quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.
En wat wil je dat ik doe zodat dat niet meer zo is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.
Oprotten zou een hoop oplossen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik doe zodat dat niet meer zo is.
Want irl ben ik heel anders.
Vertel het maar eens.
quote:
I GROW STONGER BY EVERY QUOTEquote:
IRL ben je nog triester.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
Ik kwam ooit ook in pub, maar daar is het toch wat te liefjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens hier, en als ik dat doe zijn er alleen maar discussies en als ik iets leuk vind is het dat weldus wat dat betreft zit ik hier goed. In PUB mag dat namelijk niet meer.
Sopse.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Fascination het volgende:
Kut, vanavond is de eerste voorronde van het songfestival. Zeker al half afgelopen.
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
Sky en Laki hitten die shit man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ik kwam ooit ook in pub, maar daar is het toch wat te liefjes
Ik mis de NG van de SC's rond de 400.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, boys. Jullie zijn echt sad. Doe toch eens normaal
Ik beoordeel altijd of de liedjes songtechnisch gezien wel goed zijn.quote:
Iedereen kon er om lachen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IRL ben je Fries, lelijk, aandachtshoerig en je wordt op school gepest vanwege je videotopics.
WAAROM BEN JE DAAR NOGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daaranders heb je meteen weer 10 notes of een ban er bij te pakken.
Misschien moeten we het irl dan oplossen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vertel het maar eens.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van rellen, en dat mag daar niet, vanaf nu mag je alleen maar lief doen daaranders heb je meteen weer 10 notes of een ban er bij te pakken.
Wat vind jij van Sienneke?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Fascination het volgende:
Kut, vanavond is de eerste voorronde van het songfestival. Zeker al half afgelopen.
Uitlachen heet dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Iedereen kon er om lachen.We hadden ze zelfs op de beamer.
Oh ja: en iedereen die denkt dat ik in Friesland woon.
Van die vleesetende dingenquote:
Woon je in de buurt van Utrecht? Ik ben er voor je! Laffe herder!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moeten we het irl dan oplossen.
Met je vinger op je clit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik beoordeel altijd of de liedjes songtechnisch gezien wel goed zijn.
nee dan is dit een betere plek denk ik, vandaar dat ik het ook eens ben gaan proberenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? Want toen ik er kwam was jij al weg?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe ik daar ben weggegaan
Walgelijk, zoals ieder weldenkend mens.quote:
Je wilt meeten? Ik kom wel naar Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Utrecht? Ik ben er voor je! Laffe herder!
En Paul en nog wat users. Ze moeten toch hun frustratie ergens op af projecteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, ik lamon, ynuhh, tegen de rest.
Ik ga dit allemaal maar eens goed in de gaten houden!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
nee dan is dit een betere plek denk ik, vandaar dat ik het ook eens ben gaan proberen
Wat gaan we op die meet doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt meeten? Ik kom wel naar Utrecht hoor.
Wat kom je praten? Wil je geboste lippen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Utrecht? Ik ben er voor je! Laffe herder!
HET IS AAN!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt meeten? Ik kom wel naar Utrecht hoor.
Ik begon op iedereen te kankeren/rellen, net zolang totdat iedereen mij haten. en ben toen met kin omhoog weggelopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? Want toen ik er kwam was jij al weg?
Sieneke heeft tenminste een carrière en fans.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk, zoals ieder weldenkend mens.
Toen was ik ook nog jong en rebels. Net als dat sky en laki dat nu zijn. Ze zijn nog wat speels. Die rebelse jeugd toch. Kijken wat hun grenzen zijn en daar net een stapje overheen. Stelletje boefjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mis de NG van de SC's rond de 400.
Het helpt wel, je stijgt plaatsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen om maar in een goed straatje te komen bij Sky en Laki. =$
Ga je nog met Lasterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga dit allemaal maar eens goed in de gaten houden!
Ja weet ik.quote:
Je bent toch zo stoer? Kom stoer doen in m'n gezicht. Pussy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |