Ik heb dus The Wire na Breaking Bad gekeken (en eergisteren de laatste aflevering daarvan gezien) en moet zeggen dat dat nog wel een tikkeltje realistischer is. The Wire is bijna een documentairequote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef chroestjov het volgende:
Afgelopen 2 weken Seizoen 1, 2 en 3 gekeken, wat een bazenserie.![]()
De serie doet mij nog het meest denken aan The Wire, vrij realistisch, geen over de top gebeurtenissen en special effects, alleen de humor is wel een heel stuk zwarter.
Schenkie, ben je een beetje jaloers?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb the wire ooit geprobeerd te kijken en na een halve aflevering uitgezet.. Vind het absoluut niet te vergelijken met breaking bad. En ik vind "the wire" al helemaal niet realistisch. Mischien moet ik het toch nog proberen. Maar een arrogante mooierik met teveel testosteron en slimme praatjes en dan verlies je mijn aandacht.
Je hebt het over Dominic West (McNulty) neem ik aan? Sowieso kun je een serie niet beoordelen op een halve aflevering (ik vond het toen ook nog niet leuk, het moet op gang komen). En McNulty is slechts een van de vele personages die de serie kent. Eigenlijk is de stad Baltimore het èchte hoofdpersonage. Erg knap gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb the wire ooit geprobeerd te kijken en na een halve aflevering uitgezet.. Vind het absoluut niet te vergelijken met breaking bad. En ik vind "the wire" al helemaal niet realistisch. Mischien moet ik het toch nog proberen. Maar een arrogante mooierik met teveel testosteron en slimme praatjes en dan verlies je mijn aandacht.
ook na 2 afleveringen is het nog niet je van het, maar ik wil best geloven dat het beter wordt als je meer gaat kijken. De kracht van BB is dat je na aflevering 1 al gelijk hooked bent!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Houniet het volgende:
Je kan niet over The Wire meepraten als je maar 1 halve aflevering gezien hebt.
Subjectief..Ik zat er bij The Wire direct in, terwijl ik bij BB 3 maanden nodig had voor 4 eps (en 3 weken voor de restquote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
ook na 2 afleveringen is het nog niet je van het, maar ik wil best geloven dat het beter wordt als je meer gaat kijken. De kracht van BB is dat je na aflevering 1 al gelijk hooked bent!
Bij The Wire heb ik meer gelachen, en was vlotter dan BB. Ik snap ook niet dat hier een lijn met The Wire ligt. Ik kan veel series erbij halen die hier en daar raak vlakken hebben met deze serie maar slat nergens op, ik noem een Weed, Californication, The Shield zelfs een vleugje Malcolm (midlife crisis, bijdehand zoontje)quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Afgelopen weken alle seizoenen gekeken. Wat een topserie. Jammer dat het nog wachten is op het volgende seizoen. Misschien neem ik die tip van jullie maar om The Wire te kijken:)
Drugsdealers, da's de overeenkomstquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij The Wire heb ik meer gelachen, en was vlotter dan BB. Ik snap ook niet dat hier een lijn met The Wire ligt. Ik kan veel series erbij halen die hier en daar raak vlakken hebben met deze serie maar slat nergens op, ik noem een Weed, Californication, The Shield zelfs een vleugje Malcolm (midlife crisis, bijdehand zoontje)
Meeste series hebben wel zijn charme heb ik laatste jaren wel gemerkt, alleen spreken ze niet iedereen aan. The Wire is volgens mij ook wel een beetje stoer doenderij, nooit op Nederlandse TV geweest.
11 juliquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef criminal_mind het volgende:
Ergens in de zomer pas seizoen 4.
Als je hiermee klaar bent kan je aan The Wire beginnenquote:
ik moet de sopranos ook nog...maar daar boeiden me de eerste eps niet van...Is The Wire leuk(het thema staat me niet zo aan)?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je hiermee klaar bent kan je aan The Wire beginnen.
13 episodes, dat is zo voorbijquote:According to a press release from AMC, production of season four of Breaking Bad will begin January 13 in Albuquerque, New Mexico. Summer 2011 will bring the premiere of the season to AMC, and the season will feature 13 episodes.
Same here. Maar het zal mischien met Amerikaans moraal enzo te maken hebben. Dat ze dat er expres in hebben verwerkt. In t begin dacht ik nog tuuunk geil wijf!! Maar nu..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het hele topic expres niet gelezen i.v.m spoilers e.d. (ik ben nu in seizoen 2 aflevering 1). Maar ik wil graag even opmerken dat die vrouw van Walt van mij echt wel een exit á la "Rita" (uit Dexter) mag krijgen. God, wat erger ik mij aan dat vreselijke mens
Dank je, ik lees niks over Dexter om de boel niet te spoileren, kom ik het in een BB-topic tegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het hele topic expres niet gelezen i.v.m spoilers e.d. (ik ben nu in seizoen 2 aflevering 1). Maar ik wil graag even opmerken dat die vrouw van Walt van mij echt wel een exit á la "Rita" (uit Dexter) mag krijgen. God, wat erger ik mij aan dat vreselijke mens
Excusesquote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je, ik lees niks over Dexter om de boel niet te spoileren, kom ik het in een BB-topic tegen.
Overigens vind ik Skylar wel degelijk toegevoegde waarde hebben in de serie.
Ik ga expres wachten dit keer en dan alles in 1x bekijkenquote:
De reden dat ik bij Dexter niet verder ben gekomen is omdat ik BB ging kijken.quote:
In welk seizoen van dexter zit je dan? (seizoen 3 vond ik zelf minder)quote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik bij Dexter niet verder ben gekomen is omdat ik BB ging kijken.
Sindsdien vind ik Dexter maar matig, in verhouding.
Oh dat is ook zeker de charme van de serie hoor, en het onderscheidt het van de rest. Maar toch wist het mij niet aan de buis te kluisteren...ik heb menigmaal eventjes van mijn computerbeeldscherm weggezapt en het laatste nieuws gechecked of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Dat vind ik juist het briljante, het is anders dan anders. Er gebeuren onverwachtse dingen, dat terwijl de meeste series een hele duidelijke opbouw hebben naar een evenement
Ik ben pas bij seizoen 2.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In welk seizoen van dexter zit je dan? (seizoen 3 vond ik zelf minder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk gail niet dood is, jesse bewoog iets naar rechts voordat hij schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die vlieg aflevering: Ook al was ie best saai, en irritant (ik ergerde me zo dood aan Walt), ik vond het wel heel knap gedaan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Platina het volgende:
De minste aflevering tot nu toe is die met de vlieg. Een te duidelijke filler was dit.
Dan heb je m echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Platina het volgende:
De minste aflevering tot nu toe is die met de vlieg. Een te duidelijke filler was dit.
Beetje overdreven hipster reactie om iemand te beschuldigen dat diegene bij de MTV generatie behoort (zo komt het tenminste over). Er zijn genoeg afleveringen in breaking bad waarin er lang genoeg niets gebeurd, alleen is er dan veel meer afwisseling. Drie kwartier kijken hoe die gozer een vlieg probeert te vangen vond ik net iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.
Maar misschien ben ik niet genoeg van de MTV-generatie en raak ik niet binnen 2 seconden verveeld als het niet constant in mijn bek flitst van de actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-ontopic-
Ik vraag me wel af hoe ze dat deden dat Walt zo gigantisch hard klapte op die tank en toen naar beneden viel, dat zag er behoorlijk echt uitHeb je tuurlijk gelijk in, in elke serie zit wel een cliffhanger! Maar ik bedoel te zeggen dat vaak de verhaallijntjes NAAST de hoofdlijn vaak al bij elkaar zijn gekomen. Dit is écht unfinished business! (Niet dat ik me hier aan erger, maar het viel me wel op)quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij welke serie heb je dat tegenwoordig nog dan, bijna alles wat een nieuw seizoen krijgt heeft cliffhangers om de kijkers als het ware te dwingen om wel naar het nieuwe seizoen te kijken.
Hmm, ik vond die aflevering ook niet zo en ik ben niet bepaald van de MTV generatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.
Maar misschien ben ik niet genoeg van de MTV-generatie en raak ik niet binnen 2 seconden verveeld als het niet constant in mijn bek flitst van de actie.
Komt denk ik nog wel op Ned1/2/3, net zoals met Dexter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom is dit eigenlijk niet op de Nederlandse tv?
Hm, ik vraag me af of dit een serie is die populair kan worden in NL. Ik had wel echt een paar afleveringen nodig om het te waarderen en ik weet niet of mensen in NL het zo'n kans geven. Ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Meneerik2 het volgende:
Waarom is dit eigenlijk niet op de Nederlandse tv?
Het volgende seizoen is toch pas ergens in de zomer?quote:
Ja, want BB is een en al actie. Om de 3 seconden wordt er iemand zonder reden doodgeschoten en elke aflevering exploderen er wel 5 auto's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb pas geleden de Sopranos gezien. Die aflevering was inderdaad interessanter en misschien ietwat essentieler. Al was het een van de vele Sopranos afleveringen waarin het doel de middelen heiligde. Waarmee ik wil zeggen dat ze 'opeens' een russische witwasser introduceren en dat de dood van zijn kameraad geen gevolgen heeftquote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Mirel het volgende:
Die ep werdt vergeleken met die ene van de Sopranos waar Chris en Paulie in een bos verdwaald zijn op zoek naar een Rus die ontsnapt is. Dan vind ik die qua karakterontwikkeling en humor leuker dan die van Breaking Bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef Marloes het volgende:
[..]
Het volgende seizoen is toch pas ergens in de zomer?
ik ben het met je eens, had ook moeite met de aflevering. Ik denk echter niet dat het een 'filler' is.quote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, want BB is een en al actie. Om de 3 seconden wordt er iemand zonder reden doodgeschoten en elke aflevering exploderen er wel 5 auto's.
Dat de aflevering de hysterie van Walt probeert duidelijk te maken is evident. Echter vind ik dat dit veel te lang duurt en er voor de rest weinig meer gebeurt in die aflevering.
Als die aflevering weg werd gelaten zou je niet het idee hebben een stuk van het verhaal gemist te hebben. in mijn optiek dus een filler-aflevering.
Disclaimer: het is al lange tijd geleden dat ik die aflevering gezien heb dus ik kan hem mij niet helder voor de geest halen.
Bij de sopranos (ik weet niet zozeer of dat een filler was) had je ook zoen mooie aflevering dat Tony ziek was en alleen maar zat te dromen, vond ik ook een fantastische (en lijpe) afleveringquote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Mirel het volgende:
Die ep werdt vergeleken met die ene van de Sopranos waar Chris en Paulie in een bos verdwaald zijn op zoek naar een Rus die ontsnapt is. Dan vind ik die qua karakterontwikkeling en humor leuker dan die van Breaking Bad.
Mooie aflevering ja, in eerste instantie dacht ik nog dat hij droomde toen hij dequote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij de sopranos (ik weet niet zozeer of dat een filler was) had je ook zoen mooie aflevering dat Tony ziek was en alleen maar zat te dromen, vond ik ook een fantastische (en lijpe) aflevering
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Mooie aflevering ja, in eerste instantie dacht ik nog dat hij droomde toen hij deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat had ik toen ook ja
Pine Barrensquote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Mirel het volgende:
De serie verdient in ieder geval genoeg awards, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef planethugo het volgende:
hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk? genoeg om er nog een paar seizoenen aan vast te plakken?
Bijna dode assistent? Help me even herinneren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef planethugo het volgende:
heb het topic met een schuin oog doorgelezen en zie dat The Wire hier ook aangeraden wordt. Daar kan ik niks tegenin brengen. Samen met The Sopranos de beste serie ooit. Maar wel een compleet andere, al is de link met drugs en het handelen erin wel herkenbaar. Maar dan in een totaal andere setting.
De, bijna dode, assistent van Walt speelt er trouwens ook in, wel pas in seizoen 5
iets met de cliffhanger van seizoen 3quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bijna dode assistent? Help me even herinneren.
Oh, ik dacht dat het ging over de Sopranos s3, daar had ik het iig overquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef planethugo het volgende:
die ja idd
hij is toch bijna dood, tenminste dat is de cliffhanger. The Closer ken ik niet
Wrede serie he. Ik was ook stom verbaasd dat ik die niet eerder heb gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
*kickje*
Net alle seizoenen bekeken. In één ruk, heb sinds de pilot niks anders meer gekeken tussendoor. Wat een serie
Vond 2 het beste seizoen, gevolgd door 1. Vond het een beetje inkakken halverwege seizoen 3, maar de finale mocht er weer zijn. Deze zomer dus seizoen 4?
Saul staat voor seizoen 4 iig. gecast op imdb.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopen dat Saul en Mike ook terugkeren in seizoen 4. Rest van de cast ook natuurlijk, maar van die twee zou ik graag nog wat meer zien.
BEDANKT Mwhahanbtune!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het karakter van Bryan Cranston was in Malcolm in the Middle al mijn favoriet, maar hiermee speelt hij zich echt in de top tien van mijn favo acteurs
Dat weten we nog niet. Die kerel richt het pistool op die knakker die het recept ook wist.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Darklight het volgende:
Wat was het einde ook alweer? Die schietpartij? Tijd geleden dat ik het gezien heb
Het wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag heel seizoen 1 gekeken. Wat een serie
.
.
En nu ga ik mij hier een tijdje niet laten zien (wil geen spoilers)
Ja dat kan. Simpel rekenwerk.quote:
helemaal mee eens!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:35 schreef Norrage het volgende:
Saul is wel echt de koning van de serie hoor
Met die lasergame zaak
Wel 9 toch ofzo? Ach, ik vind alles dat meer is dan 4 afleveringen al veel voor 1 dagquote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Eerste seizoen is toch ook iets van 6 afleveringen?
Hmmm dat langdradig zijn is volgens mij ook grotendeels verantwoordelijk ervoor dat het gedeelte vanaf Saul de serie zo goed maaktquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik vond BB eigenlijk ook pas goed worden vanaf Saul, dus ongeveer halverwege seizoen 2. Daarvoor vond ik het allemaal een tikkeltje langdradig.
Valt mee opzich wel weer mee, ze komen naar mijn idee snel zelf achter hun fouten. In t begin maakten ze foutjes en toen dacht ik; oh mehn dat gaat vast de hele aflevering daarover, maar dan hadden ze zelf ook in "5minuten" door dat ze een fout maakten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind het alleen zo irritant dat die lui zo dom zijn. Walter en dat jochie. Het is absoluut niet rationeel...
vooral Jesse doet redelijk domme dingen en dan kan walt het weer opknappen. Vond het vooral in S3 soms wel storend hoe debiel dat ie doet terwijl ie slapend rijk wordt. Maargoed tis ook niet de snuggerste kerelquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind het alleen zo irritant dat die lui zo dom zijn. Walter en dat jochie. Het is absoluut niet rationeel...
"Kruipen over de grond door het dorp". Ik zat echt zo te kijken van wtfquote:
Dat niet echt, maar ze hadden van mij wel mogen praten met elkaar ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vond ik nu het minste stuk van de serie. Een beetje misplaatst.
Nou, ik zag niet echt de toegevoegde waarde. De zogenaamde 'mysterieuze, beklemmende' sfeer die ze wilde creëren kwam heel nep op mij over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar ze hadden van mij wel mogen praten met elkaar ofzo.
Precies, maar als ze met elkaar hadden gepraat had er tenminste nog een 'verhaal' ingezeten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik zag niet echt de toegevoegde waarde. De zogenaamde 'mysterieuze, beklemmende' sfeer die ze wilde creëren kwam heel nep op mij over.
Nicequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, maar als ze met elkaar hadden gepraat had er tenminste nog een 'verhaal' ingezeten.
Juli pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice
Is er al iets bekend over wanneer s04 begint? Heb de serie pas kortgeleden ontdekt en ik twee weken drie seizoenen weggekeken geloof ik.
Ik had precies datzelfde gevoel mbt die twee 'mystery hitmen'. ietsjes over the top voor de serie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik zag niet echt de toegevoegde waarde. De zogenaamde 'mysterieuze, beklemmende' sfeer die ze wilde creëren kwam heel nep op mij over.
mwa vond het best aardig maar idd wel over de top. De shoot-out op de parkeerplaats was wel episch goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had precies datzelfde gevoel mbt die twee 'mystery hitmen'. ietsjes over the top voor de serie.
Walter krijgt zelfs nog een hele preek van die kale klusjes man van; maak de fout niet nog groter, maar dan rijdt hij die dealers dood en is het hek van de dam. Zo irritant en ergerlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Valt mee opzich wel weer mee, ze komen naar mijn idee snel zelf achter hun fouten. In t begin maakten ze foutjes en toen dacht ik; oh mehn dat gaat vast de hele aflevering daarover, maar dan hadden ze zelf ook in "5minuten" door dat ze een fout maakten.
Waarom zeg ik ze, eigenlijk maakt alleen die jonge gast echt hele domme fouten die je idd soms ver vantevoren ziet aankomen (maar dan komen ze er soms wel op een geniale manier eruit, zoals bij die 1ste aflevering al)
Zou eerst maart zijn, nu juli.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice
Is er al iets bekend over wanneer s04 begint? Heb de serie pas kortgeleden ontdekt en ik twee weken drie seizoenen weggekeken geloof ik.
Geniale gastquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is ook wel een beetje de kracht van breaking bad, een serieuze serie maar toch ook een knipoog maken op momentenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:57 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Geniale gastBrengt een beetje humor in de serie.
Die sitequote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Die site van Saul is ook gewoon grappig
http://www.bettercallsaul.com/
Ja maar toen had ik niet door dat alles bij Saul ook nog doorklikbaar wasquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
Links kwamen 2 pagina's geleden ook al langs!
Ik had 11 juli opgeschrevenquote:
Dat ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:36 schreef MajorTom. het volgende:
Saul is trouwens best wel een gigantische baas.
ik vraag me af of ze beelden van het nieuwe seizoen uit gaan brengen, alles zou immers iets over de cliffhanger kunnen vertellen.quote:
Daarom denk ik inderdaad dat ze dat niet gaan doen en het gewoon laten bij trailers als hierboven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze beelden van het nieuwe seizoen uit gaan brengen, alles zou immers iets over de cliffhanger kunnen vertellen.
Met nadruk op 'moet'quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij moet ik deze serie eens gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |