abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:27:56 #101
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84285661
Ik snap er niks van, teken het eens ofzo
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_84289184
blijft natuurlijk een BX he
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 22:37:19 #103
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84295052
Ik heb het al uitgevonden. De dubbele ventilator lijkt nu te werken. Alleen niet als het contact uit staat. Morgen even aan passen misschien.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84295522
waarom zou de fan moeten werken als de boel niet opt contact staat?
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 22:49:12 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84295574
Dan kan de motor beter afkoelen. Veel moderne auto's hebben dat ook.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:51:37 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84295696
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef 2cv het volgende:
Ik heb het al uitgevonden. De dubbele ventilator lijkt nu te werken. Alleen niet als het contact uit staat. Morgen even aan passen misschien.
Tijdvertraging inbouwen dmv bv een relais.
pi_84295824
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tijdvertraging inbouwen dmv bv een relais.
precies tijd relais!

alleen die zijn teduur voor zo`n oud hork
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 22:57:16 #108
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84295931
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tijdvertraging inbouwen dmv bv een relais.
Nee, niet via het contactslot aansluiten. Als de temperatuur daalt, gaan de ventilatoren vanzelf uit
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

precies tijd relais!

alleen die zijn teduur voor zo`n oud hork
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84295967
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee, niet via het contactslot aansluiten. Als de temperatuur daalt, gaan de ventilatoren vanzelf uit
[..]

en dan is het in frankrijk ineens 40+ en slurpen ze je accu droog :p
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 23:01:29 #110
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84296104
Startkabels !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:03:13 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84296178
Of een temperatuurrelais met bypass.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 23:03:45 #112
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84296208
Bypass ? Hoe moet ik me dat voorstellen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:07:24 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84296368
Dat je in de Franse zomerhitte dmv een druk op de knop toch uit kan zetten.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 23:24:56 #114
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84297170
Juist dan moet die ventilator draaien ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_84297301
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef 2cv het volgende:
Juist dan moet die ventilator draaien ...
Ja, en dan sta je daar met afgekoelde motor maar onvoldoende stroom om te kunnen starten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:28:20 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84297317
Ehm nee want dan blijft de fan vrolijk doordraaien terwijl de motor alweer op omgevingstemperatuur is.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 23:32:07 #117
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84297469
Thermocontact shakelt vanzelf uit. dat ding blijft dus niet in het oneindige door draaien.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:57:22 #118
78498 classpc
I don't like change
pi_84298564
Maar welke temperatuur moet 'ie dan zijn voor de ventilatoren uit gaan?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 00:14:31 #119
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84299200
Dat weet ik niet, dat regelt het thermocontact in de radiator.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:27:21 #120
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84299634
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef classpc het volgende:
Maar welke temperatuur moet 'ie dan zijn voor de ventilatoren uit gaan?
Meestal een graadje of 75 dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_84318121
Moet je waterpomp dan ook niet doordraaien? Je koelt je radiator mooi af maar de rest van de motor toch niet?
...
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:56:13 #122
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84318279
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef Garbageman het volgende:
Moet je waterpomp dan ook niet doordraaien? Je koelt je radiator mooi af maar de rest van de motor toch niet?
In je radiator zit een voorraadje water, als dat afgekoeld is slaat je fan af. Dan is iig een deel van je water afgekoeld, en da's beter dan niks.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 16:03:04 #123
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84318538
Ik ga het anders aansluiten. Ga ik nu doen, nu ik het schema enzo nog in mijn hoofd heb. Vanavond meer nieuws.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:23:08 #124
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84319299
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef 2cv het volgende:
Ik ga het anders aansluiten. Ga ik nu doen, nu ik het schema enzo nog in mijn hoofd heb. Vanavond meer nieuws.
Handel gewoon direct aan de accu (eventueel met zekeringetje ). Niet direct de fan maar wel de hele rits met schakelaar en weerstand en zo.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_84334536
hey.. nieuwe avatar
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 23:10:51 #126
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84335946


Vanmiddag heb ik eerst bovenstaand schema opnieuw getekend, maar dit maal met de componenten (grofweg) op de plaats waar ze horen te zitten. Dat heb ik een keer of 5 gedaan voor ik het (naar mijn mening) voldoende snapte om daadwerkelijk te gaan klussen.

Vervolgens ben ik nog wat extra draad + stekkertjes + nog wat zooi gaan halen (de juiste relais had ik al) en vervolgens heb ik alles aangepast. Aangezien electro niet mijn sterkste punt is kostte het me nog wel wat hoofdbrekens, maar het zat zoals het er in zitten moest ! Dus toen even proefdraaien door het thermocontact kort te sluiten/door te verbinden. Stand 1 (beide ventilatoren traag draaien) deed het mooi. Stand 2 niet. De linker ventilator ging op volle kracht draaien, de rechter stopte met draaien.

Dat was niet goed dus heb ik van alles uitgeplozen, door gemeten, uitgeprobeerd, getest, enzovoorts. Ik heb zelf de relais (nieuw!) doorgemeten en op een gegeven moment zelfs vervangen. Resultaat: geen. Grom. Het was inmiddls al wat later en ik was het zat. Dus alle stekkers van de relais af getrokken en alles opnieuw aangesloten en daarbij voor de zoveelste keer gecontroleerd of de draden elders ook goed zaten. Toen ik alles weer aangesloten had en ik geen fout kon ontdekken maar weer getest. Stand 1 (beide ventilatoren traag draaien) deed het mooi. Stand 2 niet. Dit keer ging de rechter ventilator op volle kracht draaien en stopte de linker er helemaal mee.

Toen kreeg ik een brainwave. De accu was best wel ver leeg. Kon het zijn dat die kuren ontstonden door een te lege accu ? Het moest haast wel, maar meten (testen) is weten, dus het berlingding van m'n ouders maar gebruikt om het electrisch systeem van Criezel te voorzien van wat meer electriciteit en hoezee ! Het werkte precies zoals zou moeten.

Groot voordeel is overigens dat ik asociaal lange startkabels heb. Het berlingding van m'n ouders stond achter Criezel geparkeerd en tussen de voorkant van dat berlingding en de achterkant van Criezel was nog genoeg ruimte om de kofferbak te openen en eer tussendoor te lopen. Toch hoefde dat berlingding niet verplaatst te worden ! Ideaal

Hoe dan ook, het werkt nu ! Morgen het 16V dashboard maar eens installeren.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef oshiro het volgende:

[..]

Handel gewoon direct aan de accu (eventueel met zekeringetje ). Niet direct de fan maar wel de hele rits met schakelaar en weerstand en zo.
Heeft ik gedaan
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
hey.. nieuwe avatar
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

Met dank aan Ian_Nick dus
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 01:43:12 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84457763
Criezel heeft nu een nieuwe radiator, verse koelvloeistof, een deur die horizontaal hangt, 4 hoofdsteunen en een ruitenwissermechaniek waar +/- 6,9km minder speling op zit dan het orginele exemplaar.

Alleen nog het GTI klokkenspel er in, de asbak legen, een steuntje voor de TomTom fabriceren, de veerbollen op druk brengen, een leiding (van de drukregelaar naar achteren) vervangen, het stuur recht zetten, de temperatuursensor die de oververhittingslampjes aanstuurt controleren/vervangen, de kilometertellerkabel smeren, de brandblusser kopen en installeren, de uitlaat recht hangen en alle andere dingen die ik vergeten ben nog even doen en ik kan weg.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 25 juli 2010 @ 01:45:10 #128
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84457796
Een horizontale deur? Lijkt me erg lastig met instappen :P
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 01:50:00 #129
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84457896
De bestuurdersdeur sloot niet goed aan op de rest van het plaatwerk. De deur hing wat naar beneden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 25 juli 2010 @ 01:52:53 #130
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84457949
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:50 schreef 2cv het volgende:
De bestuurdersdeur sloot niet goed aan op de rest van het plaatwerk. De deur hing wat naar beneden.
Dus je hebt de deur nu goed afgehangen? Dan hangt hij weer mooi vertikaal. En past daardoor precies in het gat wat Gandini daarvoor heeft ontworpen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 02:03:20 #131
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84458116
De deur hangt redelijk. Omdat het bovenste scharnier nogal wat steviger is dan het onderste (3mm dikke platen tegenaan gelast, waar ik toen werkte heet dat 'dunne plaat'. hangt nu de gehele deur een stukje te ver naar achteren :')

Het zal me ook een rotworst zijn. Als die er uit flikkert bind ik hem wel vast met een spanband.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 25 juli 2010 @ 02:04:30 #132
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84458131
Gewoon dichtlassen. Net als bij die lui uit Hazzard County.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 02:06:04 #133
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84458153
Ik ga geen lasapparaat meenemen op vakantie :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 25 juli 2010 @ 02:09:48 #134
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84458214
Niet meenemen... Thuis dichtlassen, dan pas op vakantie. :')
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 02:11:35 #135
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84458238
Hier heb ik alleen een electrode lasapparaart, op dat dunne plaatwerk is dat net een plasmasnijder/snijbrander/thermische lans
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 25 juli 2010 @ 02:20:05 #136
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84458337
Een goede lijmkit werkt ook hoor...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 02:25:46 #137
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84458407
Lijm hecht niet op vuil.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2010 @ 00:33:54 #138
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84490412
Nog doen aan dat wrak voor ik op vakantie kan/ga:

Nog doen:

- asbak eens leeg halen
- Veerbollen rondom op druk brengen (D&O)
- Leiding van drukregelaar onder motor vervangen (D&O)
- Noodhamer ergens vast zetten
- Stuur recht zetten
- Temp. sensoren uitzoeken + evt. vervangen
- Brandblusser monteren
- Olielek bij T-stuk verhelpen
- Vloeistoffenniveaus controleren + evt bijvullen

Morgen naar D&O.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2010 @ 21:54:57 #139
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84523429
4 bollen waren in orde. De 5e bol (voorraadbol) was van een Xantia (of was het nou een XM) en had maar 25 bar druk :@ Die kon wel opgepompt worden, maar daar werd het geen BX bol van dus is die bol maar vervangen. Resultaat: Criezel remt en veert een stuk fijner ! Heeft te maken met verschillende drukken, zo heeft de meneer van D&O mij geprobeerd uit te leggen, maar ik snapte er maar weinig van. Misschien moet ik nog maar eens een lesje hydraulica volgen want door dat hele BX-gedoe heb ik nu het idee dat ik meer van electriciteit af weet dan van hydrauliek ! :@

De meneer van D&O heeft ook even gekeken naar de temperatuursensoren zodat ik daarvan de juiste kon monteren. Dat is dan ook ter plekke gedaan.

De leidingen onder Criezel zijn ook geinspecteerd. De leiding van de drukregelaar naar achter was wel goed, de remleidingen die naar de remklauwen achter toe gaan niet. Die zal ik dus nog even bestellen en monteren.

Ook heeft Criezel een uitermate interessant probleem met de brandstofmeter: die slaat niet verder dan halverwege uit, ook als de tank vol zit. het is net alsof de wijzer van de brandstofmeter ergens tegenaan komt en niet verder kan. Dus vanavond maar even het dashboard uit elkaar halen.

Planning:
- Vanavond dashboard fixxen en stuur recht zetten (nog steeds scheef)
- Morgen leidingen bestellen, olielek laten repareren, zekeringetje voor de TomTom lader halen, medisch paspoort regelen, noodhamer opzoeken en vast zetten, oude octopus halen (ik heb nog zo'n ding ergens), verlengsnoer halen, pleisters halen, versnellingsbakolie halen en doen wat ik verder nog tegen kom
- Overmorgen remleidingen helene kijken of ik dan de brandblusser ook kan halen
- Over-overmorgen remleidingen vervangen.

Dan is Criezel er wel klaar voor dacht ik zo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2010 @ 22:20:21 #140
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84524770
Bij nader inzien: ik fix de brandstofmeter morgen wel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2010 @ 01:47:18 #141
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84652878
2 remleidingen vervangen: vanmiddag 15:00u begonnen, 00:30u klaar. Ik zit dan nu ook aan mijn avondprak. Om de rechter leiding op z'n plek te krijgen moest ik de hoogteregelaar en wat bijbehorende stangetjes los halen. De linker leiding was net wat te kort ofzo waardoor ik die erg moeilijk in de juiste klemmen kreeg. Als die leiding niiet goed in de klemmen zit, wordt de leiding geplet als je de moer aandraait.

Tevens heb ik hopelijk het laatste olielek nu gefixt. De oliedrukschakelaar zat niet goed aangesloten op het hydrauliek-T-stuk. Ondanks de loctite. Ik heb de schroefdraad van het T-stuk maar ingesmeerd met vloeibare pakking. Dat stuk schroefdraad maakt overigens geen contact met de oliedrukschakelaar.

Morgen de waterpomp vervangen. Ik hoop dat dat godvergeten rothok dan niet nog meer kuren gaat vertonen want dan douw ik dat ding de pers in. Met draaiende motor, zodat ik hem kan horen gillen en krijsen in z'n doodsstrijd.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:39:09 #142
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_84659802
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:47 schreef 2cv het volgende:
hoop dat dat godvergeten rothok dan niet nog meer kuren gaat vertonen want dan douw ik dat ding de pers in. Met draaiende motor, zodat ik hem kan horen gillen en krijsen in z'n doodsstrijd.
_O-
pi_84659952
Begint ie dán natuurlijk nét lekker te lopen...
...
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2010 @ 18:58:23 #144
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84676033
Het ding liep (en loopt!) prima. Alleen bleef de koelvloeistof niet in het blok zitten. Oorzaak: iemand (ik |:( ) is vergeten de radiator te ontluchten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:05:18 #145
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84676256
Heeft er afgelopen week al iemand je aangeraden jezelf weg te gooien? :P
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2010 @ 19:09:20 #146
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84676401
Het doel is dat ik weg ga, dusseh :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 11:48:34 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84697912
Aandrijfas lijkt nu moeilijk te gaan doen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:22:51 #148
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_84698679
Je hebt het wel getroffen heh, met dat hok :').
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:33:01 #149
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_84698954
:')
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 12:53:11 #150
25682 2cv
Niet subtiel
pi_84699641
Beide aandrijfassen zijn vrij nieuw, die zouden nog niet stuk moeten zijn. Zometeen maar even kijken ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')