quote:'T is zo fijn om te slapen
en niet meer te gapen.
We voelen ons blij en goed
met een lach op onze snoet
tussendoor een intermezzoquote:Kussens aan de top!
Slapen houdt niet op!
Al het gapen is gestopt,
Met kussens aan de top!
quote:We slapen in New York en in Saint Tropee
Ook Groningen en Heemskerk snurken mee
Van Afrika tot in Appelscha
van de himalya tot in gouhouda
Je bed is zoveel mooier
Als je 'r goed in slaapt
Waar gaat de reis naar toe ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo de boel bij elkaar harken voor de schoolreis.
het lijkt verdorie wel of hij een week weggaat
hij moet mee:
-jas, regenkleding, handdoek, broek (lang/kort) sokken, t-shirt, trui en extra schoenen, zonnebrandcreme, eten en drinken en geld
en het hele programma van de schoolreis duurt 5 uur
nou nou wat een gemopper.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
en het wordt leerzaam
groep 4/5 gaat vossen bestuderen
groep 5/6 gaat het gedrag van de rode bosmieren nader bekijken
en groep 7 gaat bomen onderzoeken
het zal wel
als de kinderen het maar leuk vinden.
nu eerst maar eens gaan inpakken
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijtquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ga ik dat nou gewoon doen? Ontbijten met roomboter en hagelslag op mijn brood?
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik thuis ontbijt![]()
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from mequote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Vers witbrood met roomboter en pure hagelslag![]()
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh! Onze bakker heeft van die ENORM lekkere witte puntjes, datte met roomboter en hagelslag is misschien nog wel lekkerder als een moorkop (en dat zegt iets, coming from me)
Ik heb begrepen dat roomboter beter is dan gewone boter. Gewone boter eet ik trouwens niet, dat vind ik vies... En ik eet er max. 3 per dag als ik thuis ben. Ik eet vaak ook kleine matzes met roomboter en een klein beetje suiker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt? Dan kun je me de deur uitzagen volgens mij
Het ergste is nog dat ik die roomboter had gekocht om een cake en een boterkoek mee te bakken.. Maar als ik er eenmaal aan begin..
Jaha, maar jíj moet voor mensen opschrijven hoe je zo afgevallen bent! Ik loop liever met een grote boog om de weegschaal heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg hey! Zo kan het wel weer he!
Ik zit aan de kwark met zoetstof!![]()
Maar ik heb nu al bedacht dat ik vanavond in mijn 60 minutes een lekkere witte boterham met hagelslag ga eten!![]()
Alleen al daarvoor zou hij een flinke lijfstraf verdienen. Echt...dat moeten mannen gewoon écht écht écht niet zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan niks zeggen of ik krijg commentaar van F. dat ik chagrijnig ben... Alsof hij het zonnetje in huis is.![]()
Hebben wij hetzelfde kind?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef Memmel het volgende:
Anna is dolblij met d'r K3 cd. Ik ben 'm eigenlijk al weer zat...
'kweenie? Wil die van jou ook haar K3 jurk erbij aan omdat ze jaaaahiig is?quote:
Een K3 jurk heeft ze niet, maar ze is vandaag wel met d'r mega hema-doet-lekker-drie-laagjes-tule-bij-een-rokje en bijpassende prinsessen top naar het kdv.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:58 schreef Memmel het volgende:
[..]
'kweenie? Wil die van jou ook haar K3 jurk erbij aan omdat ze jaaaahiig is?
T wordt kutweer, ik zou voor ballorig gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel... Linneuashof, Sprookjeswonderland of de apenheul.??
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
T wordt kutweer, ik zou voor ballorig gaan.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Waarom ik jou toch heel in het begin een beetjevond snap ik echt niet meer hoor!
Dat waren de hormonen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Waarom ik jou toch heel in het begin een beetjevond snap ik echt niet meer hoor!
Maar die heb ik nu ook weer.quote:
quote:
Je bent net een oester. Die moet je ook leren eten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Das lief. Van mij moet je leren houden denk ik..
Ik zal het eens aan M. vragen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Je bent net een oester. Die moet je ook leren eten.
Alleen weet ik niet of jij naar een kledder zout snot smaakt. Hmmm
hier is het dat alquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
T wordt kutweer, ik zou voor ballorig gaan.
het antwoord hoeven we niet per se te wetenquote:
Ik zie de toegevoegde waarde niet... Jen speelt nu ook pedagogisch verantwoord...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2255107/driejarigen-basisschool.html
echt niet
Dat kan net zo goed aan je kdv liggen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef p_iglet het volgende:
Mijn peuter zou dat wel willen!
Die is het kdv goed zat en kan wel wat uitdaging gebruiken.
Hier in den haag is de psz ook 4 dagdelen per week en daarvan wordt zeer aangestuurd dat alle kinderen die niet naar een kdv gaan naar de psz, of voorschool zoals ze die zo mooi noemen gaan.
Tijn zou graag willen.. Die vraagt elke dag of ie naar school magquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef lily het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2255107/driejarigen-basisschool.html
echt niet
Maar de mogelijkheid bieden mag toch, zolang het maar niet verplicht is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef lily het volgende:
Ik werk 3 fulltime dagen en dan is Leah al op een kdv. Die andere twee dagen heb ik haar graag thuis tot 4 jaar.
uiteraardquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de mogelijkheid bieden mag toch, zolang het maar niet verplicht is.
Ik dacht altijd 4, en dat je ze wel dagjes thuis mocht houden als je dat wil of als ze moe zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
kinderen zijn overigens pas leerplichtig vanaf 5...
nou dat gaan ze dus doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
nou nou wat een gemopper.
Ik ben daar ook een x met school geweest, kinderen vonden het erg leuk.
Alleen hadden we nog een groot deel van de dag activiteiten op het strand (ook georganiseerd door een natuurschool).
Het lijkt mij juist leuk, volgens mij gaan ze ook door prut baggeren daar, en kunnen ze dan weer met droge schone kleren weer terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat gaan ze dus doen.
naar de natuurschool.
wel origineel, maar het is zooooooo koud buiten.
of zouden kinderen daar minder last van hebben?
moesten de kinderen toen ook zo veel meenemen?
je zag vanmorgen alleen maar kinderen met enorme rugzakken en tassen.
vind ik eigenlijk een beetje zielig. ga je op schoolreis moet je je een ongeluk sjouwen.
ik ben zo blij dat ik niet meehoef ik zou de hele dag lopen te gillen bij al die insecten
Lennon gaat nu de ene week 1 dag en de andere week 2 dagen naar kdv. Ik denk erover als hij 3 jaar is hem ook 1 of 2 per week een paar uurtjes naar psz te doen. Als voorbereiding op school... kan hij een beetje wennen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Estrys het volgende:
ja joh, ben aan het werk![]()
Ik wilde er nog achter typen dat ik het me wel goed iets lijkt![]()
Maar Psz en Kdv allebei lijkt me weer een beetje veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |