Dat zijn vrouwendetails. Die komen op het laatst wel. Eerst een schutting, een stukje bescherming van de rails, parasol en loungegedoe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef friekin_ het volgende:
Je weet wel. Bloembakken. Planten. Met kleur. Groen bijvoorbeeld
Grinnikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwendetails. Die komen op het laatst wel. Eerst een schutting, een stukje bescherming van de rails, parasol en loungegedoe.
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Saisai het volgende:
misschien kan je een soort van vouwgordijn/luxaflex constructie maken zodat je kan kiezen voor privacy? Ik bedoel, anders zit je helemaal in een duister hol. alleen dan buiten.
Ok, gelukkig maar. al vind ik mijn (houten) luxaflex optie dan alsnog mooierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.. Dus dat zit wel goed hoor.
Dag zonlicht of ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.. Dus dat zit wel goed hoor.
Het is een dakterras. Simpel. Dat het niet aan jouw beeld voldoet boeit me niet zo. Ik ken maar weinig balkons op 4 hoog die 5.5 meter breed zijn en ruim 2 meter diep.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef FP128 het volgende:
Niet om als een zuurpruim over te komen maar als ik aan de dakterras denk,
dan is het voorbeeld in de OP niet hetgeen ik voor ogen heb,
Ik vind het een veredeld balkonnetje van 4 hoog wat je overal ziet.
En het pimpenis ook wel erg overdreven,maar goed,ieder zijn meug.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Kreator het volgende:
Hierbij een bijna-klaar-update.
Er moeten nog wel wat details afgemaakt worden (zoals een dubbele laag wilgentakken en wat dingetjes vastzetten en accessoires enzo...), maar toch..
Heb dus de houten vlonders, maar nu ook een wallmounted parasol, loungesetje, plantenbak, wilgentak-schuttinkje. Moet nog wel even een keer die lelijke blauwe stoel vervangen door iets moois, maar dat komt nog wel.
Groetjes,
Krea
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nodigt wel uit tot lekker buiten zitten nuquote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Babbelzz het volgende:
ziet er netjes uit...
al zou ik never zo'n loungeset kiezen, nu heb je helemaal geen ruimte meer over...
Waar zou je nog meer ruimte voor willen hebben op een dakterras dan? Een zwembad? Tennisbaan? Het is om lekker te zitten... en dat kan prima op zo'n loungeset.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Babbelzz het volgende:
al zou ik never zo'n loungeset kiezen, nu heb je helemaal geen ruimte meer over...
Kontneuken is geslacht onafhankelijk, Adelante. Het wil prima op deze set.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Wat een homofiel tuinsetje met die kussens, krea!
Kussens kopen is een vrouwen kwaaltjequote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kontneuken is geslacht onafhankelijk, Adelante. Het wil prima op deze set.ik weet ook niet waarom vrouwen altijd kussentjes willen kopen. Het staat wel vrolijk, maar het is niet echt praktisch)
Op bed is het wel praktisch, want dan kun je ze onder je rug leggenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kussens kopen is een vrouwen kwaaltjemijn hele bed ligt er ook vol mee.
Je staat wel open voor commentaar op je werk he...Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar zou je nog meer ruimte voor willen hebben op een dakterras dan? Een zwembad? Tennisbaan? Het is om lekker te zitten... en dat kan prima op zo'n loungeset.
(eerst deed ik niets met de ruimte...en het lijkt ook iets groter dan het is, op de foto's. Heb die losse 'stoel' tegen de bank aanstaan nu. Het wil prima zo)
Een huis-tuin-en-keuken-(en dakterras)-pimpbeurt is ook wel 's leuk, niet alles hoeft groots en imposant.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je staat wel open voor commentaar op je werk he...Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.
Het is puur de beschikbare ruimte invullen met artikelen die je na 1 rondje Gamma in je achterbak laadt. Niks meer en niks minder, dus wellicht zou je er goed aan doen open te staan voor inbreng van buitenstaanders.
Buiten dat: tuurlijk is de ruimte verbeterd, gezelliger geworden en opgewaardeerd.
Reageer dan gewoon niet en laat je nemen in een steegje achter het station door een HIV lekkende hoer. Kneus.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef martinus- het volgende:
..Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.
Dat. En dan zit ik ook nog met het dilemma dat het gewoon een huurhuis is en dus niet echt budget wil vrijmaken om het huis op te waarderen (want dan had ik het dakterras onmiddelijk 3 keer zo groot gemaakt door een 2e dak erachter erbij te trekken)quote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Een huis-tuin-en-keuken-(en dakterras)-pimpbeurt is ook wel 's leuk, niet alles hoeft groots en imposant.
Ik ga nog wat met verlichting doen en er komt nog wat aan de muur. Tevens wordt de schutting beter en komen er nog wat meer planten. (maar het geld is even op, want het was geen Gamma-spul)quote:
okquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:51 schreef Kreator het volgende:
Thx. Tis nog niet af.
Dat is inderdaad een beter idee dan ik hadquote:Op maandag 7 juni 2010 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
@RZ: gewoon met ijzerdraad eromheen en dan vastdraaien met een tang.
Er komt nog groen bij inderdaad. Maar geen bamboe.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef Manono het volgende:
[..]
ok
idd wat groen erbij zou leuk zijn - met die meubels misschien bamboe plus een potje met wat vrolijks?
(Normale) Tie-wraps zijn niet echt geschikt voor buitengebruik. Beste is gewoon RVS-schroeven, jeweets!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef Sodium het volgende:
@RZ:Tie-wraps zijn echt prima om heel veel dingen mee vast te zetten. Gewoon de tie-wrap die uitsteekt afknippen en 't zit vast tot in den eeuwigheid (met een beetje geluk dan). Maar ijzerdraad werkt duidelijk ook goed.
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Beste is gewoon RVS-schroeven, jeweets!
Kan je niet beter koperdraad, of dat ijzerdraad met groen plastic omhulsel gebruiken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?.
Is er geen rvs ijzerdraad?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Bklusser het volgende:
[..]
Kan je niet beter koperdraad, of dat ijzerdraad met groen plastic omhulsel gebruiken?
Ijzer roest buiten al snel als een malle. Tie-wraps worden op den duur broos en brokkelen af. (onder invloed van UV licht dacht ik)
Ziet er overigens gezellig en uitnodigend uit Kreator
Dat is een idee! Om dan vervolgens opgepakt te worden door de politiequote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Paar hennepplanten... kan je zelf zeep/kleding/papier/brandstof maken!
Ik dacht dat het nog over de tegels ging.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |