quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Gamebabe helpt de koene strijder van z'n last!!
Goed plan, maar daarvoor moet ik eerst naar de AH waggelen.quote:
Koffie... met klontjes!quote:
Gheh, ik at laatst n stukje sûkerbôle met gestampte muisjes (kan me idd niet zoet genoeg zijn) en toen moest ik niezen. Dat was nog eens een feest!quote:
daarvoor is de zakdoek uitgevondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef Solique het volgende:
In je handen niezen is soms ook geen pretje.
waar het hart vol van isquote:
Klopt, maar soms is het zo'n automatische reactie dat je daar net te laat voor bent.quote:
Loopt je koffie van overquote:
quote:
quote:
quote:
Het zit in m'n spieren en niet zo zeer in m'n botten denk ik..quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:
Mag ik bedanken Poit? Maar tzt wil ik er wel een fotootje of scannetje van maken heur..
Doe mij er dan maar 1 danquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Reintji het volgende:
Foto -> bot, MR -> Spieren, kapsels, pezen..
Moet straks waarschijnlijk weer een MRI scanquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Reintji het volgende:
Foto -> bot, MR -> Spieren, kapsels, pezen..
Controle of zit het nog steeds niet goed?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet straks waarschijnlijk weer een MRI scan
Zit nog steeds niet goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Controle of zit het nog steeds niet goed?
En een MRI scan is toch niet zo erg, gewoon ffies stil liggen.
Prrrr, pfffffuuuuuuuuuuuuuu, boing, boing, boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,boing,quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet straks waarschijnlijk weer een MRI scan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje leuke laborantes?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit nog steeds niet goed
En het apparaat is niet zo erg, maar dat het weer moet is wat erger...
Hier hetzelfde, maar dan met werk. gvd weer een echte kut dagquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
Damn ik heb zo'n absurde hekel aan mijn opleiding, walgelijke zooi hier
Mwa foto werd gemaakt van de thoraxquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:14 schreef Reintji het volgende:
Eerst een fotootje dan. Meestal wordt aanvullend een MR gedaan.
wat de neuk moet je met een combipackquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:58 schreef Tain het volgende:
http://www.zavvi.com/blu-(...)ay-dvd/10074541.html
Alice In Wonderland - Combi Pack (Blu-ray & DVD)
£12.95
MRI = Magnetic Resonance Imaging, dus MRI scan is beetje dubbelop (denk ik tenminste dat hij het daarom zo zegt. Dat, of hij is lui)quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa foto werd gemaakt van de thorax, daar was niks te zien
Ach we zullen wel eens kijken of ik nog een keer de moeite wil nemen om weer van alles te laten testen, heb echt zo'n dokter die als het niet kan zien, het ook niet zo erg vind
Waarom zeg je eigenlijk MR? Het is toch MRI?
Yeah snap het ook niet. Aan de andere kant, wel handig voor je kleine nichtje of je ouders, kun je hun blij maken met een DVDquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat de neuk moet je met een combipackserieus, waarom een film dubbel kopen
Zal ik me dan maar weer opofferen om met mijn handjes aan brede mannenschouders te zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Gamebabe helpt de koene strijder van z'n last!!
Je moet dan wel mij masseren he en niet iemand met brede schoudersquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar weer opofferen om met mijn handjes aan brede mannenschouders te zitten.
Dan kan ik me misschien nog een beetje omhoog werken hier in de sc
Als je een complimentje wil hebben over je brede schouders dan kun je dat ook gewoon zeggen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet dan wel mij masseren he en niet iemand met brede schouders
Nee hoor. Ik vraag me alleen af waar je die brede schouders hebt gezien want ik kan ze niet vinden in de spiegelquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je een complimentje wil hebben over je brede schouders dan kun je dat ook gewoon zeggen...
Lui.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MRI = Magnetic Resonance Imaging, dus MRI scan is beetje dubbelop (denk ik tenminste dat hij het daarom zo zegt. Dat, of hij is lui)
Fransen zijn nog erger, iedere afkorting die maar bestaat willen ze per se omkeren en veranderenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lui.![]()
MRI = MR (overigens hebben we het vaak over een MRI (scan) van een patiënt en 'zit je op' een MR)
Amerikanen noemen CT bijvoorbeeld ook CAT. Nog zo iets!
Eigenlijk moeten alle Fransozen knoeperhard in de kut geschopt worden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fransen zijn nog erger, iedere afkorting die maar bestaat willen ze per se omkeren en veranderen
NATO? ATON!
LPG? GPL!
UN? ONU!
EPO? OEB!
En ga zo maar door!
Meisjes met anorexia zien ook vetkleppen in de spiegel... dus wat zegt een spiegelbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag me alleen af waar je die brede schouders hebt gezien want ik kan ze niet vinden in de spiegel
True, true.. Ik zie ook een mooie jongen in de spiegel inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Meisjes met anorexia zien ook vetkleppen in de spiegel... dus wat zegt een spiegelbeeld?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten alle Fransozen knoeperhard in de kut geschopt worden!
Heus welquote:
Een lekkere risotto met een mals stukje vlees en groene aspergesquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef koei het volgende:
Goede morgen!
Ik ben gisteren tijdens de 1e aflevering van Lost in slaap gevallen, zo spannend was hetMaar wat slaaptekort kan daar ook debet aan zijn...
Zo even boodschappen doen en dan ontbijten met een luxe tonijnbol denk ik! Iemand nog tips voor de avondmaaltijd?
Risotto is me net iets teveel werk voor in mn eentje (en te faalgevoelig). Uitgebreid koken overweeg ik alleen als er eters zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Een lekkere risotto met een mals stukje vlees en groene asperges
Ja, dat snap ik, zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Risotto is me net iets teveel werk voor in mn eentje (en te faalgevoelig). Uitgebreid koken overweeg ik alleen als er eters zijn.
Risotto is echt zo gemakkelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, zou ik ook niet doen
Zelfs voor gasten vind ik het een behoorlijk karwei..
Misschien is het niet moeilijk maar ik vind het als zeer luie kok gewoon teveel werk.. En hij wordt nooit zo lekker als de Risotto die De_Kok maakt..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Risotto is echt zo gemakkelijkGa eens spekkoek maken, dat is pas veel werk
Moet ik ook maar weer een keer doen, met wat rum
Kofta is lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Risotto is me net iets teveel werk voor in mn eentje (en te faalgevoelig). Uitgebreid koken overweeg ik alleen als er eters zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen spekkoek. Maar met rumketchup is volgens mij alles wel lekker.
Ik ben niet zo enorm dol op rum maar een goede Mojito (en dan niet zo'n slappe bak met Bacardi erin) lust ik wel op z'n tijd.. Oh, heerlijk, terrasje, zonnetje, mooie vrouwen, lekker chil techno beatje op de achtergrond en dan zo'n heerlijke koude vol met munt zittende Mojito.. En dat alles met een lichte kate van de avond ervoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen spekkoek. Maar met rum is volgens mij alles wel lekker.
cupcakes op een trouwtaartquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Door een topic heb ik gevonden met wat voor "bruidstaart" ik wil trouwen.
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een man.
Het gaat gebeuren!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
Trouwens Reinjte of Lennie!
Hoe zit het met de ubervette shirts??
Ik kan niet wachten om met een x-ray NES Zapper op m'n borst rond te lopen!!
Cupcakes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
cupcakes op een trouwtaartEn sowieso moet je erg weinig vrienden en familie hebben voor zo'n taart. Met alleen al mijn directe familie is hij al op volgens mij...
Maar dan kan je helemaal niet romantisch samen de taart aansnijden..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cupcakes.En mijn familie is nog maar heel klein. 2 van die dingen moet wel genoeg zijn.
Het bovenste laagje is taart.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dan kan je helemaal niet romantisch samen de taart aansnijden..
Je bent een poepnerd, leer het te accepteren!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Morthill het volgende:
Wat is het trouwens dat elke keer als NASA tweet over de space shuttle Atlantis ik moet denken aan Stargate
Jamaar, duurt laaahaaaang!!!quote:
Ik vind het niet kunnen..quote:
Er staan iets van 40 dingen op, 2 van die dingen is 80.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar, duurt laaahaaaang!!!
[..]
Ik vind het niet kunnen..En wat koei zegt! Mogen wij dan niet komen??
Nope, want als SD komt eet hij in 1 hap 1 zo'n hele unit opquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staan iets van 40 dingen op, 2 van die dingen is 80.Dat moet toch wel kunnen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, want als SD komt eet hij in 1 hap 1 zo'n hele unit op
Jaja, nu lach je nogquote:
Je met beide benen op de grond zetten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wilde cupcakes.Mijn droom, wat doe je.
Ach wees blij dat hij je nu alvast uit die droom helpt! Straks heb je een leuke vent gevonden, jaag je hem weg door cupcakes als bruidstaart te willenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wilde cupcakes.Mijn droom, wat doe je.
Tell me something I don't knowquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent een poepnerd, leer het te accepteren!
Vorige keer alleen maar kerels...quote:
De DVD aan iemand kado doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat de neuk moet je met een combipackserieus, waarom een film dubbel kopen
Ook dat nog ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ach wees blij dat hij je nu alvast uit die droom helpt! Straks heb je een leuke vent gevonden, jaag je hem weg door cupcakes als bruidstaart te willen
Ohja. Klopt. Rare dingen moet ik pas doen zodra ik getrouwd ben en hij niet meer kan vluchten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ach wees blij dat hij je nu alvast uit die droom helpt! Straks heb je een leuke vent gevonden, jaag je hem weg door cupcakes als bruidstaart te willen
Vluchten kan altijd nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Klopt. Rare dingen moet ik pas doen zodra ik getrouwd ben en hij niet meer kan vluchten.
Meestal kan je de DVD wel los kopen, maar de Blu-Ray niet. Bij Avatar en Disney-films krijg je ook de DVD er standaard bij, terwijl ik daar echt geen interesse in heb als ik de Blu-Ray al heb... Maar goed, ik krijg als het goed is binnenkort de prinses en de kikker combopack, dus de DVD daarvan kan mooi naar mn ouders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef Tain het volgende:
[..]
De DVD aan iemand kado doenJe kan overigens de DVD of Blu-ray ook nog wel los kopen, maar dan betaal je meer dan deze combipack op moment
Ok. Wist je dat New Brunswick circa 730.000 inwoners telt?quote:
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:13 schreef CraniuM het volgende:
Zucht weer een weggegooit jaar in mijn leven
SEX!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet zeggen dat bruidstaarten wel het laatste is waar ik rondom het fenomeen trouwen over nadenk... Veel verder dan de reis en de jurk kom ik niet
Ja, toch problemen met de opleiding, het is me toch te zwaar wat ik gewoon enorm jammer vind de stage die ik nu heb vind ik geweldig.quote:
Kut, dat is inderdaad balen... zeker omdat het werk wel bevalt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja, toch problemen met de opleiding, het is me toch te zwaar wat ik gewoon enorm jammer vind de stage die ik nu heb vind ik geweldig.
en dit is dan de 3de opleiding niet afgemaakt
Precies?? Maken ze iemand af als er een kindje geboren wordt? Of importeren ze iemand als er een dooie valt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ok. Wist je dat New Brunswick circa 730.000 inwoners telt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Precies?? Maken ze iemand af als er een kindje geboren wordt? Of importeren ze iemand als er een dooie valt?
Ik had over het woordje circa heen gelezenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had over het woordje circa heen gelezen![]()
My bad
Ligt eraan, heb zelf paar jaartjes judo en martial arts gedaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Fallen het volgende:
Zijn er hier nog mensen die veel kennis hebben van diverse vechtsporten?
Gamebabe doet een vechtsport!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Fallen het volgende:
Ja dat vind ik gewoon nog het ergste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kut, dat is inderdaad balen... zeker omdat het werk wel bevalt!
Niet veel maar wel een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Fallen het volgende:
Da's klote kerel.. Maar wat ga je dan doen? Stapje terug?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gewoon nog het ergste.
Ja. ga kijken voor een niveau lager.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's klote kerel.. Maar wat ga je dan doen? Stapje terug?
Is het dan nog een weggegooid jaar of, als je een stapje terug doet, nog wel nuttig geweest?quote:
Boksen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Fallen het volgende:
Nouja, ik zoek namelijk een vechtsport, maar ik ben zo niet thuis in de dingen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen.
Ik zoek iets wat met name verdedigend is, niet al te sierlijk (ik haat showing off) en bij voorkeur niet met al te veel grepen en klemmen op de grond liggen. Uiteraard mag het best hard gaan. Ik snap dat het weinig is om mee te beginnen, maar toch.
Ja, ware het niet dat ik mijn semi-flaporen wel lief vind.... van die bloemkooltjes is ook niet alles.quote:
Teakwondo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Fallen het volgende:
Nouja, ik zoek namelijk een vechtsport, maar ik ben zo niet thuis in de dingen dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen.
Ik zoek iets wat met name verdedigend is, niet al te sierlijk (ik haat showing off) en bij voorkeur niet met al te veel grepen en klemmen op de grond liggen. Uiteraard mag het best hard gaan. Ik snap dat het weinig is om mee te beginnen, maar toch.
Mja, ik heb natuurlijk veel geleerd op school/stage. Maar imo vind ik het toch nog wel een weggegooit jaar + ik ben niet meer de jongstequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is het dan nog een weggegooid jaar of, als je een stapje terug doet, nog wel nuttig geweest?
Dat je niet de jongste bent hoeft op zich geen probleem te zijn. Ik ben inmiddels ook al 34 en nog steeds bezig met mijn HBO. Ik heb ongeveer 3 jaar (en bijna ¤ 20.000,- ) in een putje weg zien spoelen... daar werd ik echt niet blij van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Mja, ik heb natuurlijk veel geleerd op school/stage. Maar imo vind ik het toch nog wel een weggegooit jaar + ik ben niet meer de jongste
Misschien wel een optie, ik zal zo wel even uitzoeken hoe/wie/wat/waar.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_magaquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Fallen het volgende:
Daar heb ik ook een tijd naar zitten kijken. Kon helaas niks vinden hier in de buurtquote:
Schijnt wel gruwelijk te zijn inderdaad.. Maat van me doet dat.. Loopt chronisch met blauwe armenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijd naar zitten kijken. Kon helaas niks vinden hier in de buurt
Geloof ik graag. Als je echt goed bent dan krijg je heerlijke Steven Seagal eat your heart out momentenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Schijnt wel gruwelijk te zijn inderdaad.. Maat van me doet dat.. Loopt chronisch met blauwe armen
Steven Seagal doet natuurlijk Aikido!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Als je echt goed bent dan krijg je heerlijke Steven Seagal eat your heart out momenten![]()
Steven Seagal doet Steven Seagalquote:
Niet.. Hij heeft geen staart meerquote:
Maakt niet uit hij kan nog steeds mooi zingenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maakt niet uit hij kan nog steeds mooi zingen
Wie gegen wie? Er is ook weer n groot politiek debat namelijk!quote:
Tof filmpje, heb het geluid uit gezet en keihard Pendulum ft. In Flames aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Als je echt goed bent dan krijg je heerlijke Steven Seagal eat your heart out momenten![]()
Mexicooooo, Mexiiiihiiiiiiiiiiiiicooooooooooooooooooooo!quote:
Ah oke duidelijk! En met MRI kun je dus spieren bekijken? Dan snap ik dus niet waarom ik voor een foto naar het ziekenhuis moest :/quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lui.![]()
MRI = MR (overigens hebben we het vaak over een MRI (scan) van een patiënt en 'zit je op' een MR)
Amerikanen noemen CT bijvoorbeeld ook CAT. Nog zo iets!
Season 1quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef koei het volgende:
Goede morgen!
Ik ben gisteren tijdens de 1e aflevering van Lost in slaap gevallen, zo spannend was hetMaar wat slaaptekort kan daar ook debet aan zijn...
Zo even boodschappen doen en dan ontbijten met een luxe tonijnbol denk ik! Iemand nog tips voor de avondmaaltijd?
En?? Mag je voor de volgende ronde?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef Morthill het volgende:
heerlijk, antwoord krijgen op een sollicitatie van dik een maand terugdacht al dat ze me gewoon vergeten waren
17 Juni is mijn helse schooljaar 'voorbij', en misschien wel de hele opleiding als het zo door gaatquote:
neequote:
Ahwwww..quote:
Ahwwww..quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
17 Juni is mijn helse schooljaar 'voorbij', en misschien wel de hele opleiding als het zo door gaat
agh, ik heb twee baantjes, ben er tevreden meequote:
Ogh daar maak ik me niet zo'n zorgen over, meestal zet ik m'n eigen adres er sowieso wel bij als afzenderquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lennie! Heb hem binnen,mooi handschrift hoorwel de volgende keer iets dikkers er over heen plakken, heel je adres was zo te lezen
Tsss niet gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh daar maak ik me niet zo'n zorgen over, meestal zet ik m'n eigen adres er sowieso wel bij als afzender
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
Grappig, al drie maanden weg bij FOK! en bedrijven hebben dat nog steeds niet doorvandaag RDR gekregen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
Grappig, al drie maanden weg bij FOK! en bedrijven hebben dat nog steeds niet doorvandaag RDR gekregen
Niet van Maikel, van PR Bureauquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]vandaag pas? Faalhaas die Maikel!
Ah. Nog steeds, faalquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet van Maikel, van PR BureauRichard
Mine?!?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
Maakt ook niet uitquote:
En doe meteen mn boodschappen, anders moet ik naar buitenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal maar, ik wil graag een wijntje als je toch loopt.
quote:
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En doe meteen mn boodschappen, anders moet ik naar buiten
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Staat hier al koud te worden! Maar eerst uuuuren aftereffecten
Tuin klaar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:19 schreef badboynova het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
Deze is speciaal voor SpankY
http://www.dumpert.nl/med(...)c/stop_de_dief_.html
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dank je wel dat je aan me dacht!
Ga het weekend verder, want maak weer volle werk dagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuin klaar?
Je pakje heb ik op de bus gedaan
Anti klacht mag niet, slotjequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een ongeloofwaardig bescheten KUTDAG!!!
Antiklacht: Morgen geen ontbijtdienst, mag dus uitslapen.
Wow. Wat is het ineens stil als ik dat liedje wegklik. Wat een herrie.quote:
Is geen herrie, is kunstquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow. Wat is het ineens stil als ik dat liedje wegklik. Wat een herrie.
Dat vind ik wel tof.quote:
Ritse, terug naar je hok!quote:
In KLB niet meerquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ritse, terug naar je hok!
Antiklachten mogen altijd.
SLOWCHAT?quote:
Den Haag was bagger?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een ongeloofwaardig bescheten KUTDAG!!!
Antiklacht: Morgen geen ontbijtdienst, mag dus uitslapen.
Is dat zo?quote:
Ja. 6 uur moeten reizen voor iets dat 20 minuten duurde is altijd RUK.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Den Haag was bagger?
[..]
Is dat zo?
Dat moet je ook niet doen natuurlijk! Gewoon een combo-tripje van maken dan! Als ik voor een lunch naar Zaandam moest dan ging ik ook altijd via Amsterdam terug om daar een middagje rond te hangen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. 6 uur moeten reizen voor iets dat 20 minuten duurde is altijd RUK.
Regels voor KLBquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef RitseB het volgende:
Ja, dat is zo.
Tja, ach... Zo'n lijsttrekkersdebat is ook weer niet zo veelzeggend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Nebo het volgende:
Ligt het aan mij, of gaat Nederland op deze manier niet extreem ver komen?
Ik ben ook maar niet gaan kijken, het zal uiteindelijk wel. Ik stem toch niet op een lijsttrekker, dus waarom zou ik kijken? Heb wel betere dingen te doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, ach... Zo'n lijsttrekkersdebat is ook weer niet zo veelzeggend...
Je bent te laat, is al gebeurdquote:
2-1 tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Nebo het volgende:
Ligt het aan mij, of gaat Nederland op deze manier niet extreem ver komen?
Wat moet ik ermeequote:
80gb, heb nog geen prijs bedacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik dus wel serieus geïnteresseerd, wat kost het? Welk model? Etc etc.
Heb je een 10mm? Die NikonNikkor is 6mm dacht ik en weegt een paar kilo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat kan ik denk ik bijna wel met m'n eigen fisheyetje'bijna'
Nee ik heb een goedkoop opzetding voor op andere lenzen, staat niet eens bij hoeveel mm hij is, maar hij is ongeveer 180gradenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb je een 10mm? Die NikonNikkor is 6mm dacht ik en weegt een paar kilo.
Is dat nog een beetje lichtsterk dan? Een echte is mij wat te duur eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee ik heb een goedkoop opzetding voor op andere lenzen, staat niet eens bij hoeveel mm hij is, maar hij is ongeveer 180graden
Voor alleen Heavy Rain zou ik geen PS3 aanschaffen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heavy Rain.
Ja is nog wel te doen, maar de onnodige lengte van een extra lens er onder is wel zonde, je hebt met een lager diafragma heel snel last van onscherpte in de buitenste rand. En over het algemeen gewoon een slechte beeldkwaliteit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje lichtsterk dan? Een echte is mij wat te duur eigenlijk.
Ik ook niet, ik faal al met mijn beginners spiegelreflexje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou er echt totaal niet mee kunnen omgaan.
Zo ver ga ik nog net niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik faal al met mijn beginners spiegelreflexje.Zet hem altijd op automatisch.
Dat moet je niet doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik faal al met mijn beginners spiegelreflexje.Zet hem altijd op automatisch.
Dat zou ik idd ook niet doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor alleen Heavy Rain zou ik geen PS3 aanschaffen...
Soms helpt het om van te voren gewoon al een thema te verzinnen en dan alles vast te leggen wat je daar mee kan associëren. Niet per definitie de meest mooie plaatjes, maar soms wel onverwachte pareltjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet er eigenlijk ook weer een tijd voor vrij maken, spullen pakken van me pa en dan maar eens gaan..
Alleen als ik onderweg ben, heb ik geen idee waarvan ik foto's moet maken
Ja, daar zitten een paar leuke tussen. Nja leuk, meer de foto dan het verhaal er achterquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.neatorama.com/(...)t-changed-the-world/
Inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, daar zitten een paar leuke tussen. Nja leuk, meer de foto dan het verhaal er achter
Daar zitten wel bijzondere platen tussen, maar dat vind ik toch wel van de meeste "nieuws" foto's.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.neatorama.com/(...)t-changed-the-world/
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doenzonde van de camera!
Zet hem tenminste op AV (bij Nikon volgens mij TV)
Kwaliteit is ook belangrijk lijkt mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef koei het volgende:
Mooie foto's kun je ook met een compactcamera maken. Het gaat er vooral om wat je op de foto zet. Alleen van standaard fotoplekken is een speciale camera nodig voor mooie foto's want anders krijg je gewoon van diezelfde 13 in een dozijn foto's.
Heb vorige week een fotoshoot gehad in Clingendael met familie. Ben wel heel benieuwd of dat een beetje mooie foto's zijn geworden. En ik hoop dat ik ze op tijd voor vaderdag binnen krijg!
Ja en nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef koei het volgende:
Mooie foto's kun je ook met een compactcamera maken. Het gaat er vooral om wat je op de foto zet. Alleen van standaard fotoplekken is een speciale camera nodig voor mooie foto's want anders krijg je gewoon van diezelfde 13 in een dozijn foto's.
Heb vorige week een fotoshoot gehad in Clingendael met familie. Ben wel heel benieuwd of dat een beetje mooie foto's zijn geworden. En ik hoop dat ik ze op tijd voor vaderdag binnen krijg!
Dat je het diafragma zelf instelt en de sluitertijd automatisch laat, dan kan het niet misgaan maar heb je wel veel meer impact op hoe de foto er uit zietquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat?Kunnen ze dat allemaal?
Hoe werkt dat?
Daar heb je zeker een punt, maar met een DSRL heb je wel veel meer controle over beeldkwaliteit, naast puur onderwerp.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef koei het volgende:
Ik moet echt eens gaan oefenen enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat je het diafragma zelf instelt en de sluitertijd automatisch laat, dan kan het niet misgaan maar heb je wel veel meer impact op hoe de foto er uit ziet
Is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet echt eens gaan oefenen enzo.
same!quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef koei het volgende:
Ik ook
Hoewel ik wel dringend verder moet aan mn afstuderen
Neem even in je vergelijking mee dat ik een uber avondmens ben. En dat ik als ik om 7 uur op moet ook vaak om 2 uur naar bed gaquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:52 schreef Pheno het volgende:
Vroeg? Ik heb mogen uitslapen. UPC moet langskomen om mijn afgefikte kabelmodem te vervangenDus dan maar thuiswerken en iemands WPA verbinding even lenen. Ik heb het voor een van de buren geinstalleerd ooit en ik gokte dat ze het wachtwoord ondertussen niet veranderd hadden
sinds wanneer ben jij redactie lid van games?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef GameBabe het volgende:
Ik zit hier met alleen maar vrouwen, dat is stiekem toch wel een cultuurshock
Al langer dan jij hier de GAM SC verziekt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij redactie lid van games?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Al langer dan jij hier de GAM SC verziekt.
Of je moet braaf naar school gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Myraela het volgende:
Nu eerst al mijn docenten uitleggen waarom ik niet op school was de afgelopen dagen. Ik haat mailen.
quote:
Dat zal ik zeker niet doen nee. Tenzij je op een pak billenkoek zit te wachten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Myraela het volgende:
Sorry vergeef mij!Sallut nooooooit meer toen!
Dan moet je ook de consequenties dragenquote:
Nou...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet doen nee. Tenzij je op een pak billenkoek zit te wachten!
Ik ga het niet doen hoor.. Dat laat ik wel aan Ritse overquote:
Oh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen hoor.. Dat laat ik wel aan Ritse over
Tenzij je het zo graag wil, dan doen Ritse en ik het samen. Ik de rechter bil, Ritse de linke (of andersom, Ritse mag kiezen, het is zijn feestjequote:
Zozo, jij deelt billenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen hoor.. Dat laat ik wel aan Ritse over
Ik hou ze liever zelf maar met Ritse deel ik graagquote:
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken over jequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou ze liever zelf maar met Ritse deel ik graag
Er is nog maar 30 cent van over!quote:
quote:
Dat gaat zeer realistisch wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij is afgevallen voor een film, die hij zelf heeft geschreven volgens mij, waar hij een kankerpatiënt gaat spelen
Hier krijgen de mensen gratis snacks, zodat ze niet teveel afvallen en een leuk momentje in hun rotdag hebben. Ik vind dat wel goed geregeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij is afgevallen voor een film, die hij zelf heeft geschreven volgens mij, waar hij een kankerpatiënt gaat spelen
Hij moet nog een stukje voordat hij Christian Bale na kan doen in the machinistquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |