quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.
En wat wil je dat ik doe zodat dat niet meer zo is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.
Oprotten zou een hoop oplossen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik doe zodat dat niet meer zo is.
Want irl ben ik heel anders.
Vertel het maar eens.
quote:
I GROW STONGER BY EVERY QUOTEquote:
IRL ben je nog triester.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
Ik kwam ooit ook in pub, maar daar is het toch wat te liefjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens hier, en als ik dat doe zijn er alleen maar discussies en als ik iets leuk vind is het dat weldus wat dat betreft zit ik hier goed. In PUB mag dat namelijk niet meer.
Sopse.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Fascination het volgende:
Kut, vanavond is de eerste voorronde van het songfestival. Zeker al half afgelopen.
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
Sky en Laki hitten die shit man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ik kwam ooit ook in pub, maar daar is het toch wat te liefjes
Ik mis de NG van de SC's rond de 400.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, boys. Jullie zijn echt sad. Doe toch eens normaal
Ik beoordeel altijd of de liedjes songtechnisch gezien wel goed zijn.quote:
Iedereen kon er om lachen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.
WAAROM BEN JE DAAR NOGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daaranders heb je meteen weer 10 notes of een ban er bij te pakken.
Misschien moeten we het irl dan oplossen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daaranders heb je meteen weer 10 notes of een ban er bij te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |