BB is echt een topserie maar hij red(t) het niet bij kanonnen als dexter house en lostquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Emmy Nominations 2010
BEST DRAMA SERIES
Breaking Bad
Winnaar: Dexter of Lost
BEST ACTOR IN A DRAMA SERIES
Bryan Cranston, Breaking Bad
Winnaar: House of Dexter
SUPPORTING ACTOR IN A DRAMA SERIES
Aaron Paul, Breaking Bad
Winnaar John Locke of Ben Linus
Mwoah oneens, kwalitatief staat Breaking Bad heden ten dage ver boven Lost en House. Verder spelen O'Quinn en Emerson inderdaad wel goed maar zijn hun beider personages door bad/sloppy writing om zeep geholpen. Eeuwig zonde. En naar mijn smaak is ook Dexter lang geen match meer voor Breaking Bad en Cranston. Overigens zette John Lithgow in Dexter wel een briljante rol neer. Zou hij de Emmy winnen dan heb ik daar zeker vrede mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
BB is echt een topserie maar hij red(t) het niet bij kanonnen als dexter house en lost
Inderdaad wat stom zeg, helemaal niet gezien dat er al een topic was van Breaking Bad.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:26 schreef Bolter het volgende:En...het gaat binnenkort uitgezonden worden en je werkt toevallig voor die zender? Bouw dan een fatsoenlijke OP met wat meer informatie dan dit reclamepraatje.
http://www.fox4kc.com/news/wdaf-story-blue-meth-072210,0,1708346.storyquote:INDEPENDENCE, MO - Police across the metro say that they are seeing a new drug fad that they say may have been inspired by a television show, and the rise in 'blue meth" may be putting more green in drug dealers pockets.
Area police say that 'blue meth' has been appearing across the metro area, with KCMO Police making four meth arrests in the Northland in the past three weeks. Police in Independence also say that they have been seeing the drug, which they say may have been popularized by the TV program "Breaking Bad," about a chemistry teacher turned meth cook.
En terechtquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Cranston en Paul winnen Emmy's
[ afbeelding ]
En daarna nog heel lang wachten op seizoen 4.quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Houniet het volgende:
Seizoen I en II gehad, in de kerstvakantie ga ik aan III beginnen.
Wat een goede shit dit!
Na seizoen III ga ik hier teruglezen, anders kom ik misschien dingen tegen die ik liever niet had willen lezen.
www.savewalterwhite.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Jivis het volgende:
Godver, dacht dat er nieuws was over seizoen 4 is het zo'n kutschop.
Als je dit kan waarderen dan zou ik zeker The Wire gaan kijken. Een van de beste series ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Marloes het volgende:
Ik dacht dat het in maart weer zou beginnen, had me er al op verheugd maar helaas dus blijkbaar
Iemand nog een tip voor een andere leuke serie? Ik val echt in een zwart gat nadat ik in een paar dagen alle 3 de seizoenen heb gekeken(Dexter heb ik al helemaal gezien
)
Denk dat ik The Wire ook maar eens ga checkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je dit kan waarderen dan zou ik zeker The Wire gaan kijken. Een van de beste series ooit gemaakt.
Ik heb dus The Wire na Breaking Bad gekeken (en eergisteren de laatste aflevering daarvan gezien) en moet zeggen dat dat nog wel een tikkeltje realistischer is. The Wire is bijna een documentairequote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef chroestjov het volgende:
Afgelopen 2 weken Seizoen 1, 2 en 3 gekeken, wat een bazenserie.![]()
De serie doet mij nog het meest denken aan The Wire, vrij realistisch, geen over de top gebeurtenissen en special effects, alleen de humor is wel een heel stuk zwarter.
Schenkie, ben je een beetje jaloers?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb the wire ooit geprobeerd te kijken en na een halve aflevering uitgezet.. Vind het absoluut niet te vergelijken met breaking bad. En ik vind "the wire" al helemaal niet realistisch. Mischien moet ik het toch nog proberen. Maar een arrogante mooierik met teveel testosteron en slimme praatjes en dan verlies je mijn aandacht.
Je hebt het over Dominic West (McNulty) neem ik aan? Sowieso kun je een serie niet beoordelen op een halve aflevering (ik vond het toen ook nog niet leuk, het moet op gang komen). En McNulty is slechts een van de vele personages die de serie kent. Eigenlijk is de stad Baltimore het èchte hoofdpersonage. Erg knap gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb the wire ooit geprobeerd te kijken en na een halve aflevering uitgezet.. Vind het absoluut niet te vergelijken met breaking bad. En ik vind "the wire" al helemaal niet realistisch. Mischien moet ik het toch nog proberen. Maar een arrogante mooierik met teveel testosteron en slimme praatjes en dan verlies je mijn aandacht.
ook na 2 afleveringen is het nog niet je van het, maar ik wil best geloven dat het beter wordt als je meer gaat kijken. De kracht van BB is dat je na aflevering 1 al gelijk hooked bent!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Houniet het volgende:
Je kan niet over The Wire meepraten als je maar 1 halve aflevering gezien hebt.
Subjectief..Ik zat er bij The Wire direct in, terwijl ik bij BB 3 maanden nodig had voor 4 eps (en 3 weken voor de restquote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
ook na 2 afleveringen is het nog niet je van het, maar ik wil best geloven dat het beter wordt als je meer gaat kijken. De kracht van BB is dat je na aflevering 1 al gelijk hooked bent!
Bij The Wire heb ik meer gelachen, en was vlotter dan BB. Ik snap ook niet dat hier een lijn met The Wire ligt. Ik kan veel series erbij halen die hier en daar raak vlakken hebben met deze serie maar slat nergens op, ik noem een Weed, Californication, The Shield zelfs een vleugje Malcolm (midlife crisis, bijdehand zoontje)quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Afgelopen weken alle seizoenen gekeken. Wat een topserie. Jammer dat het nog wachten is op het volgende seizoen. Misschien neem ik die tip van jullie maar om The Wire te kijken:)
Drugsdealers, da's de overeenkomstquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij The Wire heb ik meer gelachen, en was vlotter dan BB. Ik snap ook niet dat hier een lijn met The Wire ligt. Ik kan veel series erbij halen die hier en daar raak vlakken hebben met deze serie maar slat nergens op, ik noem een Weed, Californication, The Shield zelfs een vleugje Malcolm (midlife crisis, bijdehand zoontje)
Meeste series hebben wel zijn charme heb ik laatste jaren wel gemerkt, alleen spreken ze niet iedereen aan. The Wire is volgens mij ook wel een beetje stoer doenderij, nooit op Nederlandse TV geweest.
11 juliquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef criminal_mind het volgende:
Ergens in de zomer pas seizoen 4.
Als je hiermee klaar bent kan je aan The Wire beginnenquote:
ik moet de sopranos ook nog...maar daar boeiden me de eerste eps niet van...Is The Wire leuk(het thema staat me niet zo aan)?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je hiermee klaar bent kan je aan The Wire beginnen.
13 episodes, dat is zo voorbijquote:According to a press release from AMC, production of season four of Breaking Bad will begin January 13 in Albuquerque, New Mexico. Summer 2011 will bring the premiere of the season to AMC, and the season will feature 13 episodes.
Same here. Maar het zal mischien met Amerikaans moraal enzo te maken hebben. Dat ze dat er expres in hebben verwerkt. In t begin dacht ik nog tuuunk geil wijf!! Maar nu..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het hele topic expres niet gelezen i.v.m spoilers e.d. (ik ben nu in seizoen 2 aflevering 1). Maar ik wil graag even opmerken dat die vrouw van Walt van mij echt wel een exit á la "Rita" (uit Dexter) mag krijgen. God, wat erger ik mij aan dat vreselijke mens
Dank je, ik lees niks over Dexter om de boel niet te spoileren, kom ik het in een BB-topic tegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het hele topic expres niet gelezen i.v.m spoilers e.d. (ik ben nu in seizoen 2 aflevering 1). Maar ik wil graag even opmerken dat die vrouw van Walt van mij echt wel een exit á la "Rita" (uit Dexter) mag krijgen. God, wat erger ik mij aan dat vreselijke mens
Excusesquote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je, ik lees niks over Dexter om de boel niet te spoileren, kom ik het in een BB-topic tegen.
Overigens vind ik Skylar wel degelijk toegevoegde waarde hebben in de serie.
Ik ga expres wachten dit keer en dan alles in 1x bekijkenquote:
De reden dat ik bij Dexter niet verder ben gekomen is omdat ik BB ging kijken.quote:
In welk seizoen van dexter zit je dan? (seizoen 3 vond ik zelf minder)quote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik bij Dexter niet verder ben gekomen is omdat ik BB ging kijken.
Sindsdien vind ik Dexter maar matig, in verhouding.
Oh dat is ook zeker de charme van de serie hoor, en het onderscheidt het van de rest. Maar toch wist het mij niet aan de buis te kluisteren...ik heb menigmaal eventjes van mijn computerbeeldscherm weggezapt en het laatste nieuws gechecked of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Dat vind ik juist het briljante, het is anders dan anders. Er gebeuren onverwachtse dingen, dat terwijl de meeste series een hele duidelijke opbouw hebben naar een evenement
Ik ben pas bij seizoen 2.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In welk seizoen van dexter zit je dan? (seizoen 3 vond ik zelf minder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk gail niet dood is, jesse bewoog iets naar rechts voordat hij schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die vlieg aflevering: Ook al was ie best saai, en irritant (ik ergerde me zo dood aan Walt), ik vond het wel heel knap gedaan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Platina het volgende:
De minste aflevering tot nu toe is die met de vlieg. Een te duidelijke filler was dit.
Dan heb je m echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Platina het volgende:
De minste aflevering tot nu toe is die met de vlieg. Een te duidelijke filler was dit.
Beetje overdreven hipster reactie om iemand te beschuldigen dat diegene bij de MTV generatie behoort (zo komt het tenminste over). Er zijn genoeg afleveringen in breaking bad waarin er lang genoeg niets gebeurd, alleen is er dan veel meer afwisseling. Drie kwartier kijken hoe die gozer een vlieg probeert te vangen vond ik net iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.
Maar misschien ben ik niet genoeg van de MTV-generatie en raak ik niet binnen 2 seconden verveeld als het niet constant in mijn bek flitst van de actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-ontopic-
Ik vraag me wel af hoe ze dat deden dat Walt zo gigantisch hard klapte op die tank en toen naar beneden viel, dat zag er behoorlijk echt uitHeb je tuurlijk gelijk in, in elke serie zit wel een cliffhanger! Maar ik bedoel te zeggen dat vaak de verhaallijntjes NAAST de hoofdlijn vaak al bij elkaar zijn gekomen. Dit is écht unfinished business! (Niet dat ik me hier aan erger, maar het viel me wel op)quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij welke serie heb je dat tegenwoordig nog dan, bijna alles wat een nieuw seizoen krijgt heeft cliffhangers om de kijkers als het ware te dwingen om wel naar het nieuwe seizoen te kijken.
Hmm, ik vond die aflevering ook niet zo en ik ben niet bepaald van de MTV generatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het laat juist duidelijk zien hoe ver hij is weggezakt in zijn eigen hysterie. Daar hebben ze gelukkig de tijd voor genomen.
Maar misschien ben ik niet genoeg van de MTV-generatie en raak ik niet binnen 2 seconden verveeld als het niet constant in mijn bek flitst van de actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |