ja.. zolang je niks op de achterbank zet of in de kofferbak pleurtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef 2cv het volgende:
Zat er überhaupt vering in die dingen dan ?
Ik heb wel eens in zo'n hok gereden. Kofferbak en achterbank waren leeg. Maar vering zat er niet inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja.. zolang je niks op de achterbank zet of in de kofferbak pleurt!
mischien ook lamme pootjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in zo'n hok gereden. Kofferbak en achterbank waren leeg. Maar vering zat er niet in
Ik zie ze liever als plantenbak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien ook lamme pootjes
maar goed wij misbruiken de ZX ook.. als vrachtwagen
Dan heb je nu 2 plantenbakken.quote:
Is het een benzine of een diesel ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dankje de sloper mag hem hebben
neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef 2cv het volgende:
Moet dat ding op eigen kracht naar de sloop ?
nee was dat maar zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:
Oh, ik dacht dat die ZX aan gort was gereden.
die leverd vast niet zoveel meer op als dagwaardequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef 2cv het volgende:
Ik wil die ZX ook wel even naar een andere wereld helpen hoor
Ik moet tegenwoordig 110Km per dag rijden en dan wordt een benzineauto (BX1.6TGI) nogal duur. En de versnellingsbak begon rare geluiden te maken na de vakantie naar zuid duitsland (zie foto) en er moest wat cosmetisch gelast worden (gaten onder ruitesproeiertankjes) Allemaal geen probleem toen ik nog op fietsafstand van mijn werk woonde, toen kon ik lekker knutselen en het ding desnoods drie weken half uitelkaar laten liggen. Nu heb ik een auto écht nķdig. Dus nu heb ik een Xantia 2.1Tdquote:
Hoeveel heb je erin gestoken???quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef 2cv het volgende:
Gister is dat hok van mij getaxeerd op ¤1500,-Iedereen, inclusief ikzelf, was daar stomverbaasd over. Zelf had ik een waarde van ¤200,- in gedachten.
Overigens zegt die taxatiewaarde niet zo veel: als iemand mijn BX in de prak rijdt (dus buiten mijn schuld) dan kan door middel van een contra-taxatie die ¤1500,- weer onderuit gehaald worden. Maar als de taxatiewaarde dan op ¤750,- gesteld wordt dan valt het me nog mee.
Teveel. Ik heb het niet bijgehouden, maar meer dan me lief is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |