indd pics or gtfoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
Daarnaast mag je wel eens wat pics posten TS. Dan kunnen we een zorgvuldige beoordeling geven.
quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die teveel moeite doen voor een kloon en een pruik opzetten en oorbellen indoen en shit.
[ afbeelding ]
Net alsof een man borsten heeft MONGOOLquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef Golaso het volgende:
TS heeft mannelijke kenmerken
TS heeft kleine borsten en een snor
Dus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
TS is een mannelijke Fokker met oorbellen en een pruik![]()
![]()
Pruiken oke, maar oorbellen COME ONquote:
En een diamanten polsband (niet on pic).quote:
Ik zie het probleem niet, zo nou en dan je vrouwelijke kant aan de buitenwereld tonen maakt je een gelukkiger mens.quote:
Nee dat zijn z'n musculus pectoralis major en minorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Arnold Schwarzenegger heeft toch borsten?
Oh, ik dacht dat het gezwellen waren door teveel doping.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef Darz het volgende:
[..]
Nee dat zijn z'n musculus pectoralis major en minor
Dat is hetzelfde bij hemquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het gezwellen waren door teveel doping.
Davequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die teveel moeite doen voor een kloon en een pruik opzetten en oorbellen indoen en shit.
[ afbeelding ]
Die oorbel in je avatar is wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Drinky het volgende:
Onterechte klacht. Ik heb juist last van mensen die denken dat ik dus wel een meisje ben. Snap helemaal niet waar ze 't idee vandaan halen
Nee, waar haal je dat toch vandaanquote:
Oh oké, ik riep eigenlijk maar wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, waar haal je dat toch vandaan. Ik las dit topic: ik ben afstandelijk als iemand me leuk vind herkende meteen er een kloon in dus ik zeggen van KLOON BEWIJS en toen cleande Re het topic, maar ik bleef volhardend in mijn ongeloof zoals je kunt zien.
Ik had toen een pruik opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die oorbel in je avatar is wel erg duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |