Jij welquote:
waarom krijg ik het gevoel dat jullie de hele avond contant zitten te kleffen en geen seconde van elkaar af kunnen blijven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pissig...een hele vriendengroep laat je vallen omdat je gelukkig bent. Ze kunnen het niet uitstaan als we elkaar een keer knuffelen of een kus geven...wat voor nepvrienden ben je dan
Niet als er anderen bij zijn. Vind ik wel zo fatsoenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
waarom krijg ik het gevoel dat jullie de hele avond contant zitten te kleffen en geen seconde van elkaar af kunnen blijven?
en ik denk dat jij een vervelende troll bent die er genoegen in schept mensen de grond in te trappen.quote:
Ok dan zijn we nu de drie zuchtende musketiersquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 06:00 schreef heavenstar het volgende:
zoooo goed! Zo meteen richting station, vanuit daar naar Duitsland=> vliegt=> zuid Frankrijk...![]()
![]()
![]()
![]()
Getverpillekes echt een leuke dame, maar het enige dat ik wél zeker weet is dat ze op vrouwen valtquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:46 schreef Frederick_Blah het volgende:
Is she into men, or is she not?
je hebt gewoon geen zin om te werken he leugenaar!?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga zo met overspannings verschijnselen naar huisen dan ook nog eens enorme rugpijn maar dat wordt verholpen door zware pijnstiller
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
Stressverschijnselen
Waar merk je aan of je last hebt van een teveel aan stress?
psychische klachten zoals rusteloosheid, lusteloosheid, gespannen gevoel, angst, slecht slapen, veel dromen, snel huilen, prikkelbaarheid, overgevoeligheid voor geluiden en drukte
lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, duizeligheid, nek- en rugklachten, maagklachten, pijn op de borst, hartkloppingen enz
gedragsveranderingen zoals meer gaan roken, meer gaan eten, je terugtrekken, afspraken afzeggen, je af en toe ziek melden e.d.
Deze verschijnselen kun je opvatten als een alarmreactie van het lichaam. Het is een waarschuwing dat er een bepaalde mate van overbelasting is ontstaan. Het is verstandig om alvast maatregelen te nemen.
Overspanningsverschijnselen
Wat zijn verschijnselen van overspanning (geestelijke en lichamelijke uitputting)?
Vermoeidheid, futloosheid, grote behoefte aan slaap, verlies van initiatief, geen zin meer hebben in leuke dingen, je niet meer kunnen concentreren, snel dingen vergeten.
Als je deze symptomen opmerkt, is het noodzakelijk om maatregelen te nemen. De alarmfase is voorbij.
ik kwam ook op het werk en brak in tranen uit.... dan zit je er door heenquote:
quote:
Ahh oke....ik herken me er ook wel in..gelukkig moet ik nog een paar weken doorknokken en dan heb ik twee maand rust!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
Stressverschijnselen
Waar merk je aan of je last hebt van een teveel aan stress?
psychische klachten zoals rusteloosheid, lusteloosheid, gespannen gevoel, angst, slecht slapen, veel dromen, snel huilen, prikkelbaarheid, overgevoeligheid voor geluiden en drukte
lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, duizeligheid, nek- en rugklachten, maagklachten, pijn op de borst, hartkloppingen enz
gedragsveranderingen zoals meer gaan roken, meer gaan eten, je terugtrekken, afspraken afzeggen, je af en toe ziek melden e.d.
Deze verschijnselen kun je opvatten als een alarmreactie van het lichaam. Het is een waarschuwing dat er een bepaalde mate van overbelasting is ontstaan. Het is verstandig om alvast maatregelen te nemen.
Overspanningsverschijnselen
Wat zijn verschijnselen van overspanning (geestelijke en lichamelijke uitputting)?
Vermoeidheid, futloosheid, grote behoefte aan slaap, verlies van initiatief, geen zin meer hebben in leuke dingen, je niet meer kunnen concentreren, snel dingen vergeten.
Als je deze symptomen opmerkt, is het noodzakelijk om maatregelen te nemen. De alarmfase is voorbij.
quote:
zoiets had ik vanochtend, gelukkig 3 weken vrij, nog 1 dagje werkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kwam ook op het werk en brak in tranen uit.... dan zit je er door heen
Aiii...dat klinkt idd niet best! Succes!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
ik loop er al jaren meequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:44 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ahh oke....ik herken me er ook wel in..gelukkig moet ik nog een paar weken doorknokken en dan heb ik twee maand rust!
Succes ermee iig!
Haahah ook al, ik zit er doorheen. Ik kan er niet meer tegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
ken het idee, maar ik loop met hoop psychologische shit + lichamelijke problemen + 40 uur per week werken met wisseldiensten.... valt me mee dat het nu pas gebeurt, het nare is dat het gebeurt op het moment dat mijn baas mij wil lozen, wat ook mee werkt in het overspannen gebeuren....quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Haahah ook al, ik zit er doorheen. Ik kan er niet meer tegen..
Het gaat hier zwaar tegen m'n principes in (en dan heb ik het niet over een stagevergoeding, daar heb ik vrede mee. Beter iets dan niets), maar dit is een wereld en een business waarin ik geen 45 jaar ga overleven.
Kan het dan niet zo zijn dat het probleem eigenlijk bij jezelf ligt (niet lekker in je vel zit oid) ipv bij je werk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik loop er al jaren meemaar nu breekt het door.... maarja.... we zien het wel! ff paar dagen thusi blijven.
voor veel werkgevers wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef candygirl het volgende:
1 dag rust ten aanzien van de problemen, is dat nu echt teveel gevraagd?????
zie post 70quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Kan het dan niet zo zijn dat het probleem eigenlijk bij jezelf ligt (niet lekker in je vel zit oid) ipv bij je werk?
Ik weenie hoor...maar dan zou misschien een gesprekje met bijv een bedrijfsarts oid aan te gaan. Als je je arm breekt ga je toch ook naar de doctor!? (waarom zou je dat dan ineens niet doen als het probleem toevallig "psychisch" is?)
??quote:
zou die woorden normaal niet zelf zo zeggen maar voelt nu wel zoquote:
voor wat?quote:
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:14 schreef candygirl het volgende:
Ga naar vip avond van sex and the city 2
Chan! What happened ??quote:
Die goedkope whiskeyhoer van een moeder van mij heeft foto's van mij en mn zoon op dr hyves gezet, en doet alsof we one big happy family zijn.quote:
dan snap ik zeker dat je daarom boos bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die goedkope whiskeyhoer van een moeder van mij heeft foto's van mij en mn zoon op dr hyves gezet, en doet alsof we one big happy family zijn.
Dat zijn we niet, zeker niet nadat ze zei dat het maar goed was dat mn pa dood was en dat ik het niet waard ben om iemands dochter te zijn.
Oh bleh...ja ksnap helemaal waarom je zo kwaad bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die goedkope whiskeyhoer van een moeder van mij heeft foto's van mij en mn zoon op dr hyves gezet, en doet alsof we one big happy family zijn.
Dat zijn we niet, zeker niet nadat ze zei dat het maar goed was dat mn pa dood was en dat ik het niet waard ben om iemands dochter te zijn.
ga foto's makenquote:
Dat is zo'n mooie film....alleen vind ik het boek nog een tikkeltje mooierquote:
In mn uppie...quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Sistyria het volgende:
[..]
In mn uppie...
Ik heb net inspiratie gekregen, blij dus
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
waarom reageren er zo'n beetje alleen maar vrouwen in dit topic?
Mezelf als vrijwilliger aanbieden zou kansloos zijn he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Sistyria het volgende:
[..]
In mn uppie...
Ik heb net inspiratie gekregen, blij dus
Ik zag Alexxxxx posten en werd gelijk vrolijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mezelf als vrijwilliger aanbieden zou kansloos zijn he?Maar in je uppie word het lastig ja...
laten we het houden op alle voordelen hebben nadelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
zou dat positief of negatief zijn?
Zouden jullie je meer wisselend goed of slecht voelen of zouden jullie pieken hoger en lager zijn?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
wij hebben uiten meer emoties
Alleen niet dat laatste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef kwiwi het volgende:
hmm.. moe van de lange dag en gefrusteerd.
Ach kan altijd proberenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mezelf als vrijwilliger aanbieden zou kansloos zijn he?Maar in je uppie word het lastig ja...
Te laat,was super leukquote:
tsja dat was me wat toen...........quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
happy, beetje verwachtingen van iets.. hoop dat het doorgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
GoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das duidelijk meer dan goed...
O.T. Voel me nog beter dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |