quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als een Skylark evolueert wordt het een Lakitu ja.
<3quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik dat Laki post en maakt mijn hart een klein sprongetje. Maar dat ben jij dan dus..
WAT PRAAT JE OVER POKEMON DOE NIET ZO KINDERACHTIG MANquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ik denk dat het meer is dat jij een Jolteon bent en ik een Flareon. Die constructie bevalt me beter.
Vind je mij niet zo leuk dan? Zal ik je even PM'en, dan kunnen we erover praten hoe we ons aan elkaar kunnen aanpassen zodat we misschien wel vrienden kunnen worden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik dat Laki post en maakt mijn hart een klein sprongetje. Maar dat ben jij dan dus..
Capslock gebruiken we liever niet hier, Lakitu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE OVER POKEMON DOE NIET ZO KINDERACHTIG MAN
ALS IK JOU TEGENKOM LACH IK JE IN JE GEZICHT UIT
Capslock komt schreeuwerig over, wat de sfeer niet ten goede komt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Capslock gebruiken we liever niet hier, Lakitu.
Wil je aub geen sarcasme opmerkingen tegen de crew makenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vuige pedofielen zijn het. Onze justitie is hét netwerk waar kiddypr0n en snufmovies geproduceerd worden. Onze OM zou corruptie bedacht kunnen hebben, zó walgelijk fout of iig chantabel is ons rechtssysteem. En dat alleen omdat er een paar klootzakken zijn maar de rest van de officieren houden hun muil om de beerput maar gesloten te houden. Daarmee zijn zij net zo fout bezig. Bescherming van het pedo-netwerk.
maar ik neem aan dat je deze website kent.
Nou moet jij eens even goed luisteren Van Gangelen, jij komt zelf niet eens langs de actieve topics.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
Het gaat om kracht, gedrevenheid en level-uppen. En dat is hoe je een goede KLB-meester kan worden.
Het is eigenlijk ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om zo'n kleine foto.
Ik meen het. Ik waardeer echt haar moeder rol op dit forum. Het houdt ons allen in balans wanneer we dreigen te ontsporen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je aub geen sarcasme opmerkingen tegen de crew maken? Die doen ook gewoon hun werk
.
Rare candyquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zelf nog 1 Rare Candy en de PP van mijn Rage is nog vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |