quote:'T is zo fijn om te slapen
en niet meer te gapen.
We voelen ons blij en goed
met een lach op onze snoet
tussendoor een intermezzoquote:Kussens aan de top!
Slapen houdt niet op!
Al het gapen is gestopt,
Met kussens aan de top!
quote:We slapen in New York en in Saint Tropee
Ook Groningen en Heemskerk snurken mee
Van Afrika tot in Appelscha
van de himalya tot in gouhouda
Je bed is zoveel mooier
Als je 'r goed in slaapt
Waar gaat de reis naar toe ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo de boel bij elkaar harken voor de schoolreis.
het lijkt verdorie wel of hij een week weggaat
hij moet mee:
-jas, regenkleding, handdoek, broek (lang/kort) sokken, t-shirt, trui en extra schoenen, zonnebrandcreme, eten en drinken en geld
en het hele programma van de schoolreis duurt 5 uur
nou nou wat een gemopper.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
en het wordt leerzaam
groep 4/5 gaat vossen bestuderen
groep 5/6 gaat het gedrag van de rode bosmieren nader bekijken
en groep 7 gaat bomen onderzoeken
het zal wel
als de kinderen het maar leuk vinden.
nu eerst maar eens gaan inpakken
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijtquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ga ik dat nou gewoon doen? Ontbijten met roomboter en hagelslag op mijn brood?
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijt![]()
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from mequote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Vers witbrood met roomboter en pure hagelslag![]()
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from me)
Ik heb begrepen dat roomboter beter is dan gewone boter. Gewone boter eet ik trouwens niet, dat vind ik vies... En ik eet er max. 3 per dag als ik thuis ben. Ik eet vaak ook kleine matzes met roomboter en een klein beetje suiker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mij
Het ergste is nog dat ik die roomboter had gekocht om een cake en een boterkoek mee te bakken.. Maar als ik er eenmaal aan begin..
Jaha, maar jíj moet voor mensen opschrijven hoe je zo afgevallen bent! Ik loop liever met een grote boog om de weegschaal heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!
Ik zit aan de kwark met zoetstof!![]()
Maar ik heb nu al bedacht dat ik vanavond in mijn 60 minutes een lekkere witte boterham met hagelslag ga eten!![]()
Alleen al daarvoor zou hij een flinke lijfstraf verdienen. Echt...dat moeten mannen gewoon écht écht écht niet zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niks zeggen of ik krijg commentaar van F. dat ik chagrijnig ben... Alsof hij het zonnetje in huis is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |