op internet zie je niemands onzekerhedenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:26 schreef RitseB het volgende:
Als iedereen je hier leuk vindt, neem je dan ook afstand van het forum?
Ja maar ik vind je leuk. Neem eens afstand.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:27 schreef fancyyx het volgende:
[..]
op internet zie je niemands onzekerheden
Kun je dan tenminste een klooncheck laten doen?quote:
ja ik ben echt 15quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef Maanvis het volgende:
Weet je zeker dat je 15 bent? Je taalgebruik is zo correct.
geloof je me niet ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je dan tenminste een klooncheck laten doen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
je bent 15... maak je niet te druk
Maar ik begrijp dat je daar geen reet mee opschiet, sorry
Uhuh, maar je sex kwaliteiten zijn dusdanig onderontwikkeld dat je daar de verkeerde types mee aan gaat trekken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef fancyyx het volgende:
[..]
ja ik ben 15,ik wil nu gebruik maken van alles.
ik ga het niet uitmaken met me vriend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:31 schreef Jaja.. het volgende:
Uh wat ik nu begrijp is: je wil een sletje zijn maar weet niet hoe? En je bent onzeker, maar dat zijn alle 15-jarige meisjes.
En of je je vriend wel echt zo leuk vind vraag ik me af, volgens mij ben jij nog helemaal niet klaar om je te binden aan een persoon. Volgens mij moet jij nog een tijdje sletten en daarna kijken of er een jongen is die je écht leuk vindt.
Om gewoon met een jongen te zoenen hoef je trouwens niet moeilijk te doen, die jongens van jou leeftijd zijn vaak net zo onzeker als jij en zullen kansen die ze krijgen om te zoenen met beide handen aanpakken
(of je moet heel lelijk zijn, maar daar ga ik maar even niet vanuit).
quote:ik ga het niet uitmaken met me vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |