Sorry voor het gebruik van sarcasme icoontjes, het is nog even wennen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rare candy![]()
![]()
![]()
![]()
. Wil je serieus tegen mij vechten terwijl je het aids van Pokémon gebruikt, Rare Candy
? Dat fuckt je hele EV's up.
Bij mij is alles perfect, er valt niet up de fucken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rare candy![]()
![]()
![]()
![]()
. Wil je serieus tegen mij vechten terwijl je het aids van Pokémon gebruikt, Rare Candy
Lakitu, ik kies jou!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE OVER POKEMON DOE NIET ZO KINDERACHTIG MAN
ALS IK JOU TEGENKOM LACH IK JE IN JE GEZICHT UIT
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je echt weet wat er speelt en hoe er gehandeld wordt. Dan zou je ogen uit je kop schamen.
Wil je je mede-forumgebruikers in hun waarde laten? Dankquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rare candy![]()
![]()
![]()
![]()
Pluk haar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat die zwarte streep aan de rechterkant van je oog voorstelt.
Haha, leuke grap timmmmmm. Heb je er nog meer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lakitu, ik kies jou!
Lakitu, doe je baggeraaval!
Jij hebt geluk dat je mod bent nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lakitu, ik kies jou!
Lakitu, doe je baggeraaval!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles is terug te herleiden tot de BigPharma schoften. Ja ook de studies hier in onze naieve Neddrland.
quote:
Leuk, spontaan en lekker wild.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, leuke grap timmmmmm. Heb je er nog meer?
Dat is te ingewikkeld voor mij, ik hou het bij mijn CMprofielquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:18 schreef Aron7120 het volgende:
Iemand anders nog examen biologie zometeen?
Vond je het de moeite waard?quote:
Ik weet zeker dat je het kan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor mij, ik hou het bij mijn CMprofiel
Zo lastig is het niet, zeker de examens nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor mij, ik hou het bij mijn CMprofiel
Daar kun je ook Mew vangen met een trucje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Otis2.0 het volgende:
You can't stop me motherfucker cause I'm on a boat.
MOTHAFUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Otis2.0 het volgende:
You can't stop me motherfucker cause I'm on a boat.
leugensquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar kun je ook Mew vangen met een trucje.
Wil je de boosheid post icoon neit meer gebruiken? Ik voel me hierdoor niet prettig als ik je post lees.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
De vibe van de laatste topics bevalt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |