lol.quote:
quote:
Meen je dit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
lol.
Het enige waar ik die Hurley Bird van ken is van lostisagame.com. Is er verder nog een verwijzing naar deze vogel in de serie zelf?
De eerste 5 seizoenen heb ik in een maand of wat gekeken, oftewel kan ik een aantal van dat soort dingen gemist hebben. Blijkt dus dat er iets was met een vogel die Hurley zijn naam zou roepen, inclusief scherpe opmerking van Sawyer.quote:
Hurley bird zat wel in de serie ja. Heb je echt pas de seizoenen één keer gezien hebben? Aan te raden om weer te kijken hoor, je ziet zoveel meer dingen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De eerste 5 seizoenen heb ik in een maand of wat gekeken, oftewel kan ik een aantal van dat soort dingen gemist hebben. Blijkt dus dat er iets was met een vogel die Hurley zijn naam zou roepen, inclusief scherpe opmerking van Sawyer.
Wat ik ook apart vind, is dat lostisagame.com roept dat er elk seizoen zo'n vogel voorkomt. Tijdens het laatste gevecht van Jack en Locke kwam dan ook zo'n vogel overvliegen.
Is dit niet extra? Dus 20 minuten die niet in de aflevering pasten met de scène metquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nu is het ineens 14 minuten. Dacht 20
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. + een epiloog van 14 minuten over Hurley en Ben.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Is dit niet extra? Dus 20 minuten die niet in de aflevering pasten met de scène metVolgensmij niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. + een epiloog van 14 minuten over Hurley en Ben.
.
Amen.
I know you like it.quote:
Nee, OK, maar komt er dus ook een 6-seizoenen-Blu-ray box?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een Blu-ray speler heeft? Oh ja...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Is dit niet extra? Dus 20 minuten die niet in de aflevering pasten met de scène metslaat toch nergens op, heb je een serie afgekeken, moet je weer op de dvd wachten om vragen beantwoord te krijgen of een voorheen belangrijk karakter terug te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. + een epiloog van 14 minuten over Hurley en Ben.
![]()
download je het toch gewoon, boeiequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
slaat toch nergens op, heb je een serie afgekeken, moet je weer op de dvd wachten om vragen beantwoord te krijgen of een voorheen belangrijk karakter terug te zien
Welkom in de wondere wereld van de marketing. Over 5 jaar komt er namelijk nog een purple ray box uit, met daarbij nog eens 15 minuten aan extra antwoorden, let maar op!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
slaat toch nergens op, heb je een serie afgekeken, moet je weer op de dvd wachten om vragen beantwoord te krijgen of een voorheen belangrijk karakter terug te zien
En daarom hebben ze downloaden uitgevondenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de marketing. Over 5 jaar komt er namelijk nog een purple ray box uit, met daarbij nog eens 15 minuten aan extra antwoorden, let maar op!
Kunnen we dat over 5 jaar nog wel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
En daarom hebben ze downloaden uitgevonden.
Als de wereld niet is vergaan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kunnen we dat over 5 jaar nog wel?
punt is dat ze op een dvd best extra's kunnen zetten, maar relevante info voor het plot moet natuurlijk gewoon op de tv geweest zijnquote:
Het idee, het einde van lost niet kunnen zien omdat de wereld vergaat, dat maakt het zeker 4 keer zo naarquote:
Je weet niet of het relevant isquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
punt is dat ze op een dvd best extra's kunnen zetten, maar relevante info voor het plot moet natuurlijk gewoon op de tv geweest zijn
Waarom?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
punt is dat ze op een dvd best extra's kunnen zetten, maar relevante info voor het plot moet natuurlijk gewoon op de tv geweest zijn
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef DrowningMan het volgende:
Straks komt dit topic niet eens meer vol. Lost is echt afgelopen...
Zondag maar eventjes de finale voor de 2de keer kijken
Eerder een topic zonder datums omdat er geen "now" isquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk hebben we een kleine 40 topics teveel.
Hoe erg in de stijl van Lost zou het zijn als het laatste topic nr 108 zou zijn
See you in another serie, brotha!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerder een topic zonder datums omdat er geen "now" is.
Ik zou zeggen; lees even de vorige 5 topics doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Net de finale gezien.
Eén ding snap ik niet: wat is het nut van alle dingen die zijn gebeurd in de ALT timeline in S6? Iedereen was toch al dood?
Domme opmerkingen en vragen over Lost zijn er al sinds het begin. Af en toe krijg ik ook plaatsvervangende schaamte als ik naar sommige posts in deze reeks kijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
Vast al 50x gepost mgoed
[ afbeelding ]
En omg ik snap echt niet van die idioten die denken dat ze al de hele tijd sinds de crash dood waren of de hele tijd in S6 al ofzo. Mijn god die scene tussen Christian en Jack is Jack in principe het publiek en Christian legt het precies en duidelijk uit. Hoe dom moet je zijn om het niet te kunnen snappen
.
ja... even..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; lees even de vorige 5 topics door
Mooi samengevat, en behandeld alleen de hoofdlijn. Snap nu ook pas waarom het Lost heet. Niet omdat, zoals we jaren gedacht hebben, men op het eiland zit, maar omdat men in het hiernamaals de weg kwijt is, en daar zijn weg in moet vinden.quote:
Dat heb ik wel gedaanquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:47 schreef Skull-splitter het volgende:
"I think it's time to let go"
Maar als TT volgende?
LOLquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef Symer het volgende:
If You Hated the LOST Finale, You'll Also Hate…
Whehehe. Right on.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef Symer het volgende:
If You Hated the LOST Finale, You'll Also Hate…
Sterker nog, als die geruchten waar blijken te zijn, dan is dat de reden waarom we nu geen antwoorden hebben. Dingen als as, tempel met water en die godforsaken vuurtoren in het laatste seizoen nog even neerplempen en er vervolgens niets mee doen is gewoon olie op het vuur. Ik kan me de frustratie goed voorstellen. Vraag het me ook af, maar des te meer te puzzelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:10 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, als alles van het eiland uitgelegd was, dan was er ook geen reden meer om eventuele nieuwe series in het lost universum te maken.
ik snap niet waarom dat nou tegen zou moeten vallen, en wat nou het grotere idee, ik vond het grotere idee al groot genoeg eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:30 schreef JohnLocke het volgende:
Ergens is het gewoon een teleurstelling dat veel van die mysteries achteraf goedkope trucjes van de schrijvers waren. Stiekem hoopte ik in ieder geval dat er echt een groter idee achter zat, maar achteraf blijkt dat dat meestal gewoon niet het geval was. Zo werkt het met TV, en dat verwachtte ik eigenlijk ook wel, maar het valt toch tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |