Ik leef gelukkig nogquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zei toch al, net een ziekenboeg hier.
Joahh, ff een rondje rennen en daarna overgehaald worden om toch ff in de stad te gaan kijkenquote:
Wat leer je ze dan? Beginners, van die mannen die opeens leren fietsen of nieuwelingen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Joahh, ff een rondje rennen en daarna overgehaald worden om toch ff in de stad te gaan kijken
Ik heb me namelijk over laten halen een triathlon te gaan doen
En nee, ik ga niet Fok!ken, zuipen of kantklossen, ik ga fietstraining geven aan beginners
En daarna zelf nog ff een stukje.
Mensen die niet veel of geen ervaring hebben met wielrennen. Wel allemaal studenten. We gaan eerst wat bezig met in groepen rijden en fietsbeheersing. Later gaan we waaier rijden, sprintjes trekken, een langere toertocht, een koersje en een tijdrit doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:17 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Wat leer je ze dan? Beginners, van die mannen die opeens leren fietsen of nieuwelingen?
Goed dat je dit geeft. je komt vaak genoeg mensen tegen die niet kunnen fietsen en helemaal niet in groepen. remmen in bochten en raar staan kijken als je onderuit gaat, remmen als je omhoog rijdt (??) en een bocht doormoet - we stonden erbij en keken ernaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mensen die niet veel of geen ervaring hebben met wielrennen. Wel allemaal studenten. We gaan eerst wat bezig met in groepen rijden en fietsbeheersing. Later gaan we waaier rijden, sprintjes trekken, een langere toertocht, een koersje en een tijdrit doen.
Afgelopen zondag reed ik in Frans-Vlaanderen. Veel zon gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou het was geen weer voor iemand die net een keelontsteking heeft gehad. En ik weet niet waar jij woont maar wij hebben een flinke onweerbui gehad die wel lang duurde.
Ik wou wel naar m'n moeder in Buitenpost fietsen deze zomer, Grunn is weer net iets verderquote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Tommeke het volgende:
@C_F: goede duurtraining: naar Grunn fietsen, trainen en op de fiets weer terug
quote:
+1quote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Oksel het volgende:
Mietjes zijn jullie. Ik zat vanochtend en vanmiddag al op het fietsje!
Zou wel willen mr was om half 8 al op kantoor en om 6u pas thuis en ik moet nog studerenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Oksel het volgende:
Mietjes zijn jullie. Ik zat vanochtend en vanmiddag al op het fietsje!
Kom op! Bij een vroege dienst (7 uur beginnen) pak ik ook de fiets naar het werk. Moet jij ook kunnenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou wel willen mr was om half 8 al op kantoor en om 6u pas thuis en ik moet nog studerenMorgen hopelijk tijd om vol gas rondje Rotte te doen. Die anderhalf uur moet ik wel kunnen missen.
Nee, helaas niet. Is iets te kort dag en zit helaas buiten werktijd nog met een examen die voor het eind van de maand behaald moet zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Oksel het volgende:
Freddeh; kom je ook op de Fok! fietsmeeting? 26ste in Wierden.
Rustig beginnen. Het is 13 km omhoog, maar je kunt je in de eerste kilometer al dusdanig opblazen dat je niet bovenkomt. Zeker na een lange autorit. Het zou beter zijn om de eerste dag een wat makkelijker berg te beklimmen, b.v. de Ornon (is ook vanuit Bourg d'Oisans).quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef Spraakwater het volgende:
Hee ik vertrek woensdag om de alpe d'huez te gaan beklimmen de volgende dag. Wat raden jullie aan wat betreft voeding? havermoutpap 's ochtends neem ik vaak voor ik ga fietsen en dan ben ik dol op bananen, krentebollen, van die Liga reepjes en/of een stukje chocolade ( twix) tijdens het fietsen. Verstandig?
(Ik heb na 2 of 3 uur fietsen toch nog vaak een dipje)
Ik heb een ECI-bon liggen hier en omdat ik een behoorlijk autoritje voor de boeg heb naar Frankrijk leek het mij leuk wat boeken te bestellen. Het eerste boek is al gekozen(M. van Rossum-fan) en als 2de zou ik graag een wielerboek nemen. Iemand goede tips? ( Ik ben god niet van VDB bijv?)
Over de Alpe; mijn lichtste versnelling is 34x25. Iemand nog tips betreffende klimtechniek en aanpak?
(de beginnerstraining van TH over klimmen komt net te laat)
Ah een mede van Rossem-fanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef Spraakwater het volgende:
Ik heb een ECI-bon liggen hier en omdat ik een behoorlijk autoritje voor de boeg heb naar Frankrijk leek het mij leuk wat boeken te bestellen. Het eerste boek is al gekozen(M. van Rossum-fan) en als 2de zou ik graag een wielerboek nemen. Iemand goede tips? ( Ik ben god niet van VDB bijv?)
P.S Bedankt voor de Lauwersmeer route! Heerlijke training, vooral tegen de wind in bij zee daar was het een flink jasje uitdoen
Tis 8km door stadse omgevingquote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Freddeh het volgende:
Kom op! Bij een vroege dienst (7 uur beginnen) pak ik ook de fiets naar het werk. Moet jij ook kunnen
Probeer een paar ritten te maken in Lake District.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik heb t idee om in Engeland te gaan fietsen bij mijn opa en oma in Newcastle. Er is een bootverbinding tussen A'dam en Newcastle, dus vervoer is geregeld lijkt me...
Maar is iemand van jullie bekend met fietsen in noordoost Engeland? Of misschien met het meenemen van fietsen op DFDS seaways?
En is een full english breakfast een goed begin van een wielrenner ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |