abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81912780

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).

* Poit heeft last van z'n rechterschouder!!
Wie helpt deze koene strijder van z'n last??
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_81912817
Gamebabe helpt de koene strijder van z'n last!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:38:14 #3
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81912829
Goedemorgen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:38:43 #4
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81912855
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:

poit, you lucky basterd
pi_81912887
Lunch
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81912976
zo, bijna in mijn eigen koffie geniest
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:40:59 #7
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81912991
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
Lunch
Goed plan, maar daarvoor moet ik eerst naar de AH waggelen.
Dit wordt echt weer zo'n hang-dag.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:41:22 #8
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81913010
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
Koffie... met klontjes!
pi_81913070
Gefferederrie..
Maar Koffie Goed idee
pi_81913380
gaat weer lekker vanochtend ik kon een boek niet vinden, evenals mijn notitieblok en toen bedacht ik me dat ik ze dan misschien in de bib had laten liggen vorige week. Nog 5 minuten nadenken verder schoot het me te binnen, ik had een andere tas bij me dan normaal en inderdaad, daar zat alles in
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:53:03 #11
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81913676
quote:
Gheh, ik at laatst n stukje sûkerbôle met gestampte muisjes (kan me idd niet zoet genoeg zijn) en toen moest ik niezen. Dat was nog eens een feest!
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:55:14 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_81913792
In je handen niezen is soms ook geen pretje.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_81913919
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef Solique het volgende:
In je handen niezen is soms ook geen pretje.
daarvoor is de zakdoek uitgevonden
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:59:31 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81914000
quote:
Ik las gepiest
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81914085
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik las gepiest
waar het hart vol van is
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:02:11 #16
258885 Solique
I Kill You !
pi_81914138
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:

daarvoor is de zakdoek uitgevonden
Klopt, maar soms is het zo'n automatische reactie dat je daar net te laat voor bent.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:03:13 #17
111656 Poit
12-08-12
pi_81914180
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

waar het hart vol van is
Loopt je koffie van over
pi_81914776
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:22:15 #19
111656 Poit
12-08-12
pi_81915018
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
pi_81915082
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Poit het volgende:

[..]

woensdag 26 mei 2010 @ 12:30:17 #21
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81915389
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

woensdag 26 mei 2010 @ 12:30:31 #22
111656 Poit
12-08-12
pi_81915398
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

pi_81915455
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_81916322
Mag ik bedanken Poit? Maar tzt wil ik er wel een fotootje of scannetje van maken heur..
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:55:20 #25
111656 Poit
12-08-12
pi_81916396
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:
Mag ik bedanken Poit? Maar tzt wil ik er wel een fotootje of scannetje van maken heur..
Het zit in m'n spieren en niet zo zeer in m'n botten denk ik..
pi_81916455
Foto -> bot, MR -> Spieren, kapsels, pezen..
pi_81916524
http://www.zavvi.com/blu-(...)ay-dvd/10074541.html
Alice In Wonderland - Combi Pack (Blu-ray & DVD)
£12.95
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:01:42 #28
111656 Poit
12-08-12
pi_81916651
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Reintji het volgende:
Doe mij er dan maar 1 dan
pi_81916694
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Reintji het volgende:
Moet straks waarschijnlijk weer een MRI scan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:03:57 #30
111656 Poit
12-08-12
pi_81916749
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Controle of zit het nog steeds niet goed?

En een MRI scan is toch niet zo erg, gewoon ffies stil liggen.
pi_81916794
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Controle of zit het nog steeds niet goed?

En een MRI scan is toch niet zo erg, gewoon ffies stil liggen.
Zit nog steeds niet goed

En het apparaat is niet zo erg, maar dat het weer moet is wat erger...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81916795
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Prrrr, pfffffuuuuuuuuuuuuuu, boing, boing, boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81916821
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Zit nog steeds niet goed

En het apparaat is niet zo erg, maar dat het weer moet is wat erger...
Beetje leuke laborantes?
pi_81916888
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
Damn ik heb zo'n absurde hekel aan mijn opleiding, walgelijke zooi hier
Hier hetzelfde, maar dan met werk. gvd weer een echte kut dag

Hmm MRI scan is misschien ook wel eens handig, loop al bijna een jaar met pijn in mij nek en linkerschouder/arm, alleen dan moet ik de dokter overtuigen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81917142
Eerst een fotootje dan. Meestal wordt aanvullend een MR gedaan.
pi_81917312
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:14 schreef Reintji het volgende:
Eerst een fotootje dan. Meestal wordt aanvullend een MR gedaan.
Mwa foto werd gemaakt van de thorax , daar was niks te zien
Ach we zullen wel eens kijken of ik nog een keer de moeite wil nemen om weer van alles te laten testen, heb echt zo'n dokter die als het niet kan zien, het ook niet zo erg vind

Waarom zeg je eigenlijk MR? Het is toch MRI?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81917335
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:58 schreef Tain het volgende:
http://www.zavvi.com/blu-(...)ay-dvd/10074541.html
Alice In Wonderland - Combi Pack (Blu-ray & DVD)
£12.95
wat de neuk moet je met een combipack serieus, waarom een film dubbel kopen
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:24:42 #38
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81917531
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mwa foto werd gemaakt van de thorax , daar was niks te zien
Ach we zullen wel eens kijken of ik nog een keer de moeite wil nemen om weer van alles te laten testen, heb echt zo'n dokter die als het niet kan zien, het ook niet zo erg vind

Waarom zeg je eigenlijk MR? Het is toch MRI?
MRI = Magnetic Resonance Imaging, dus MRI scan is beetje dubbelop (denk ik tenminste dat hij het daarom zo zegt. Dat, of hij is lui)
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:25:05 #39
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81917546
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Yeah snap het ook niet. Aan de andere kant, wel handig voor je kleine nichtje of je ouders, kun je hun blij maken met een DVD
pi_81917590
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Zal ik me dan maar weer opofferen om met mijn handjes aan brede mannenschouders te zitten.

Dan kan ik me misschien nog een beetje omhoog werken hier in de sc
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:47:15 #41
111656 Poit
12-08-12
pi_81918427
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zal ik me dan maar weer opofferen om met mijn handjes aan brede mannenschouders te zitten.

Dan kan ik me misschien nog een beetje omhoog werken hier in de sc
Je moet dan wel mij masseren he en niet iemand met brede schouders
pi_81918630
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Je moet dan wel mij masseren he en niet iemand met brede schouders
Als je een complimentje wil hebben over je brede schouders dan kun je dat ook gewoon zeggen...
pi_81918717
Ik heb me verslapen. Moest eigenlijk naar school.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:54:27 #44
111656 Poit
12-08-12
pi_81918722
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als je een complimentje wil hebben over je brede schouders dan kun je dat ook gewoon zeggen...
Nee hoor. Ik vraag me alleen af waar je die brede schouders hebt gezien want ik kan ze niet vinden in de spiegel
pi_81918736
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

MRI = Magnetic Resonance Imaging, dus MRI scan is beetje dubbelop (denk ik tenminste dat hij het daarom zo zegt. Dat, of hij is lui)
Lui.

MRI = MR (overigens hebben we het vaak over een MRI (scan) van een patiënt en 'zit je op' een MR)

Amerikanen noemen CT bijvoorbeeld ook CAT. Nog zo iets!
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:57:04 #46
111656 Poit
12-08-12
pi_81918835
Trouwens Reinjte of Lennie!
Hoe zit het met de ubervette shirts??
Ik kan niet wachten om met een x-ray NES Zapper op m'n borst rond te lopen!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:59:44 #47
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81918962
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Lui.

MRI = MR (overigens hebben we het vaak over een MRI (scan) van een patiënt en 'zit je op' een MR)

Fransen zijn nog erger, iedere afkorting die maar bestaat willen ze per se omkeren en veranderen
NATO? ATON!
LPG? GPL!
UN? ONU!
EPO? OEB!

En ga zo maar door!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:00:38 #48
111656 Poit
12-08-12
pi_81919000
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fransen zijn nog erger, iedere afkorting die maar bestaat willen ze per se omkeren en veranderen
NATO? ATON!
LPG? GPL!
UN? ONU!
EPO? OEB!

En ga zo maar door!
Eigenlijk moeten alle Fransozen knoeperhard in de kut geschopt worden!
pi_81919092
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poit het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vraag me alleen af waar je die brede schouders hebt gezien want ik kan ze niet vinden in de spiegel
Meisjes met anorexia zien ook vetkleppen in de spiegel... dus wat zegt een spiegelbeeld?
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:04:22 #50
111656 Poit
12-08-12
pi_81919164
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Meisjes met anorexia zien ook vetkleppen in de spiegel... dus wat zegt een spiegelbeeld?
True, true.. Ik zie ook een mooie jongen in de spiegel inderdaad
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:07:04 #51
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81919272
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten alle Fransozen knoeperhard in de kut geschopt worden!
ik heb geen kut...
pi_81919277
Goede morgen!

Ik ben gisteren tijdens de 1e aflevering van Lost in slaap gevallen, zo spannend was het Maar wat slaaptekort kan daar ook debet aan zijn...

Zo even boodschappen doen en dan ontbijten met een luxe tonijnbol denk ik! Iemand nog tips voor de avondmaaltijd?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:07:40 #53
111656 Poit
12-08-12
pi_81919299
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ik heb geen kut...
Heus wel Alle fransozen hebben een kut.. M'n zwager ook!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:08:26 #54
111656 Poit
12-08-12
pi_81919343
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef koei het volgende:
Goede morgen!

Ik ben gisteren tijdens de 1e aflevering van Lost in slaap gevallen, zo spannend was het Maar wat slaaptekort kan daar ook debet aan zijn...

Zo even boodschappen doen en dan ontbijten met een luxe tonijnbol denk ik! Iemand nog tips voor de avondmaaltijd?
Een lekkere risotto met een mals stukje vlees en groene asperges
pi_81919609
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef Poit het volgende:

[..]

Een lekkere risotto met een mals stukje vlees en groene asperges
Risotto is me net iets teveel werk voor in mn eentje (en te faalgevoelig). Uitgebreid koken overweeg ik alleen als er eters zijn.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:15:55 #56
111656 Poit
12-08-12
pi_81919690
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:

[..]

Risotto is me net iets teveel werk voor in mn eentje (en te faalgevoelig). Uitgebreid koken overweeg ik alleen als er eters zijn.
Ja, dat snap ik, zou ik ook niet doen
Zelfs voor gasten vind ik het een behoorlijk karwei..
pi_81919728
Ik wil eens risotto maken, nog nooit gedaan. Wel eens op, is echt goddelijk, terwijl ik niet van rijst houd.
pi_81919873
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, zou ik ook niet doen
Zelfs voor gasten vind ik het een behoorlijk karwei..
Risotto is echt zo gemakkelijk Ga eens spekkoek maken, dat is pas veel werk
Moet ik ook maar weer een keer doen, met wat rum
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:21:22 #59
111656 Poit
12-08-12
pi_81919929
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Risotto is echt zo gemakkelijk Ga eens spekkoek maken, dat is pas veel werk
Moet ik ook maar weer een keer doen, met wat rum
Misschien is het niet moeilijk maar ik vind het als zeer luie kok gewoon teveel werk.. En hij wordt nooit zo lekker als de Risotto die De_Kok maakt..
pi_81920165
Ik lust geen spekkoek. Maar met rum is volgens mij alles wel lekker.
pi_81920207
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:

[..]

Kofta is lekker dat staat bij mij op het programma
pi_81920229
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen spekkoek. Maar met rumketchup is volgens mij alles wel lekker.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:28:07 #63
111656 Poit
12-08-12
pi_81920254
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen spekkoek. Maar met rum is volgens mij alles wel lekker.
Ik ben niet zo enorm dol op rum maar een goede Mojito (en dan niet zo'n slappe bak met Bacardi erin) lust ik wel op z'n tijd.. Oh, heerlijk, terrasje, zonnetje, mooie vrouwen, lekker chil techno beatje op de achtergrond en dan zo'n heerlijke koude vol met munt zittende Mojito.. En dat alles met een lichte kate van de avond ervoor
pi_81920520
Wat is het trouwens dat elke keer als NASA tweet over de space shuttle Atlantis ik moet denken aan Stargate
pi_81920601
Door een topic heb ik gevonden met wat voor "bruidstaart" ik wil trouwen.

Nu alleen nog een man.
pi_81920755
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Door een topic heb ik gevonden met wat voor "bruidstaart" ik wil trouwen.

[ afbeelding ]

Nu alleen nog een man.
cupcakes op een trouwtaart En sowieso moet je erg weinig vrienden en familie hebben voor zo'n taart. Met alleen al mijn directe familie is hij al op volgens mij...
pi_81920759
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
Trouwens Reinjte of Lennie!
Hoe zit het met de ubervette shirts??
Ik kan niet wachten om met een x-ray NES Zapper op m'n borst rond te lopen!!
Het gaat gebeuren!
pi_81920811
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef koei het volgende:

[..]

cupcakes op een trouwtaart En sowieso moet je erg weinig vrienden en familie hebben voor zo'n taart. Met alleen al mijn directe familie is hij al op volgens mij...
Cupcakes. En mijn familie is nog maar heel klein. 2 van die dingen moet wel genoeg zijn.
pi_81920849
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Cupcakes.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:43:18 #70
111656 Poit
12-08-12
pi_81920958
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Cupcakes. En mijn familie is nog maar heel klein. 2 van die dingen moet wel genoeg zijn.
Maar dan kan je helemaal niet romantisch samen de taart aansnijden..
pi_81921044
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar dan kan je helemaal niet romantisch samen de taart aansnijden..
Het bovenste laagje is taart.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:46:53 #72
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81921105
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Morthill het volgende:
Wat is het trouwens dat elke keer als NASA tweet over de space shuttle Atlantis ik moet denken aan Stargate
Je bent een poepnerd, leer het te accepteren!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:47:55 #73
111656 Poit
12-08-12
pi_81921153
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

Het gaat gebeuren!
Jamaar, duurt laaahaaaang!!!
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het bovenste laagje is taart.
Ik vind het niet kunnen.. En wat koei zegt! Mogen wij dan niet komen??
pi_81921241
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Jamaar, duurt laaahaaaang!!!
[..]

Ik vind het niet kunnen.. En wat koei zegt! Mogen wij dan niet komen??
Er staan iets van 40 dingen op, 2 van die dingen is 80. Dat moet toch wel kunnen?
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:50:23 #75
111656 Poit
12-08-12
pi_81921276
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er staan iets van 40 dingen op, 2 van die dingen is 80. Dat moet toch wel kunnen?
Nope, want als SD komt eet hij in 1 hap 1 zo'n hele unit op
pi_81921313
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Nope, want als SD komt eet hij in 1 hap 1 zo'n hele unit op
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:51:28 #77
111656 Poit
12-08-12
pi_81921344
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jaja, nu lach je nog
pi_81921393
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Jaja, nu lach je nog
Maar ik wilde cupcakes. Mijn droom, wat doe je.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:54:38 #79
111656 Poit
12-08-12
pi_81921486
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je met beide benen op de grond zetten.
pi_81921548
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach wees blij dat hij je nu alvast uit die droom helpt! Straks heb je een leuke vent gevonden, jaag je hem weg door cupcakes als bruidstaart te willen
pi_81921649
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je bent een poepnerd, leer het te accepteren!
Tell me something I don't know
pi_81921695
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Reintji het volgende:

[..]

Beetje leuke laborantes?
Vorige keer alleen maar kerels...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81921721
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

De DVD aan iemand kado doen Je kan overigens de DVD of Blu-ray ook nog wel los kopen, maar dan betaal je meer dan deze combipack op moment

[ Bericht 7% gewijzigd door Tain op 26-05-2010 15:10:12 ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:01:59 #84
111656 Poit
12-08-12
pi_81921812
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef koei het volgende:

[..]

Ach wees blij dat hij je nu alvast uit die droom helpt! Straks heb je een leuke vent gevonden, jaag je hem weg door cupcakes als bruidstaart te willen
Ook dat nog ja!
pi_81922299
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef koei het volgende:

[..]

Ohja. Klopt. Rare dingen moet ik pas doen zodra ik getrouwd ben en hij niet meer kan vluchten.
pi_81922384
Zucht weer een weggegooit jaar in mijn leven
pi_81922453
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja. Klopt. Rare dingen moet ik pas doen zodra ik getrouwd ben en hij niet meer kan vluchten.
Vluchten kan altijd nog
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81922478
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef Tain het volgende:

[..]

De DVD aan iemand kado doen Je kan overigens de DVD of Blu-ray ook nog wel los kopen, maar dan betaal je meer dan deze combipack op moment
Meestal kan je de DVD wel los kopen, maar de Blu-Ray niet. Bij Avatar en Disney-films krijg je ook de DVD er standaard bij, terwijl ik daar echt geen interesse in heb als ik de Blu-Ray al heb... Maar goed, ik krijg als het goed is binnenkort de prinses en de kikker combopack, dus de DVD daarvan kan mooi naar mn ouders.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:16:39 #89
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922534
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tell me something I don't know
Ok. Wist je dat New Brunswick circa 730.000 inwoners telt?
pi_81922544
Ik moet zeggen dat bruidstaarten wel het laatste is waar ik rondom het fenomeen trouwen over nadenk... Veel verder dan de reis en de jurk kom ik niet
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:17:40 #91
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922574
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:13 schreef CraniuM het volgende:
Zucht weer een weggegooit jaar in mijn leven
Hoe dat zo?
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:17:56 #92
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922588
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet zeggen dat bruidstaarten wel het laatste is waar ik rondom het fenomeen trouwen over nadenk... Veel verder dan de reis en de jurk kom ik niet
SEX!!! EINDELIJK MAG HET!!!!
pi_81922668
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:17 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Ja, toch problemen met de opleiding, het is me toch te zwaar wat ik gewoon enorm jammer vind de stage die ik nu heb vind ik geweldig.

en dit is dan de 3de opleiding niet afgemaakt
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:22:34 #94
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922765
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ja, toch problemen met de opleiding, het is me toch te zwaar wat ik gewoon enorm jammer vind de stage die ik nu heb vind ik geweldig.

en dit is dan de 3de opleiding niet afgemaakt
Kut, dat is inderdaad balen... zeker omdat het werk wel bevalt!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:22:54 #95
111656 Poit
12-08-12
pi_81922778
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ok. Wist je dat New Brunswick circa 730.000 inwoners telt?
Precies?? Maken ze iemand af als er een kindje geboren wordt? Of importeren ze iemand als er een dooie valt?
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:23:25 #96
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922800
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef Poit het volgende:

[..]

Precies?? Maken ze iemand af als er een kindje geboren wordt? Of importeren ze iemand als er een dooie valt?
circa = ongeveer, wijsneus
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:23:59 #97
111656 Poit
12-08-12
pi_81922833
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

circa = ongeveer, wijsneus
Ik had over het woordje circa heen gelezen
My bad
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:24:32 #98
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81922858
Zijn er hier nog mensen die veel kennis hebben van diverse vechtsporten?
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:24:54 #99
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81922877
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik had over het woordje circa heen gelezen
My bad

[ Bericht 4% gewijzigd door SpankmasterC op 26-05-2010 15:30:24 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:25:22 #100
111656 Poit
12-08-12
pi_81922899
Vanavond Red Dead Redemption spelen!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:26:07 #101
258885 Solique
I Kill You !
pi_81922938
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Fallen het volgende:
Ligt eraan, heb zelf paar jaartjes judo en martial arts gedaan.
pi_81922956
quote:
Gamebabe doet een vechtsport!
pi_81923041
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kut, dat is inderdaad balen... zeker omdat het werk wel bevalt!
Ja dat vind ik gewoon nog het ergste.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:29:41 #104
111656 Poit
12-08-12
pi_81923106
quote:
Niet veel maar wel een beetje
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:33:37 #105
111656 Poit
12-08-12
pi_81923326
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ja dat vind ik gewoon nog het ergste.
Da's klote kerel.. Maar wat ga je dan doen? Stapje terug?
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:35:36 #106
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81923415
Nouja, ik zoek namelijk een vechtsport, maar ik ben zo niet thuis in de dingen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen.

Ik zoek iets wat met name verdedigend is, niet al te sierlijk (ik haat showing off) en bij voorkeur niet met al te veel grepen en klemmen op de grond liggen. Uiteraard mag het best hard gaan. Ik snap dat het weinig is om mee te beginnen, maar toch.
pi_81923474
Gaat weer keisnel hier
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81923501
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Da's klote kerel.. Maar wat ga je dan doen? Stapje terug?
Ja. ga kijken voor een niveau lager.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:39:02 #109
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81923596
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:37 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ja. ga kijken voor een niveau lager.
Is het dan nog een weggegooid jaar of, als je een stapje terug doet, nog wel nuttig geweest?
pi_81923621
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Fallen het volgende:
Nouja, ik zoek namelijk een vechtsport, maar ik ben zo niet thuis in de dingen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen.

Ik zoek iets wat met name verdedigend is, niet al te sierlijk (ik haat showing off) en bij voorkeur niet met al te veel grepen en klemmen op de grond liggen. Uiteraard mag het best hard gaan. Ik snap dat het weinig is om mee te beginnen, maar toch.
Boksen?

woensdag 26 mei 2010 @ 15:42:09 #111
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81923757
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef koei het volgende:

[..]

Boksen?

[ afbeelding ]
Ja, ware het niet dat ik mijn semi-flaporen wel lief vind.... van die bloemkooltjes is ook niet alles.
Maar wie weet.
pi_81923830
quote:

Teakwondo?
pi_81923853
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Fallen het volgende:

[..]

Is het dan nog een weggegooid jaar of, als je een stapje terug doet, nog wel nuttig geweest?
Mja, ik heb natuurlijk veel geleerd op school/stage. Maar imo vind ik het toch nog wel een weggegooit jaar + ik ben niet meer de jongste
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:48:27 #114
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81924105
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Mja, ik heb natuurlijk veel geleerd op school/stage. Maar imo vind ik het toch nog wel een weggegooit jaar + ik ben niet meer de jongste
Dat je niet de jongste bent hoeft op zich geen probleem te zijn. Ik ben inmiddels ook al 34 en nog steeds bezig met mijn HBO. Ik heb ongeveer 3 jaar (en bijna ¤ 20.000,- ) in een putje weg zien spoelen... daar werd ik echt niet blij van.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:04 #115
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81924131
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Teakwondo?
Misschien wel een optie, ik zal zo wel even uitzoeken hoe/wie/wat/waar.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:20 #116
111656 Poit
12-08-12
pi_81924148
quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_maga
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:53:34 #117
111656 Poit
12-08-12
pi_81924372
of:
http://www.gracieacademy.com/
Gespecialiseerd in grondgevechten Geweldig om te doen, helaas trekken m'n knieën het niet
pi_81924600
quote:
Daar heb ik ook een tijd naar zitten kijken. Kon helaas niks vinden hier in de buurt
pi_81924704
Ik wil ook ofwel meer gaan judoen ofwel een andere vechtsport erbij pakken volgend jaar. Je moet toch wat als je studie klaar is Iets van karate ofzo lijkt me ook nog wel tof.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:00:16 #120
111656 Poit
12-08-12
pi_81924722
Oh, en trouwens, Fallen, ik ben ook gecharmeerd van boksen.. Alleen zitten bij ons in Gouda alleen van die opgeschoten agressieve sjakies waar ik niet mee wil sparren..
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:00:54 #121
111656 Poit
12-08-12
pi_81924765
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Nebo het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een tijd naar zitten kijken. Kon helaas niks vinden hier in de buurt
Schijnt wel gruwelijk te zijn inderdaad.. Maat van me doet dat.. Loopt chronisch met blauwe armen
pi_81924929
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Schijnt wel gruwelijk te zijn inderdaad.. Maat van me doet dat.. Loopt chronisch met blauwe armen
Geloof ik graag. Als je echt goed bent dan krijg je heerlijke Steven Seagal eat your heart out momenten

woensdag 26 mei 2010 @ 16:05:28 #123
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81925037
Ik heb een prima Taekwondo school gevonden bij mij in de buurt... dus die ga ik van de week even checken!

Boksen heb ik zelf niet zo heel veel mee, net zo min als grondgevechten. Krav-Maga wil ik ook nog wel een keer gaan doen, maar dan eerst denk ik even iets meer basis hebben.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:07:50 #124
111656 Poit
12-08-12
pi_81925184
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:

[..]

Geloof ik graag. Als je echt goed bent dan krijg je heerlijke Steven Seagal eat your heart out momenten

Steven Seagal doet natuurlijk Aikido!
pi_81925239
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Steven Seagal doet natuurlijk Aikido!
Steven Seagal doet Steven Seagal
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:09:48 #126
111656 Poit
12-08-12
pi_81925275
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Nebo het volgende:

[..]

Steven Seagal doet Steven Seagal
Niet.. Hij heeft geen staart meer
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:18:00 #127
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81925710
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet.. Hij heeft geen staart meer
Maakt niet uit hij kan nog steeds mooi zingen

woensdag 26 mei 2010 @ 16:19:40 #128
111656 Poit
12-08-12
pi_81925795
Da's dan weer wel zo
pi_81926225
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maakt niet uit hij kan nog steeds mooi zingen

woensdag 26 mei 2010 @ 16:46:28 #130
111656 Poit
12-08-12
pi_81927212
Jaja..

oeh, foeballe vanavond op tv..
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:52:02 #131
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81927502
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Poit het volgende:
Jaja..

oeh, foeballe vanavond op tv..
Wie gegen wie? Er is ook weer n groot politiek debat namelijk!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:52:39 #132
111656 Poit
12-08-12
pi_81927535
Niedierliend gegen miexiecooo
pi_81927684
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:

[..]

Tof filmpje, heb het geluid uit gezet en keihard Pendulum ft. In Flames aan
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:57:40 #134
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81927765
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef Poit het volgende:
Niedierliend gegen miexiecooo
Mexicooooo, Mexiiiihiiiiiiiiiiiiicooooooooooooooooooooo!

pi_81927770
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Lui.

Ah oke duidelijk! En met MRI kun je dus spieren bekijken? Dan snap ik dus niet waarom ik voor een foto naar het ziekenhuis moest :/
pi_81928154
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef koei het volgende:
Goede morgen!

Season 1 ?
pi_81928391
heerlijk, antwoord krijgen op een sollicitatie van dik een maand terug dacht al dat ze me gewoon vergeten waren
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:17:26 #138
111656 Poit
12-08-12
pi_81928749
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef Morthill het volgende:
heerlijk, antwoord krijgen op een sollicitatie van dik een maand terug dacht al dat ze me gewoon vergeten waren
En?? Mag je voor de volgende ronde?
pi_81928835
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

Het gaat gebeuren!
17 Juni is mijn helse schooljaar 'voorbij', en misschien wel de hele opleiding als het zo door gaat
pi_81929122
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef Poit het volgende:

[..]

En?? Mag je voor de volgende ronde?
nee
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:25:18 #141
111656 Poit
12-08-12
pi_81929164
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

nee
Ahwwww..
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

17 Juni is mijn helse schooljaar 'voorbij', en misschien wel de hele opleiding als het zo door gaat
Ahwwww..
pi_81929192
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Ahwwww..

agh, ik heb twee baantjes, ben er tevreden mee had ook niet verwacht dat ik aangenomen zou worden. Paste niet echt in het profiel.
pi_81929469
Lennie! Heb hem binnen,mooi handschrift hoor wel de volgende keer iets dikkers er over heen plakken, heel je adres was zo te lezen
pi_81929743
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lennie! Heb hem binnen,mooi handschrift hoor wel de volgende keer iets dikkers er over heen plakken, heel je adres was zo te lezen
Ogh daar maak ik me niet zo'n zorgen over, meestal zet ik m'n eigen adres er sowieso wel bij als afzender
pi_81930556
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ogh daar maak ik me niet zo'n zorgen over, meestal zet ik m'n eigen adres er sowieso wel bij als afzender
Tsss niet gedaan
pi_81930681
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Tsss niet gedaan
Vergeten
pi_81930796
Grappig, al drie maanden weg bij FOK! en bedrijven hebben dat nog steeds niet door vandaag RDR gekregen
pi_81930829
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
Grappig, al drie maanden weg bij FOK! en bedrijven hebben dat nog steeds niet door vandaag RDR gekregen
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:11:57 #149
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81930894
quote:
vandaag pas? Faalhaas die Maikel!
pi_81931026
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

vandaag pas? Faalhaas die Maikel!
Niet van Maikel, van PR Bureau Richard
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:16:22 #151
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81931056
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet van Maikel, van PR Bureau Richard
Ah. Nog steeds, faal
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:21:52 #152
258885 Solique
I Kill You !
pi_81931224
Gewoon een spier in mijn kaak verrekt tijdens lunch vanmiddag.
Kijken hoe avondeten gaat zometeen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:22:41 #153
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81931252
quote:
Mine?!?!
pi_81931779
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:05 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Vergeten
Maakt ook niet uit . Hij staat al op de HDD
pi_81931853
had ik al gezegd dat ik bier wil?
pi_81931929
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Reintji het volgende:
Haal maar, ik wil graag een wijntje als je toch loopt.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:57 #157
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81932015
Neem meteen wat te knabbelen mee
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:44:07 #158
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81932059
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef Gamer_V het volgende:
En doe meteen mn boodschappen, anders moet ik naar buiten
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:45:26 #159
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81932096
Ik was daarnet even aan het slapen, droom ik dat mijn ma mijn kamer binnenkomt en maar tegen me aan blijft praten terwijl ik probeer te slapen. BLIJF UIT MIJN DROMEN
pi_81932207
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Reintji het volgende:
Staat hier al koud te worden! Maar eerst uuuuren aftereffecten
pi_81932530
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haal maar, ik wil graag een wijntje als je toch loopt.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef Gamer_V het volgende:
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

En doe meteen mn boodschappen, anders moet ik naar buiten
http://www.albert.nl/display.do?page=home
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Staat hier al koud te worden! Maar eerst uuuuren aftereffecten
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:00:22 #162
270524 Flodder450
pi_81933629
tvp
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:22:50 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81933781
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:23:10 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81933802
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:19 schreef badboynova het volgende:
tvp
Tuin klaar?

Je pakje heb ik op de bus gedaan
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:26:11 #166
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81933942
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
Deze is speciaal voor SpankY

http://www.dumpert.nl/med(...)c/stop_de_dief_.html
dank je wel dat je aan me dacht!
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:29:36 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81934132
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

dank je wel dat je aan me dacht!
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:35:27 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81934422
20:30 weer debat

Zie hoe de rechtse opmars doorzet!
pi_81934646
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Tuin klaar?

Je pakje heb ik op de bus gedaan
Ga het weekend verder, want maak weer volle werk dagen.

Als het goed is, moet jouw coke er ook al zijn
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:43:15 #171
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81934827
POIT IK KOM JE MASSEREN!
Do androids dream of electric sheep?
pi_81934894
Hmm ga ik voetbal kijken? Nah...
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:46:57 #173
182714 RitseB
pi_81935021

*Bam - Bam - Bam*
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:52:55 #174
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81935344
Wat een ongeloofwaardig bescheten KUTDAG!!!

Antiklacht: Morgen geen ontbijtdienst, mag dus uitslapen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:53:23 #175
182714 RitseB
pi_81935369
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Sigmund666 het volgende:

Anti klacht mag niet, slotje
pi_81935447
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:46 schreef RitseB het volgende:

*Bam - Bam - Bam*
Wow. Wat is het ineens stil als ik dat liedje wegklik. Wat een herrie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:55:16 #177
182714 RitseB
pi_81935467
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wow. Wat is het ineens stil als ik dat liedje wegklik. Wat een herrie.
Is geen herrie, is kunst
pi_81935599
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Is geen herrie, is kunst
Ik ben van de wijven muziek.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:58:47 #180
182714 RitseB
pi_81935680
quote:
Doet me denken aan Celine Dion
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:59:28 #181
182714 RitseB
pi_81935723
luister dan zo iets

pi_81935856
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef RitseB het volgende:
luister dan zo iets

Dat vind ik wel tof.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:04:15 #183
187674 Sigmund666
pi_81935948
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef RitseB het volgende:

[..]

Anti klacht mag niet, slotje
Ritse, terug naar je hok!

Antiklachten mogen altijd.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:05:53 #184
182714 RitseB
pi_81936042
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik wel tof.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:08:35 #185
182714 RitseB
pi_81936164
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ritse, terug naar je hok!

Antiklachten mogen altijd.
In KLB niet meer
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:12:03 #186
187674 Sigmund666
pi_81936316
THIS IS SLOWCHAT !
pi_81936413
Pendulum album wordt steeds geiler
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:18:02 #188
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81936616
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:12 schreef Sigmund666 het volgende:
THIS IS SLOWCHAT !
SLOWCHAT?
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:20:54 #189
187674 Sigmund666
pi_81936785
SC, ewa je weet het toch swa?!
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:27:36 #190
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81937153
Yo braddas. Gam slowchat swa.
pi_81937446
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Sigmund666 het volgende:

Den Haag was bagger?
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:08 schreef RitseB het volgende:

[..]

In KLB niet meer
Is dat zo?
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:33:33 #192
182714 RitseB
pi_81937484
Ja, dat is zo.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:34:56 #193
187674 Sigmund666
pi_81937559
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Den Haag was bagger?
[..]

Is dat zo?
Ja. 6 uur moeten reizen voor iets dat 20 minuten duurde is altijd RUK.
pi_81938156
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ja. 6 uur moeten reizen voor iets dat 20 minuten duurde is altijd RUK.
Dat moet je ook niet doen natuurlijk! Gewoon een combo-tripje van maken dan! Als ik voor een lunch naar Zaandam moest dan ging ik ook altijd via Amsterdam terug om daar een middagje rond te hangen!
pi_81938252
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef RitseB het volgende:
Ja, dat is zo.
Regels voor KLB .

Sig, Via de telefoon was geen optie?
pi_81942712
Ligt het aan mij, of gaat Nederland op deze manier niet extreem ver komen?
pi_81945407
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Nebo het volgende:
Tja, ach... Zo'n lijsttrekkersdebat is ook weer niet zo veelzeggend...
pi_81945482
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef koei het volgende:

[..]

Tja, ach... Zo'n lijsttrekkersdebat is ook weer niet zo veelzeggend...
Ik ben ook maar niet gaan kijken, het zal uiteindelijk wel. Ik stem toch niet op een lijsttrekker, dus waarom zou ik kijken? Heb wel betere dingen te doen
pi_81945931
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:43 schreef RitseB het volgende:
POIT IK KOM JE MASSEREN!
Je bent te laat, is al gebeurd
pi_81946009
Het is tijd voor een biertje voor het slapen gaan
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:22:39 #202
182714 RitseB
pi_81946041
Geniet er van.
pi_81946316
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Nebo het volgende:
2-1 toch
pi_81946431
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Reintji het volgende:

[..]

2-1 toch
pi_81946773
Morgen PS3 kopen.
pi_81947019
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Morgen PS3 kopen.
Die had je toch al?
pi_81947022
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Morgen PS3 kopen.
Die van mij?
pi_81947131
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die van mij?
?
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Reintji het volgende:

[..]

Die had je toch al?
Ja, maar later weer verkocht.
pi_81947777
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

?
Wat moet ik ermee

Wat een fucking ruige lens, weegt 6kilo en kan 220graden zien! achter zichzelf dus!

Kost dan ook $35.000,-
pi_81947819
WTF, ik kom er net achter dat je op fok met alt+een nummer naar die pagina van het topic gaat
pi_81947869
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef lkb9000 het volgende:
Wat moet ik ermee
Dan ben ik dus wel serieus geïnteresseerd, wat kost het? Welk model? Etc etc.
pi_81948150

Maak je dit mee
pi_81948574
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan ben ik dus wel serieus geïnteresseerd, wat kost het? Welk model? Etc etc.
80gb, heb nog geen prijs bedacht.
Maar ik denk dat ik hem nog wel eventjes hou, sorry. Ik denk dat ik hem, als nodig, verkoop als laatste stap in sparen voor een Canon 7D.

Hij heeft al een maand niet aangestaan, maar toch vind ik 't wel fijn er 1 in huis te hebben staan
pi_81948623
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Maak je dit mee
Dat kan ik denk ik bijna wel met m'n eigen fisheyetje 'bijna'
pi_81948638
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:03 #217
182714 RitseB
pi_81948680
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ja.
pi_81948848
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat kan ik denk ik bijna wel met m'n eigen fisheyetje 'bijna'
Heb je een 10mm? Die NikonNikkor is 6mm dacht ik en weegt een paar kilo.
pi_81948986
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Maak je dit mee
MUST HAVE!
pi_81949000
Waarom wil je een PS3? Er was al een heel gebeuren over Edjes en PS3's
pi_81949348
Heavy Rain.
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:13:13 #222
182714 RitseB
pi_81949425
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

MUST HAVE!
Ik zou er echt totaal niet mee kunnen omgaan.
pi_81949898
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Reintji het volgende:

[..]

Heb je een 10mm? Die NikonNikkor is 6mm dacht ik en weegt een paar kilo.
Nee ik heb een goedkoop opzetding voor op andere lenzen, staat niet eens bij hoeveel mm hij is, maar hij is ongeveer 180graden
pi_81950062
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Nee ik heb een goedkoop opzetding voor op andere lenzen, staat niet eens bij hoeveel mm hij is, maar hij is ongeveer 180graden
Is dat nog een beetje lichtsterk dan? Een echte is mij wat te duur eigenlijk.
pi_81950073
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heavy Rain.
Voor alleen Heavy Rain zou ik geen PS3 aanschaffen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81950160
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Reintji het volgende:

[..]

Is dat nog een beetje lichtsterk dan? Een echte is mij wat te duur eigenlijk.
Ja is nog wel te doen, maar de onnodige lengte van een extra lens er onder is wel zonde, je hebt met een lager diafragma heel snel last van onscherpte in de buitenste rand. En over het algemeen gewoon een slechte beeldkwaliteit.

Hij is vooral leuk om aan je oog te doen en rond te lopen
pi_81950259
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik zou er echt totaal niet mee kunnen omgaan.
Ik ook niet, ik faal al met mijn beginners spiegelreflexje. Zet hem altijd op automatisch.
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:28:54 #228
182714 RitseB
pi_81950345
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik faal al met mijn beginners spiegelreflexje. Zet hem altijd op automatisch.
Zo ver ga ik nog net niet.
pi_81950953
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat moet je niet doen zonde van de camera!
Zet hem tenminste op AV (bij Nikon volgens mij TV)
pi_81951179
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor alleen Heavy Rain zou ik geen PS3 aanschaffen...
Dat zou ik idd ook niet doen . Heb de afgelopen weken ook al genoeg lenzen voor mij pa besteld
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:45:24 #231
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81951251
Ik wil ook weer gaan fotograferen....
Sparen voor een D700...
pi_81951809
Moet er eigenlijk ook weer een tijd voor vrij maken, spullen pakken van me pa en dan maar eens gaan..
Alleen als ik onderweg ben, heb ik geen idee waarvan ik foto's moet maken
pi_81951907
Ik ga vrijdag een fotoshoot doen in Scheveningen voor een surfmerkie
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:59:58 #234
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81952013
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet er eigenlijk ook weer een tijd voor vrij maken, spullen pakken van me pa en dan maar eens gaan..
Alleen als ik onderweg ben, heb ik geen idee waarvan ik foto's moet maken
Soms helpt het om van te voren gewoon al een thema te verzinnen en dan alles vast te leggen wat je daar mee kan associëren. Niet per definitie de meest mooie plaatjes, maar soms wel onverwachte pareltjes.
pi_81952131
Sowieso is overwacht altijd mooi, maar heb niet elke keer dat ding op zak .

Dit weekend maar eens bij een weiland of riviertje kijken
pi_81952759
quote:
Ja, daar zitten een paar leuke tussen. Nja leuk, meer de foto dan het verhaal er achter
pi_81952801
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja, daar zitten een paar leuke tussen. Nja leuk, meer de foto dan het verhaal er achter
Inderdaad
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:19:44 #239
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81952878
quote:
Daar zitten wel bijzondere platen tussen, maar dat vind ik toch wel van de meeste "nieuws" foto's.

http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_photogallery&task=blogsection&id=20&Itemid=257&bandwidth=high
pi_81952885
Mooie foto's kun je ook met een compactcamera maken. Het gaat er vooral om wat je op de foto zet. Alleen van standaard fotoplekken is een speciale camera nodig voor mooie foto's want anders krijg je gewoon van diezelfde 13 in een dozijn foto's.

Heb vorige week een fotoshoot gehad in Clingendael met familie. Ben wel heel benieuwd of dat een beetje mooie foto's zijn geworden. En ik hoop dat ik ze op tijd voor vaderdag binnen krijg!
pi_81952911
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat moet je niet doen zonde van de camera!
Zet hem tenminste op AV (bij Nikon volgens mij TV)
Wat is dat? Kunnen ze dat allemaal? Hoe werkt dat?
pi_81953045
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef koei het volgende:
Mooie foto's kun je ook met een compactcamera maken. Het gaat er vooral om wat je op de foto zet. Alleen van standaard fotoplekken is een speciale camera nodig voor mooie foto's want anders krijg je gewoon van diezelfde 13 in een dozijn foto's.

Heb vorige week een fotoshoot gehad in Clingendael met familie. Ben wel heel benieuwd of dat een beetje mooie foto's zijn geworden. En ik hoop dat ik ze op tijd voor vaderdag binnen krijg!
Kwaliteit is ook belangrijk lijkt mij
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:24:49 #243
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81953061
quote:

Ja en nee.
Qua compositie wel, maar qua lichtopbrengst, ruis, scherpte/diepte en kleur is er toch wel heel veel te winnen met een veel betere camera.
Maar het gaat natuurlijk ook om wat de gebruiker er mee kan. Je moet mij geen dure set kleurpotloden geven, dan kan ik nog steeds niet tekenen. Maar met een goede spiegelreflex maak ik mooiere foto's dan met een compactcamera.
pi_81953081
Er zit wel een verschil tussen kliekjes (die vooral mooi zijn omdat ze een herinnering omhoog halen) of echt kwalitatief mooie foto's.
pi_81953102
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is dat? Kunnen ze dat allemaal? Hoe werkt dat?
Dat je het diafragma zelf instelt en de sluitertijd automatisch laat, dan kan het niet misgaan maar heb je wel veel meer impact op hoe de foto er uit ziet
quote:

Daar heb je zeker een punt, maar met een DSRL heb je wel veel meer controle over beeldkwaliteit, naast puur onderwerp.
pi_81953128
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat je het diafragma zelf instelt en de sluitertijd automatisch laat, dan kan het niet misgaan maar heb je wel veel meer impact op hoe de foto er uit ziet
Ik moet echt eens gaan oefenen enzo.
pi_81953168
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet echt eens gaan oefenen enzo.
Is zeker de moeite waard
pi_81953263
Oh fuck! Het is alweer half 1 . Maar eens tijd om te gaan slapen .

Night all
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:31:16 #249
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81953272
Night Nick!
pi_81953311
Trusten!
pi_81953355
Ik hoef morgen pas om 3u op school te zijn
pi_81953376
Ik ben morgen vrij.
pi_81953434

Telefoon + fisheye
pi_81953445
Ik ook

Hoewel ik wel dringend verder moet aan mn afstuderen
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:39:23 #255
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81953542
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef koei het volgende:
Ik ook

Hoewel ik wel dringend verder moet aan mn afstuderen
same!
  donderdag 27 mei 2010 @ 01:38:10 #256
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81954641
Ik ga plat!
pi_81954988
Topickill van Fallen
pi_81954995
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 02:39 schreef koei het volgende:
Topickill van Fallen
pi_81955015
pi_81955023
pi_81955113
pi_81955145
Ik ga slapen. Trusten.
pi_81955302
goedemorgen allemaal ...
pi_81955428
Hoi. Ik ben alweer aan het werk. Ik denk dat ik weer toe ben aan een volgende reis
pi_81955471
Goedemorgen allen

Vandaag metingen doen op de dagbehandeling van de oncologie Maar waarom beginnen die lui zo vroeg
pi_81955519
Vroeg? Ik heb mogen uitslapen. UPC moet langskomen om mijn afgefikte kabelmodem te vervangen Dus dan maar thuiswerken en iemands WPA verbinding even lenen. Ik heb het voor een van de buren geinstalleerd ooit en ik gokte dat ze het wachtwoord ondertussen niet veranderd hadden
pi_81955554
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 06:52 schreef Pheno het volgende:
Vroeg? Ik heb mogen uitslapen. UPC moet langskomen om mijn afgefikte kabelmodem te vervangen Dus dan maar thuiswerken en iemands WPA verbinding even lenen. Ik heb het voor een van de buren geinstalleerd ooit en ik gokte dat ze het wachtwoord ondertussen niet veranderd hadden
Neem even in je vergelijking mee dat ik een uber avondmens ben. En dat ik als ik om 7 uur op moet ook vaak om 2 uur naar bed ga

Pff ik heb zin om op bed te liggen en gemasseerd te worden om ontopic te blijven
pi_81955642
Gaaaaaaaap! Tering wat ben ik brak :/ Morguhhhh
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:14:38 #269
187674 Sigmund666
pi_81956177
Kolere. Gisteren om 2100 in slaap gevallen. Nu pas wakker, en ik voel me GOED
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:25:06 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81956297
Vandaag maar 5 min file ipv de 40 min van gisteren

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81956870
Ik zit hier met alleen maar vrouwen, dat is stiekem toch wel een cultuurshock
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:11:29 #272
270524 Flodder450
pi_81957138
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef GameBabe het volgende:
Ik zit hier met alleen maar vrouwen, dat is stiekem toch wel een cultuurshock
sinds wanneer ben jij redactie lid van games?
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:33:02 #273
111656 Poit
12-08-12
pi_81957740
Mogguh..
Wat een triest kutweer zeg..
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:40:26 #274
187674 Sigmund666
pi_81957996
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:11 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

sinds wanneer ben jij redactie lid van games?
Al langer dan jij hier de GAM SC verziekt.
pi_81958058
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Al langer dan jij hier de GAM SC verziekt.

Morgeh trouwens
pi_81958331
Nu eerst al mijn docenten uitleggen waarom ik niet op school was de afgelopen dagen. Ik haat mailen.
pi_81958521
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Myraela het volgende:
Nu eerst al mijn docenten uitleggen waarom ik niet op school was de afgelopen dagen. Ik haat mailen.
Of je moet braaf naar school gaan
pi_81958606
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Of je moet braaf naar school gaan
Daar is het nu te laat voor.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:04:02 #279
111656 Poit
12-08-12
pi_81958785
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boefje, dat ben je.. Gewoon een boefje!
pi_81958896
Sorry vergeef mij! Sallut nooooooit meer toen!
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:07:45 #281
111656 Poit
12-08-12
pi_81958921
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Myraela het volgende:
Sorry vergeef mij! Sallut nooooooit meer toen!
Dat zal ik zeker niet doen nee. Tenzij je op een pak billenkoek zit te wachten!
pi_81958933
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan moet je ook de consequenties dragen
pi_81958961
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat zal ik zeker niet doen nee. Tenzij je op een pak billenkoek zit te wachten!
Nou...
pi_81959100
Damn ik lig te lekker om op te staan. Mijn college is al bezig...
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:14:53 #285
111656 Poit
12-08-12
pi_81959171
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou...
Ik ga het niet doen hoor.. Dat laat ik wel aan Ritse over
pi_81959272
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Oh.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:19:17 #287
111656 Poit
12-08-12
pi_81959344
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh.
Tenzij je het zo graag wil, dan doen Ritse en ik het samen. Ik de rechter bil, Ritse de linke (of andersom, Ritse mag kiezen, het is zijn feestje )
pi_81959413
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Zozo, jij deelt billen Ben je ziek
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:21:59 #289
258885 Solique
I Kill You !
pi_81959451
Goedenmorgen

Zat al op werk, maar was gelijk druk.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:22:50 #290
111656 Poit
12-08-12
pi_81959487
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zozo, jij deelt billen Ben je ziek
Ik hou ze liever zelf maar met Ritse deel ik graag
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:23:11 #291
187674 Sigmund666
pi_81959505
pi_81959570
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik hou ze liever zelf maar met Ritse deel ik graag
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken over je

En Ritse doen we graag een pleziertje
pi_81959814
pi_81959933

Fitty!
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:36:28 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81960001
wtf BBQ

Wat is die shit lenny
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:37:35 #296
111656 Poit
12-08-12
pi_81960045
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

Fitty!
Er is nog maar 30 cent van over!
pi_81960227
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:37 schreef Poit het volgende:

[..]

Er is nog maar 30 cent van over!

Hij is afgevallen voor een film, die hij zelf heeft geschreven volgens mij, waar hij een kankerpatiënt gaat spelen
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:42:58 #298
187674 Sigmund666
pi_81960276
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hij is afgevallen voor een film, die hij zelf heeft geschreven volgens mij, waar hij een kankerpatiënt gaat spelen
Dat gaat zeer realistisch worden
pi_81960352
quote:

[..]

Hier krijgen de mensen gratis snacks, zodat ze niet teveel afvallen en een leuk momentje in hun rotdag hebben. Ik vind dat wel goed geregeld
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:45:18 #300
111656 Poit
12-08-12
pi_81960389
quote:

[..]

Hij moet nog een stukje voordat hij Christian Bale na kan doen in the machinist
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:45:41 #301
111656 Poit
12-08-12
pi_81960404
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: