quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef glasbak het volgende:
Nee, een baan waar ik zelf eventueel op ga solliciteren waarbij ze serieuze, enthousiaste chauffeurs zoeken die zowel met kraan en nch kunnen werken en dus meteen aan de slag kunnen na een dagje inwerken.
Ze hebben de afgelopen tijd diverse jongens op proef aangenomen die beweerden het allemaal wel te kunnen maar naderhand er een puinhoop van bleken te maken. Zelfs zo erg dat een van hen een redelijk nieuwe auto mee kreeg, waar net 10.000km mee gereden was, en daarvan de kraan compleet aan barrels heeft gereden. Kosten : 40.000 euro.
En dat zijn ze een beetje zat.
Maar ik wil zelf eerst even kijken wat ze bij <knip> gaan klooien de komende maand. Als dat mij niet bevalt, dan stap ik zelf over
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef glasbak het volgende:
Waarom zouden er van dat ding geen foto's geplaatst mogen worden? Hij is in diverse bladen en tv programma's uitgevoerd beschreven en bekeken...
Waar rijd jij mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kwam jou vanmorgen nog tegen, net voor uden maar was te laat met knipperen
dan post je een foto die ik heb gemaakt op de TKD vroig jaar.. teon ben ik nogmet deze truck meegereden btwquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zohet gaat overigens meer om het terrein enzo, en de installaties.. maar ik heb geen in in gezeur
Ik rij met van alles en nog wat, tot 21 juni voor enkco en daarna nijwa.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Waar rijd jij mee?
Dan kan ik daar ook eens op letten
Morgenochtend weer een kans want dan rijd ik weer dezelfde route
Alles met meer dan 3 wielen dat is voorzien van een dampende dieselmotor en een stuurwielquote:
Ah dan zijn ook zulke toppertjes. Ik heb er ook eentje een keer op een vluchtheuvel laten knallen bij de Meern.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Iuc het volgende:
Gefeliciteerd SD
Ik heb zo af en toe het idee dat mensen liever doowd gaan dan dat ze achter een vrachtwagen moeten rijden. Volgens mij komt dat omdat ze achter een vrachtwagen niks zien denk ik. NEEM DAN AFSTAND ofzow
Oh en ik heb al helemaal een hekel aan mensen die je na een rotonde snel inhalen via het verdrijvingsvlak of over de doorgetrokken streep om vervolgens 70 à 75 km/h te gaan rijden![]()
Van harte glasbak!quote:
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leegquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef blup het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan die mensen die kosten wat het kost voor je willen rijden..
Voor bij het stoplicht wil ik deze wel
Pssst! Er staat scania op, je hebt er sowieso niet zo veel aanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te brandenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannendquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te branden
Ooit, lang geleden, had onze rangeertrekker nog een kenteken. En dat was lache, een toen al oud budje van een daf 75, 270pk's waarvan toch minstens 70 al met vroegpensioen, en daar dan gewoon een 13.60m oplegger achter met 25 ton patat d'r in. Van nul naar 100 in... mwah... 10 minuten? Maar als het gekke ding eenmaal op gang was liep ie wel 95quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met een Daf 75.290 met 25 ton erachter wordt de Coentunnel ook al redelijk een Mount Everest.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met gordijntjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef glasbak het volgende:
Opgevoerde caravan
Maar dan wel een tandemasser Tabbert
Wees blij dat het geen benz isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef glasbak het volgende:
[..]
En een dikke Benz ervoor..![]()
Owh kut.. Het is maar een DAF
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
Zeg je een keer de waarheid, krijg je ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
Er zijn er maar weinig die tegen de waarheid kunnen. Redbaron: 1 tip: eerst ophangen, dan zulke dingen roepenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Iuc het volgende:
[..]
Zeg je een keer de waarheid, krijg je dit
Doh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
hehe t ergste was dat ik t recht in zn gezicht zeiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die tegen de waarheid kunnen. Redbaron: 1 tip: eerst ophangen, dan zulke dingen roepen
Och.. Ik zou gerust wel eens een jaartje een Actros megaspace willen testenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de sleutel in je zak hebt zitten, pak je toch gewoon die auto waar je spullen in liggen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe t ergste was dat ik t recht in zn gezicht zei![]()
Gister zei ie dat ik dezelfde auto mee zou krijgen...dus mooi mn spullen erin laten liggen en sleutel vd auto mee want zou vanmorgen nog niemand zijn....Blijkt dat ik een andere auto mee krijg zonder dat ze mij daarvan in kennis hebben gesteld...
toen zei ik dat een echte planner die rekening houd met zijn/haar chauffeurs zoiets meedeeld en niet zomaar ff wisseltDus ik vindt je een incompetente kutplanner...
En dan hoor je eind vd dag via het UZB dat je niet weer hoeft te komen. Laat ze het lef hebben dat recht in mn gezicht te zeggen
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als je de sleutel in je zak hebt zitten, pak je toch gewoon die auto waar je spullen in liggen?
Oh, dat is lastig inderdaad.. Je zal je pas maar in die auto hebben laten zitten.. Ben je meteen uitgewerkt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..
Reservesleutel had die knakker gepakt, want hij heeft wel een sleutel van het pand
En dat is hij nu niet ??quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig inderdaad.. Je zal je pas maar in die auto hebben laten zitten.. Ben je meteen uitgewerkt..
Maar was het het achteraf nu waard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Redbaron het volgende:
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..
Reservesleutel had die knakker gepakt, want hij heeft wel een sleutel van het pand
Vroegah dacht ik altijd dat die wagens met 500+pk bullshit was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een Daf 75.290 met 25 ton erachter wordt de Coentunnel ook al redelijk een Mount Everest.
er komt vast wel wat nieuws, en dat pendelen kwam me toch al de strot uit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Maar was het het achteraf nu waard?
Jawel maar dat staat weer los van z'n pas. Met pas had hij eventueel nog over kunnen stappen op een andere auto.quote:
deze auto's hadden nog geen pas....zijn nog normale auto's met schijfquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jawel maar dat staat weer los van z'n pas. Met pas had hij eventueel nog over kunnen stappen op een andere auto.
Ouwe teringauto's dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
deze auto's hadden nog geen pas....zijn nog normale auto's met schijf
Ik ben met onze 410pk 105's anders ook gewoon in Madrid gekomen hoor, en ook gewoon met 25 ton patat achterinquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef blup het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik altijd dat die wagens met 500+pk bullshit was.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Iuc het volgende:
Over een paar jaartjes wil ik ook internationaal gaan rijden.
Nu kan ik dat vanwege persoonlijke omstandigheden nog niet
Lijkt me namelijk erg gaaf om te doen. En dan niet de 'standaard' routes op Italië of Frankrijk maar naar het noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |