quote:'T is zo fijn om te slapen
en niet meer te gapen.
We voelen ons blij en goed
met een lach op onze snoet
tussendoor een intermezzoquote:Kussens aan de top!
Slapen houdt niet op!
Al het gapen is gestopt,
Met kussens aan de top!
quote:We slapen in New York en in Saint Tropee
Ook Groningen en Heemskerk snurken mee
Van Afrika tot in Appelscha
van de himalya tot in gouhouda
Je bed is zoveel mooier
Als je 'r goed in slaapt
Waar gaat de reis naar toe ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo de boel bij elkaar harken voor de schoolreis.
het lijkt verdorie wel of hij een week weggaat
hij moet mee:
-jas, regenkleding, handdoek, broek (lang/kort) sokken, t-shirt, trui en extra schoenen, zonnebrandcreme, eten en drinken en geld
en het hele programma van de schoolreis duurt 5 uur
nou nou wat een gemopper.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
en het wordt leerzaam
groep 4/5 gaat vossen bestuderen
groep 5/6 gaat het gedrag van de rode bosmieren nader bekijken
en groep 7 gaat bomen onderzoeken
het zal wel
als de kinderen het maar leuk vinden.
nu eerst maar eens gaan inpakken
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijtquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ga ik dat nou gewoon doen? Ontbijten met roomboter en hagelslag op mijn brood?
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijt![]()
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from mequote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Vers witbrood met roomboter en pure hagelslag![]()
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from me)
Ik heb begrepen dat roomboter beter is dan gewone boter. Gewone boter eet ik trouwens niet, dat vind ik vies... En ik eet er max. 3 per dag als ik thuis ben. Ik eet vaak ook kleine matzes met roomboter en een klein beetje suiker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mij
Het ergste is nog dat ik die roomboter had gekocht om een cake en een boterkoek mee te bakken.. Maar als ik er eenmaal aan begin..
Jaha, maar jíj moet voor mensen opschrijven hoe je zo afgevallen bent! Ik loop liever met een grote boog om de weegschaal heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!
Ik zit aan de kwark met zoetstof!![]()
Maar ik heb nu al bedacht dat ik vanavond in mijn 60 minutes een lekkere witte boterham met hagelslag ga eten!![]()
Alleen al daarvoor zou hij een flinke lijfstraf verdienen. Echt...dat moeten mannen gewoon écht écht écht niet zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niks zeggen of ik krijg commentaar van F. dat ik chagrijnig ben... Alsof hij het zonnetje in huis is.![]()
Hebben wij hetzelfde kind?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef Memmel het volgende:
Anna is dolblij met d'r K3 cd. Ik ben 'm eigenlijk al weer zat...
'kweenie? Wil die van jou ook haar K3 jurk erbij aan omdat ze jaaaahiig is?quote:
Een K3 jurk heeft ze niet, maar ze is vandaag wel met d'r mega hema-doet-lekker-drie-laagjes-tule-bij-een-rokje en bijpassende prinsessen top naar het kdv.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:58 schreef Memmel het volgende:
[..]
'kweenie? Wil die van jou ook haar K3 jurk erbij aan omdat ze jaaaahiig is?
T wordt kutweer, ik zou voor ballorig gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel... Linneuashof, Sprookjeswonderland of de apenheul.??
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
T wordt kutweer, ik zou voor ballorig gaan.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Waarom ik jou toch heel in het begin een beetjevond snap ik echt niet meer hoor!
Dat waren de hormonen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Waarom ik jou toch heel in het begin een beetjevond snap ik echt niet meer hoor!
Maar die heb ik nu ook weer.quote:
quote:
Je bent net een oester. Die moet je ook leren eten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Das lief. Van mij moet je leren houden denk ik..
Ik zal het eens aan M. vragen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Je bent net een oester. Die moet je ook leren eten.
Alleen weet ik niet of jij naar een kledder zout snot smaakt. Hmmm
hier is het dat alquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het antwoord hoeven we niet per se te wetenquote:
Ik zie de toegevoegde waarde niet... Jen speelt nu ook pedagogisch verantwoord...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2255107/driejarigen-basisschool.html
echt niet
Dat kan net zo goed aan je kdv liggen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef p_iglet het volgende:
Mijn peuter zou dat wel willen!
Die is het kdv goed zat en kan wel wat uitdaging gebruiken.
Hier in den haag is de psz ook 4 dagdelen per week en daarvan wordt zeer aangestuurd dat alle kinderen die niet naar een kdv gaan naar de psz, of voorschool zoals ze die zo mooi noemen gaan.
Tijn zou graag willen.. Die vraagt elke dag of ie naar school magquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2255107/driejarigen-basisschool.html
echt niet
Maar de mogelijkheid bieden mag toch, zolang het maar niet verplicht is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef lily het volgende:
Ik werk 3 fulltime dagen en dan is Leah al op een kdv. Die andere twee dagen heb ik haar graag thuis tot 4 jaar.
uiteraardquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de mogelijkheid bieden mag toch, zolang het maar niet verplicht is.
Ik dacht altijd 4, en dat je ze wel dagjes thuis mocht houden als je dat wil of als ze moe zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
kinderen zijn overigens pas leerplichtig vanaf 5...
nou dat gaan ze dus doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
nou nou wat een gemopper.
Ik ben daar ook een x met school geweest, kinderen vonden het erg leuk.
Alleen hadden we nog een groot deel van de dag activiteiten op het strand (ook georganiseerd door een natuurschool).
Het lijkt mij juist leuk, volgens mij gaan ze ook door prut baggeren daar, en kunnen ze dan weer met droge schone kleren weer terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat gaan ze dus doen.
naar de natuurschool.
wel origineel, maar het is zooooooo koud buiten.
of zouden kinderen daar minder last van hebben?
moesten de kinderen toen ook zo veel meenemen?
je zag vanmorgen alleen maar kinderen met enorme rugzakken en tassen.
vind ik eigenlijk een beetje zielig. ga je op schoolreis moet je je een ongeluk sjouwen.
ik ben zo blij dat ik niet meehoef ik zou de hele dag lopen te gillen bij al die insecten
Lennon gaat nu de ene week 1 dag en de andere week 2 dagen naar kdv. Ik denk erover als hij 3 jaar is hem ook 1 of 2 per week een paar uurtjes naar psz te doen. Als voorbereiding op school... kan hij een beetje wennen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Estrys het volgende:
ja joh, ben aan het werk![]()
Ik wilde er nog achter typen dat ik het me wel goed iets lijkt![]()
Maar Psz en Kdv allebei lijkt me weer een beetje veel van het goede
Je betaald toch gewoon èèn keer per jaar ouder bijdragen daarvoor? (uitgezonderd van op kamp gaan)quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef lily het volgende:
Vorig jaar gingen ze met de oudste groepen naar een indoor speeltuin gewoon in onze stad.
Daar waar alle kinderen al minstens 30 keer geweest zijn.
Vind ik niet leuk ook al amuseren kinderen zich altijd wel (maar we moeten er ook veel geld voor betalen)
Er wordt geacht een bijdrage te leveren voor het schoolreisje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je betaald toch gewoon èèn keer per jaar ouder bijdragen daarvoor? (uitgezonderd van op kamp gaan)
Hier betaal ik schoolgeld + èèn keer per jaar ouder bijdrage waarvan ze schoolreisjes, sportdagen etc doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er wordt geacht een bijdrage te leveren voor het schoolreisje.
En het is betaalt met een t.
nee, ouderbijdrage staat los van de schoolreis bij "ons"quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je betaald toch gewoon èèn keer per jaar ouder bijdragen daarvoor? (uitgezonderd van op kamp gaan)
Dus jouw kind zit én op school, én op de psz én op het kinderdagverblijf?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier betaal ik schoolgeld + èèn keer per jaar ouder bijdrage waarvan ze schoolreisjes, sportdagen etc doen.
Ik had al gezegd dat de PSZ aan de school vast zit, dus ze doen mee aan die dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dus jouw kind zit én op school, én op de psz én op het kinderdagverblijf?
Zielig
Hahaha nee het is niet nu. Ik wil gewoon binnenkort naar 1 van de 3.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gingen alleen in de 6de 4 dagen ergens in Utrecht (de provincie)quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gingen vroeger in de 4e klas 2 dagen naar Buurse, in de 5e klas 3 dagen naar Ruurlo en in de 6e klas 5 dagen naar Vlieland. Geweldige schoolreisjes waren dat.![]()
![]()
Twan gaat dit jaar naar het Dolfinarium. Wij kunnen elke week sparen voor het schoolreisje, ouderbijdrage is apart, maar ook laag. ¤ 22,50 per jaar
Indoor speeltuin in de stad vind ik trouwens wel erg makkelijk... zijn ze inderdaad wel vaak geweest. Gebeurt toch ook heel vaak met kinderfeestjes.
Hoeveel spaar je dan per week? een euro of zo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gingen vroeger in de 4e klas 2 dagen naar Buurse, in de 5e klas 3 dagen naar Ruurlo en in de 6e klas 5 dagen naar Vlieland. Geweldige schoolreisjes waren dat.![]()
![]()
Twan gaat dit jaar naar het Dolfinarium. Wij kunnen elke week sparen voor het schoolreisje, ouderbijdrage is apart, maar ook laag. ¤ 22,50 per jaar
Indoor speeltuin in de stad vind ik trouwens wel erg makkelijk... zijn ze inderdaad wel vaak geweest. Gebeurt toch ook heel vaak met kinderfeestjes.
Wij hebben dat niet gedaan hahaha, tenminste maar 3x. In totaal kostte het schoolreisje ¤ 24,50, we moesten nog ¤ 21,50 bij betalen dus. Komt ook omdat Twan niet elke week bij mij is. We vinden het handiger om het totaalbedrag ineens te betalen en dan delen door 2. Kort voor het schoolreisje krijg je pas te horen wat het gaat kosten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoeveel spaar je dan per week? een euro of zo?
Dat is wel erg vroeg, maar wel leuk. Een andere school hier in de buurt doet in groep 3 al een overnachting...quote:
gr. 4,5,6 gaan dacht ik 1 nachtje naar Texel, 7&8 2 nachtjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg, maar wel leuk. Een andere school hier in de buurt doet in groep 3 al een overnachting...
Dat is vroeg! hier alleen in groep 8.quote:
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
maar jouw kind zit niet bij mijn kinderen op schoolquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is vroeg! hier alleen in groep 8.
Ik denk dat ik het dan moeilijker heb als zij zelf.![]()
haha dan zou ze Willem wel eens tegen kunnen komen! die zijn er die dag ook met de hele school (nou ja, vanaf groep 3).quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef E.T. het volgende:
Saskia gaat naar de Efteling op schoolreisje (volgende week donderdag)
grote D gaat ook volgende week donderdagquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef trui het volgende:
[..]
haha dan zou ze Willem wel eens tegen kunnen komen! die zijn er die dag ook met de hele school (nou ja, vanaf groep 3).
Het was nog niet klaar... duh...quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik begon de dag heel fris en fruitig, dat zeker, maar nu...
@#(*$&(@*#
&$(@*#$
Ik moet vanmiddag met Oscar naar R'dam voor controle voor zijn helm, dus ik zou F. zijn auto mee nemen.
Dus samen naar het station en dan zou ik de sleutels meenemen... en dat zijn we dus vergeten.
Dus nu heb ik geen autosleutel, maar ook geen huissleutel...
Hij zit in A'dam, ik in Den Haag...
Nu zo eerst maar een vriendinnetje bellen die de reservesleutel van ons huis heeft, of ze thuis is straks, dan van het station naar huis strompelen (ik sterf al 2 weken van de pijn in mijn rug, alleen al staan doet zeer...) Dan naar huis, reservesleutel van mijn auto pakken, dan de mannen halen en naar R'dam.
Beetje jammer, want met F. zijn auto had ik gratis kunnen rijden...
En sowieso gewoon![]()
![]()
Gezeik!
Oh, had ik PMS al genoemd? Ik kan niks zeggen of ik krijg commentaar van F. dat ik chagrijnig ben... Alsof hij het zonnetje in huis is.
Sorry Yppy... moest het even kwijt.
En hoe heeft hij het gehad ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat gaan ze dus doen.
naar de natuurschool.
wel origineel, maar het is zooooooo koud buiten.
of zouden kinderen daar minder last van hebben?
moesten de kinderen toen ook zo veel meenemen?
je zag vanmorgen alleen maar kinderen met enorme rugzakken en tassen.
vind ik eigenlijk een beetje zielig. ga je op schoolreis moet je je een ongeluk sjouwen.
ik ben zo blij dat ik niet meehoef ik zou de hele dag lopen te gillen bij al die insecten
Zwarte broek en het truitje dat ik aan had met ons trouwen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik duim voor je hoor Vicky! Wat had je nou aan uiteindelijk?
Dat was ook een groot succes bij de kleuters vorig schooljaar !quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef Vicky het volgende:
Amber gaat 25 juni op schoolreis naar Plaswijckpark.
Uhuh. M is het grote kindquote:
Wat laat!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef livelink het volgende:
GVD, 20.30 en de kinderen zijn nog niet terug van de avondvierdaagse. En morgen weer gewoon naar school de hele dag en dan 's avonds gewoon weer en vrijdag weer precies hetzelfde liedje![]()
Degene die die avondvierdaagse heeft uitgevonden heeft het echt niet begrepen of heeft in ieder geval geen verstand van kinderen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef livelink het volgende:
Ze starten om 18.15, maar het geteut en getreuzel bij zo'n start is meer dan verschrikkelijk. Oh, ik heb zo'n hekel aan al dat groepsgedoe. Maar ik heb echt niks te zeggen bij ons thuis, want als het aan mij lag zouden de kinderen niet meedoen. Ik heb deze week al elke dag eerder vrij genomen vanwege de avondvierdaagse, maar het is gewoon veel te druk. Ze moeten naar school, vervolgens naar de BSO. Gisteren was ik dan om 17.00 thuis met de kinderen. Snel eten maken, wegwezen en 's avonds dus te laat naar bed. Met Katja kan dat wel zo'n weekje, maar voor Job is dit funest.
het was wel leuk, vertelde hij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En hoe heeft hij het gehad ?
Kinderen hebben meestal geen last van kou enzo. Als ze zo;n hele dag druk met zijn en bezih gehouden worden , dan merken ze pas in de bus terug hoe moe en koud ze zijn.
Meestal is er een verzamelplek voor alle zooi, zodat ze er niet mee hoeven te sjouwen.
En als je fris en fruitig (en schoon) van een schoolreisje thuiskomt, dan is er serieus iets misgegaan.
Motto...lekker douchen/vroeg naar bed en morgen heerlijk nagenieten op school !
wat is er mis met witte broeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hier af en toe een beetje regen.
Ik heb net gewoon voor het eerst in mn leven?? een witte broek gekocht.
ik ging er vroeger vaak met mijn moeder en zusje heen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
Plaswijck is leuk daar ging ik ook altijd heen op schoolreisje
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Basboussa het volgende:
Buuf, wat ontzettend vervelend. Auw!
Het is is hier heet! Bah, bah, knallende koppijn, en kind is ook lekker geirriteerd. Loop nu heel sexy in een lelijk lang shirt door huis heen te huppelen. Kan wel bij zo'n sexlijn gaan werken: wat heb je aan vandaag? Bijna niets en ik ben zo heet.... Zou ik nog geld verdienen ook....
Ja, mijn nachtmerrie...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef moussy het volgende:
Vroeger had ik een hippe kekke witte broek en lekte ik door op school
Einde.
Je bent aan je tweede jeugd begonnen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef moussy het volgende:
Vroeger had ik een hippe kekke witte broek en lekte ik door op school
Einde.
Oh wacht...ik las vandaagquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent aan je tweede jeugd begonnen?
quote:
Dat is iets surinaams en ik vind ze echt súperlekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
ooo buuf wat zielig!
icantrix: maizenakoekjes? dat vind ik nou niet echt lekker klinken
Niets eigenlijk, maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om een witte broek te kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met witte broeken?
's zomers heb ik meestal een witte broek aan.
Tico, had jij nou dat bruine winterjasje in maat 56 van mij gekocht bij de laatste kledingbeurs? Ben het ff kwijtquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Stemwijzer zegt PVV bij mij.
Wordt van vanish je was ook echt witter?
Nee!quote:
Ik heb 2 dezelfde scoren bij PVDA & PVV.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Stemwijzer zegt PVV bij mij.
Wordt van vanish je was ook echt witter?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, mijn nachtmerrie...
En het gebeurde ook nog bij een meisje in mijn klas.... Arm kind, haar hele reputatie door haar maandverband gelekt.
Heb nog geen salaris vakantie geld en geld van belasting gehad. ( brief van belastingdienst heb ik wel al 2 dgn in huis)quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Grrrrr. Volgens mij heb ik geen vakantiegeld gehad... *wacht op loonstrook.. Damn!
MIsschien krijg je het in juni? Peace krijgt het ook pas in juni.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Grrrrr. Volgens mij heb ik geen vakantiegeld gehad... *wacht op loonstrook.. Damn!
Oh dat zou nog kunnen ja.. Maar dat is stom.. Ik wil het nu.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MIsschien krijg je het in juni? Peace krijgt het ook pas in juni.
Goedemorgen![]()
Vanmorgen al met Lennon bij de huisarts geweest bovenste luchtweginfectie en ontstoken ogen en de boodschappen al gedaan!! Nu even Lennon fruit geven, naar bed brengen en dan even ontbijten. Heb ik nog niet gedaan.
Oh dat bied nog perspectievenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
MamaNik, meestal hebben wij de centjes eerder als de brief, maar dit jaar hadden we de brief al zowat een week binnen eer de centjes er ook waren![]()
Zo hee, heb daarstraks na de ochtendvoeding Stef nog even zijn bed in geknald en toen hebben we gewoon allebei nog twee uur liggen slapenEn nu ben ik verrot
Nouja, het duurde bij ons in elk geval niet héél lang eer het binnen wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:09 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Oh dat bied nog perspectievenKon me ook van vorige jaren bedenken dat het geld er altijd eerder was dan de brief maar nu dus niet.
En voorderest voel ik me ook niet Top gister bij huisarts geweest vanwege 2 weken al pijn in mijn been, nu Maandag MRI laten maken, waarschijnlijk een herniaen daar zit ik dus echt niet op te wachten met een peuter en 2 dreumesen
![]()
Oke ik wacht geduldig af...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het duurde bij ons in elk geval niet héél lang eer het binnen was
En nee zeg! Een hernia, gatverSucces met de scan, ik hoop voor je dat het iets anders is
En als het weer slecht is, in sommige gevallen nog meer!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef Vicky het volgende:
De last-minutes van vroeger zijn er ook niet meer. Je betaalt nog steds heel veel geld voor een last-minute vakantie
Wij betalen ook ter plekke hoor.. Maar we zijn al geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat van dat vakantiegeld... vroegah boekte men zijn vakanties niet maanden van te voren, dan ging men gewoon naar Egmond aan Zee en betaalde ter plaatse. Vandaar.
Mss eens een petitie starten dat het eerder gestort moet worden? Ik vind het trouwens prima, want wij gaan dan weliswaar niet naar EaZ maar naar Frankrijk en betalen ter plekke.
Ja, in het hoogseizoen??quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Wij gaan naar Frankrijk, kostte ons 500 ofzo alles inclusief met een mobile-home met alles dr op en dr aan twee weken. Vond het best meevallen.
Bedrag hoefde twee weken voor vertrek ofzo pas voldaan te zijn (wel aanbetaling) maar wij hebben gewoon alles in 1 keer betaald, ben k er maar mooi vanaf. Het vakantiegeld zelf gebruik ik gewoon voor op de vakantie. Benzine en uit eten enzo, dat idee.
ja in het hoogseizoen.quote:
doe mij de link eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja in het hoogseizoen.
B. is docent hè dus wij zitten ook vast aan schoolvakanties
@Buuf het is zo'n caravan met 1 ouderslaapkamer, een 2 persoonskinderslaapkamer en een bedbank in de woonkamer. Officieel dus voor 6 personen maar volgens mij wordt dat wel krap.
Via VrijUit was het, in Februari geboekt.
Ik ben ook niet vies van een beetje comfort maar kamperen vind k ook niet erg, maar B. wil echt niet in iets zonder eigen toilet en douche enzo.
Denk niet dat het er nog op staatquote:
ja precies. En die zijn ook het snelst weg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha dat vroeg ik me ook af Buuf
Wij zitten altijd 'vast' aan 6persoons huisjes en dat tikt bhoorlijk aan
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja precies. En die zijn ook het snelst weg.maar goed, we willen in november nog wel op vakantie gaan. niet dat het dan te betalen is.
![]()
En echt! ik erger me blauw aan die spotjes over Friesland op de radio.![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n knauwer die het heeft ingesproken. Ja leuk, alsof het hier een verzameling van debielen is die niet normaal kunnen spreken zeg
t zal wel heel pitoresk zijn allemaal maar ik krijg het gevoel straks door een toerist over mijn bol geaaid te worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
kijk nou kijk nou!
das n echte! snel maak een foto![]()
hihi
niet eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga je mond eens wassen
níet een echte. Nooit. *moktinhoekje*
zijn dat dan buitenlandse toeristen of ook van die randstedelijke imitatietoeristen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja precies. En die zijn ook het snelst weg.maar goed, we willen in november nog wel op vakantie gaan. niet dat het dan te betalen is.
![]()
En echt! ik erger me blauw aan die spotjes over Friesland op de radio.![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n knauwer die het heeft ingesproken. Ja leuk, alsof het hier een verzameling van debielen is die niet normaal kunnen spreken zeg
t zal wel heel pitoresk zijn allemaal maar ik krijg het gevoel straks door een toerist over mijn bol geaaid te worden.
Jij ook..quote:
Gisterenavond kon ik echt niet meer op of om incl. uitstralen naar mijn benen en tintelende plekken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met jouw rug vandaag BE? Zeker na je avontuur van gister?
En Diaan hoe is het met je hakken?
Nope..misschien heb je aangevinkt dat je geen pmmetjes wil ontvangen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij ook..
En ik heb mn box nu opgeruimd... Kijken of het nu wel werkt.
Zou je daar niet toch even naar laten kijken dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisterenavond kon ik echt niet meer op of om incl. uitstralen naar mijn benen en tintelende plekken...
Vannacht om 3.30 leek het aardig mee te vallen, en nu gaat het wel. Niet zo erg als gisteren, maar ik had gisteren ook wel echt heel veel met de mannen lopen slepen en doen en in en uit de auto enzo.
Wat stom!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nope..misschien heb je aangevinkt dat je geen pmmetjes wil ontvangen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zou je daar niet toch even naar laten kijken dan?Duurt lang, en lijkt niet echt beter te worden zo hè.
Sterkte en beterschap.
Het is nu een week of 2 en het wordt wel steeds een beetje erger.quote:
Tssssquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja zeg... Stonden zomaar 4 mensen geblokkeerd.. Waaronder jij tf, (en be, en ET en m@x) ik zal wel iets raars gedaan hebben.
je mot ff de vulinis buiten zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat stom!
Nee ik heb aangevinkt dat ik van iedereen pms kan ontvangen.. en mn box is voor 3% gevuld.
stank voor dank krijg jequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tssss
En ik zei nog wel dat ik je zo leuk vond!![]()
T was al zo rustig...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tssss
En ik zei nog wel dat ik je zo leuk vond!![]()
je houdt gewoon niet meer van mequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat stom!
Nee ik heb aangevinkt dat ik van iedereen pms kan ontvangen.. en mn box is voor 3% gevuld.
I know, dat had ik me ook al bedacht.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BE klinkt niet fijnMaar het hoeft niet meteen een hernia te zijn hoor
Ik heb soms ook tintelende plekken op mijn benen, of een algeheel koud gevoel in die staken..en ik heb alleen maar BI
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
Ik zeg maar 1 ding vandaag en dat is:
SHALALIE!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de uitzending van dinsdag is gewoon online te vinden, dus ik ga het morruguh kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind het cynische commentaar erbij altijd zo heerlijk![]()
geen idee of het bij uitzending gemist is. T is op NL1 doen ze daar aan uitzendinggemist?
als je me nou niet aardig vindt, mag je dat best gewoon zeggen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja zeg... Stonden zomaar 4 mensen geblokkeerd.. Waaronder jij tf, (en be, en ET en m@x) ik zal wel iets raars gedaan hebben.
Oh van mij mag je los hoor, hebben we weer wat te lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Lois het volgende:
Krijg dan altijd de neiging om ongelooflijk ongenuanceerd overal tegenaan te trappen. Soort PMS to the max![]()
Dan post ik maar even wat minder
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Oh van mij mag je los hoor, hebben we weer wat te lachen
Tvp.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Lois het volgende:
Krijg dan altijd de neiging om ongelooflijk ongenuanceerd overal tegenaan te trappen. Soort PMS to the max![]()
Budget hebben we het nog niet over gehad, 75 euro pp voor 2 overnachtingen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Deepfreeze, hebben jullie een budget? En in welke windrichting woon je?
Ow getver Tico!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel ook iets opkomen. T begint kopjes te geven.
das niet vies! Een beetje goed poepen is soms net zo lekker als klaarkomen.quote:
Heeft ze 't niet gewoon over de hond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |