abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:57:05 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_84699762
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef 2cv het volgende:
Beide aandrijfassen zijn vrij nieuw, die zouden nog niet stuk moeten zijn. Zometeen maar even kijken ...
Heb je ook een hobby of een vriendin :? :@
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 13:08:44 #152
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84700089
M'n hobby is m'n BX, verder ben ik lekker vrijgezel. Geen tijd voor vriendinnen :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:04:08 #153
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84701619
Wat zijn de symptomen? :P
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_84703477
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef 2cv het volgende:
M'n hobby is m'n BX, verder ben ik lekker vrijgezel. Geen tijd voor vriendinnen :')
je BX verneukt je toch wel :p
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 16:40:52 #155
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84706155
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef oshiro het volgende:
Wat zijn de symptomen? :P
Knoekgeluid bij het rijden in de hoogste stand, knoekgeluid als het stuk schroot op bokken staat en het wiel rondgedraaid wordt, speling op de binnenste homokineet.

maandag nieuwe aandrijfas regelen, nu eerst troep opzoeken en inpakken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:57:03 #156
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84717612
Je mag toch helemaal niet rijden in hoogste stand :?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:10:45 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_84718222
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Prowl het volgende:
Je mag toch helemaal niet rijden in hoogste stand :?
2cv wel ;) anders heeft hij niks om aan te sleutelen :+
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 22:38:36 #158
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84719563
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Prowl het volgende:
Je mag toch helemaal niet rijden in hoogste stand :?
Van wie niet ? Zonder gekheid: bij de Mac rijd ik altijd enige meters in de hoogste stand zodat ik wat beter m'n geld af kan geven en m'n vreten naar binnen kan hengelen. Maar dan heeft dat ding geen vering meer (dan ga je letterlijk stuiteren bij elk hobbeltje) dus dat doe je echt niet meer dan een paar meter. Moet kunnen, lijkt mij.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84719607
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef 2cv het volgende:

[..]

Van wie niet ? Zonder gekheid: bij de Mac rijd ik altijd enige meters in de hoogste stand zodat ik wat beter m'n geld af kan geven en m'n vreten naar binnen kan hengelen. Maar dan heeft dat ding geen vering meer (dan ga je letterlijk stuiteren bij elk hobbeltje) dus dat doe je echt niet meer dan een paar meter. Moet kunnen, lijkt mij.
als de vering in de hoogste stand staat en je rijdt met een wiel over een hobbel heb je dan geen kans dat je chassis ergens scheurt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 22:58:33 #160
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84720352
Chassis ? Welk chassis ?

En als er dan iets knapt of breekt is er serieus iets mis. Dat moet dan echt niet mogen. Maar anderzijds: het is niet gezond nee.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:02:59 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_84720562
Hoe lang is 2cv eigenlijk :?
Sta ook wel eens bij de freetdrive maar nog nooit de behoefte gehad om iets in te stellen ;)
pi_84721469
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef 2cv het volgende:
Chassis ? Welk chassis ?

En als er dan iets knapt of breekt is er serieus iets mis. Dat moet dan echt niet mogen. Maar anderzijds: het is niet gezond nee.
zelf dragende carrosserie bedoel ik dan.
bij een unimog scheurt het de hele cabine als het torderende scharnier vast gaat zitten.
bij auto's weet ik dat niet.
zelfdragende carrosserie is natuurlijk wel een iets sterker dan een losse cabine op een torderend chassis
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 23:25:52 #163
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84721520
Mijn auto kan het, dus waarom zou ik het niet doen :?

1,84m overigens.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 23:26:52 #164
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84721567
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:24 schreef densmee het volgende:

[..]

zelf dragende carrosserie bedoel ik dan.
bij een unimog scheurt het de hele cabine als het torderende scharnier vast gaat zitten.
bij auto's weet ik dat niet.
zelfdragende carrosserie is natuurlijk wel een iets sterker dan een losse cabine op een torderend chassis
Als een auto op die manier scheurt dan is het OF een slechte auto OF het ding is totaal verrot.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84722848
Hij bedoelt als je in de bovenste stand rijd dat je dan geen demping meer hebt, dus worden alle schokken en klappen opgevangen door de body van de auto ipv de dempers. En dan kan er wel eens iets scheuren of breken.
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:38:27 #166
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84727370
Idee achter niet rijden in hoogste stand is omdat dan de druk in je systeem zo groot is dat bij een stevige oplawaai al je leidingen onder je wagen vandaan knallen :').
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:45:05 #167
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84727473
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef oshiro het volgende:
Idee achter niet rijden in hoogste stand is omdat dan de druk in je systeem zo groot is dat bij een stevige oplawaai al je leidingen onder je wagen vandaan knallen :').
Zal wel meevallen; de druk in de leidingen blijft even hoog. Er wordt alleen meer olie in de veerbollen gepompt, dus staat hooguit de stikstof in de bollen wat meer onder druk.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_84730489
Het is wel slecht voor je aandrijfassen. Hoezen om de homokineten kunnen scheuren. Alhoewel een klein stukje rechtuit volgens mij wel zou kunnen. Ik zou de één na hoogste stand gebruiken, die is ook handig om bij modderige parkeerplaatsen weg te komen.
...
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:22:23 #169
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84730926
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef Garbageman het volgende:
Ik zou de één na hoogste stand gebruiken, die is ook handig om bij modderige parkeerplaatsen weg te komen.
Of om een weiland uit te rijden waar iedereen geparkeerd staat (bij een braderie in een klein dorp zonder parkeergelegenheid) en er 6 auto's vast zitten vanwege de diepe kuilen _O-

En dan zitten ze je boos aan te kijken terwijl je zonder problemen rustig wegrijd in je Xantia terwijl je dikke Audi A4 met een trekker los getrokken moet worden :') :') :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_84732030
Volgens mij vinden vooral je tripoidehuizen het niet erg prettig om te rijden in de hoogste stand. Succes met vervangen en niet weer mac-snack-grabbelen in de hoogste stand!
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 14:15:46 #171
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84735736
Dit is een erg efficiënte wijze om dat af te leren ja :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:40:38 #172
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84751098
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 02:45 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Zal wel meevallen; de druk in de leidingen blijft even hoog. Er wordt alleen meer olie in de veerbollen gepompt, dus staat hooguit de stikstof in de bollen wat meer onder druk.
Dit is de officiële reden waarom je niet harder dan stapvoets mag rijden in de hoogste stand :P.
Punt is het volgende.
Er zit geen extra olie in de bollen. Er zit extra olie in de plunjers die je hoogte bepalen. Op het moment dat hier een harde klap op komt en de plunjer veert in, dan gaat die olie richting je veerbol. Daar wordt de stikstof gecomprimeerd.
Omdat er zoveel olie in je plunjers zit, kan je veerbol doodslaan (dan loopt de druk gewoon absurd hoog op omdat er zoveel olie in gedrukt wordt. Op een gegeven moment kan die druk zo hoog worden (druk in olieleiding is net zo hoog als druk in veerbol) dat je olieleidingen kunnen klappen (of in ieder geval datgene wat het slechts tegen de hoge druk kan).
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 21:42:57 #173
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84751228
Of je aandrijfassen gaan verrot :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 10:14:07 #174
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84764068
Vanmiddag kan ik een aandrijfas ophalen voor dat wrak van mij *O*
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84768368
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag kan ik een aandrijfas ophalen voor dat wrak van mij *O*
Jij had toch 2 nieuwe assen er onder of heb ik niet goed gelezen? :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 17:11:44 #176
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84778625
Ja, dat dacht ik ook, maar waarschijnlijk heb ik iets te vaak gereden met dat ding in de hoogste stand.

En bij Brezan staat het 1 en ander verkeerd in de computer: ze kwamen aanzetten met een rechter aandrijfas en die past absoluut niet links. Pas morgen krijg ik een passende linker aandrijfas. Hoop ik !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:07:22 #177
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84825485
Eindelijk heb ik een nieuwe aandrijfas onder dat wrak van mij zitten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84830052
"relaxt" om zo op vakantie te gaan...
In ieder geval beter dan bij mij, met een goed lopende auto op vakantie gaan waarna op dag twee op de franse tolweg een drijfstanglager in kleine stukjes glitter veranderd. :X

ik denk dat jij nu zolangzamerhand elk moertje van de auto aangeraakt/vervloekt hebt :)
...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:15:07 #179
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85104594
Hoe is het nou afgelopen? Ben je nog weg gekomen? :o
pi_85105310
Ja, hij is weggekomen, verder heb ik niets meer van hem vernomen.

Geen bericht = goed bericht!!!
pi_85119611
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef patje74 het volgende:
Ja, hij is weggekomen, verder heb ik niets meer van hem vernomen.

Geen bericht = goed bericht!!!
staat die daar straks met dat barrel ergens in frankrijk _O-
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:11:27 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_85898675
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:13:10 #183
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85898701
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet.
_O_ welkom terug :)
pi_85907925
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet.
en hoeveel diesel heeft die verzopen? :P
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:06:56 #185
25682 2cv
Niet subtiel
pi_85916653
Verbruik moet ik nog uitrekeken (en de tank nog volgooien om het wat nauwkeuriger te krijgen). Ik denk dat het niet zuinig was ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 03:23:06 #186
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87234699
Voor de vakantie mijn linker aandrijfas (de korte, bestuurderskant) vervangen omdat die knoekte. Echter, op de eerste dag van de vakantie hoorde ik al dat er toch iets niet helemaal in orde was (wel de blower en radio uit en geconcentreerd luisteren op mooi glad asfalt). Eigenlijk kon ik dat de hele vakantie horen. Later kreeg ik ook rare trillingen bij rechtuit rijden. Soms is de trilling er wel, soms is de trilling er niet. En in snelle, flauwe bochten naar rechts (denk aan een kromming in de snelweg) voel ik een trilling in het stuur. Het lijkt dan net alsof ik over een soort wildrooster rijd, maar dan wel 1 waarvan de spijlen verder uit elkaar liggen dan normaal. Echter, inmiddels is het geluid wat er op duidt dat er iets mis is (blower + radio uit) minder sterk geworden.

Conclusie ( :') ): de rechter aandrijfas (de lange, bijrijderskant) is ook aan poeder.

Voor de zekerheid wou ik dat even controleren, dus heb ik Criezel op assteuntjes gezet en heb ik aan het wiel gedraaid. Zowel met het wiel ingeveerd, uitgeveerd, als in de rijstand (Criezel in de laagste stand en een krik onder de draagarm) en bij maximaal uitsturen in alle standen kan ik niets raars opmerken aan de aandrijfas. Ik voel geen speling, het knoekt niet, alles draait soepel, enzovoorts.

Vervolgens heb ik maar wat rondjes gereden, met volledig insturen en in de rijstand. Natuurlijk zowel linksom als rechtsom. Raampjes open, radio uit, blower uit. Ik hoorde niets raars en voelde ook niets raars in het stuur.

Toch heb ik het idee dat er iets niet goed is. Ik zit te denken aan de volgende opties:
- De rechter aandrijfas heeft een rare slijtage/beschadiging die alleen bij hogere snelheden merkbaar is. Eventueel kan doordat ik er 6000km mee gereden heb een eventuele mechanische weerstand er in (knoeken) weggesleten zijn.
- De linker aandrijfas (nieuw!) is niet helemaal fris (die heb ik niet gecontroleerd toen Criezel op de krik stond en ook bij het rondjes rijden hoorde ik daar niets aan).
- Iets in mijn versnellingsbak/differentieel is niet goed (maar die lekt geen olie, anders zou hij allang leeg zijn en door een gebrek aan olie slecht schakelen)
- Het ligt hem toch aan onbalans in de wielen (om dat uit te sluiten moeten die binnenkort maar eens bij de KwikFit gebalanceerd worden)
- De linker aandrijfas moet inslijten (omdat ik in het begin dat vreemde geluid sterker hoorde dan nu, maar een aandrijfas die in moet slijten vind ik wel ... eh ... heel bijzonder zeg maar)
- Er is een wiellager dood of stervende
- Ik ben gek
- Een andere optie waar ik tot nog toe niet aan gedacht heb

Kunnen jullie met mij meedenken wat het probleem kan zijn ? Om er nou op de gok een nieuwe aandrijfas en/of nieuwe wiellagers in te drukken vind ik wat te gek ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:54:19 #187
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_87235376
Difflager al gecheckt?
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:01:30 #188
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_87236172
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 03:23 schreef 2cv het volgende:

- Ik ben gek

Citroën dus........
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_87237426
beter wordt dat hork toch niet ;)
pi_87237767
Ik mis mijn BX :'(
Die deed 170+ zonder rare trillingen en geen andere geluiden dan de standaard bx bijgeluiden.

Ik zou inderdaad de banden en de uitlijning maar checken. Ik hoop dat je kwitfit filiaal een goede is, dat ze weten dat je de bx met draaiende motor moet uitlijnen e.d.



[ Bericht 11% gewijzigd door Garbageman op 06-10-2010 10:24:51 ]
...
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 17:41:12 #191
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87253467
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 07:54 schreef oshiro het volgende:
Difflager al gecheckt?
Dat is een lager in het diff neem ik aan ? Hoe check je dat ?

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:17 schreef Garbageman het volgende:
Ik mis mijn BX :'(
Die deed 170+ zonder rare trillingen en geen andere geluiden dan de standaard bx bijgeluiden.

Ik zou inderdaad de banden en de uitlijning maar checken. Ik hoop dat je kwitfit filiaal een goede is, dat ze weten dat je de bx met draaiende motor moet uitlijnen e.d.

[ afbeelding ]
'Mijn' kwikfit-mannetje is zelf BX fan en heeft er serieus verstand van, dus dat zit wel goed. maar mijn hok is recentelijk uitgelijnd dus dat hoeft niet meer ;)

Waar is jouw BX trouwens naartoe gegaan ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:54:38 #192
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87253936
Ik begrijp niet dat als je zoveel ellende met zo'n oude citroen hebt, dat je het niet wegdoet. wat een ergernis toch steeds...
How can I make this topic about me?
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 18:01:59 #193
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87254163
Het is voor mij o.a. een hobby om het ding op de weg te houden. De ene persoon verzamelt postzegels, de andere persoon houdt z'n wrak wegwaardig.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:07:58 #194
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87254346
Ja ik heb ook een auto van een redelijke leeftijd en kilometrage, maar elke hik die hij geeft doet me toch (financieel vooral) pijn. Ik vind het leuk als ik met een houtje, duct-tape en een touwtje de zaak weer kan fixen, en dan vind ik elke zaterdag ff sleutelen helemaal niet erg.
Maar de mankementen die een dure gang naar de garage nodig maken (remmerij, olielekkage, electronische shit), nee, daar ben ik absoluut niet blij mee.
How can I make this topic about me?
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 18:12:58 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87254530
Ik hoef alleen naar de garage voor de APK, de (de)montage/balanceren van banden en uitlijnen. In het verleden liet ik meer doen door anderen (meestal vrienden), nu doe ik alles zelf. Natuurlijk heb ik nog wel eens advies nodig, maar ik heb veel geleerd van dat geknutsel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87258208
Naar aanleiding van foto:
Mijn bx schijnt als kado naar iemand in het zuiden des lands gegaan te zijn. Ik heb de garagehouder destijds laten weten dat de inruil niet doorging als hij zijn best niet ging doen om het ding te behoeden voor de sloop.

(mislukt dus, ik zie nu net dat de rdw geen gegevens meer heeft bij het kenteken. gvd! :( )
Nou ja, het ding heeft nog een hele poos nadat ik hem had verkocht gereden. Frustrerend dat ie weg is omdat ie in een hele goede staat was.
...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:28:17 #197
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87259971
Ja, of er was een ongeluk mee gebeurd...
How can I make this topic about me?
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 20:29:10 #198
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87260023
Waarom heb je hem weg gedaan dan ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87260782
ach.
een ZX is ook een ramp met zn achterpoten :D
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 20:47:44 #200
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87260960
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
ach.
een ZX is ook een ramp met zn achterpoten :D
Wrom ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')