Ik kijk af en toe wel eens hier, en als ik dat doe zijn er alleen maar discussies en als ik iets leuk vind is het dat welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Je raakt er snel in verstrikt hoor, maar wel gezellig verstrikt, dat wel...
Tot dat je het zelf krijgt en dat de artsen zeggen dat het in een te laat stadium is om je nog te genezen! Dan denk je er wel anders over!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kanker in een vergevorderd stadium, daar staat Advanced voor.
Da's allang gebeurd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
AP man, als ik ooit je school te weten kom stuur ik via Hyves je hele school je videotopic.
Ik durf niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd PM'en waarna ik ze met mijn Lamonkloon post.
Hij heeft het vast ergens gedropt, zodra ik tijd heb track ik 'm.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
AP man, als ik ooit je school te weten kom stuur ik via Hyves je hele school je videotopic.
En die kuttopics die hij opent erachteraanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen heeft ze al gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
En de hyves van z'n emo-exvriendinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En die kuttopics die hij opent erachteraan
Ik fake mijn eigen aidsdood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tot dat je het zelf krijgt en dat de artsen zeggen dat het in een te laat stadium is om je nog te genezen! Dan denk je er wel anders over!
Heel de SC staat in de top 20.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
Dit is goed voor mijn postcount. Had afgelopen week niet zoveel gepost, nu is het weer op peil.
doegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Tof man, met z'n allen tegen iemand van 14 jaar.
Serieus, leer eens iets te negeren. Nu ben ik weg.
Fijne avond nog.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
Dit is goed voor mijn postcount. Had afgelopen week niet zoveel gepost, nu is het weer op peil.
Ohohoh niet iedereen. Hater.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Tof man, met z'n allen tegen iemand van 14 jaar.
Serieus, leer eens iets te negeren. Nu ben ik weg.
Fijne avond nog.
Dan snap ik dat jij je leven op FOK! hebt.quote:
HOAXquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Vandaag kwam iemand nog naar me toe: tof liedje!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan snap ik dat jij je leven op FOK! hebt.
Not gonna happen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We moeten 'm waarschuwen, strakt jat hij onze 35k nog.
Omdat je kut, kut en kut bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom jullie mij niet mogen. Leg uit! Met WF had ik het eerst altijd leuk!
Oke.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom om 0:00 naar de verlaten loods in sector B.
Door je kuttopics en je neppe geblaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom jullie mij niet mogen. Leg uit! Met WF had ik het eerst altijd leuk!
Ten eerste je topicsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar alles wat in mijn topics gebeurd is echt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door je kuttopics en je neppe geblaat
Omdat je bagger begon te spuien van ongekend formaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
en kutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar alles wat in mijn topics gebeurd is echt.
Dat is KPD materiaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had een betere pic van iemand die het olie pijlt verwacht.. sorry
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat je een mongool bent en je fucking zielig bent en omdat jij symbool staat voor de kanker in KLB de laatste tijd.
Af en toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
AP, blow je? Dan zou ik je misschien ook wel mogen.
En dat je nog gaat zeggen dat het echt is ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar alles wat in mijn topics gebeurd is echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |