet op die boot. Je moet dan een speciaal trainertje boven Cerulean overslaan, vervolgens doorgaan tot je Fly hebt, dan ergens gaan staan dat een ander trainertje een ! krijgt, vervolgens snel start drukken wegvliegen naar dat 1e trainertje, die verslaan en dan naast Fuchsia Town lopen en dan komt er een Mew level 25. True story.
Hmm oke, ik heb één of twee proefexamens gedaan, ging best goed dus ik maak me er niet zo'n zorgen voor. En idd lekker niks doen voor aardrijkskunde, dat is ook zeer goed te doen als het meezitquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor je! Ik weet wel dat mijn klasgenoten zich nu de tering leren voor bio, terwijl ik helemaal niets hoef te doen voor AK
Een gevoel van macht dat je in het echte leven niet bezit, aangezien er daar over je heen wordt gelopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |