Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uitquote:
Jij hebt echt goede plannenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
We kunnen optreden als het kotskwartet. Of mee doen met een tvprogramma: Kun je nog kotsten Kots dan mee
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
Daar kun je toch voor zorgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want die is ook altijd in de buurt.
boulimia?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef justmattie het volgende:
Hm virusscanner kleurt ook al oranje, dat wordt nu gelijk maar format C. Tot hopenlijk vanavond![]()
het wk simultaan kotsenquote:
quote:
aaah mijn weekendhuisje zo te zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:
en dan het zwembad volkotsen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kots je rijk... nieuw van krasloten.nl
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat kan want als je zo rijk bent heb je personeel in dienst die de kotst voor je opruimt.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
met verschillende disciplines natuurlijkquote:
Dat zou ik echt niet kunnen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefd
kotsloten dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
ik was te depressief om te etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen heVriendin van me heeft een week lang op vla en appelmoes geleefd omdat ze niks anders binnen kreeg
MOOI DUN VOOR DE ZOMERRRRRR!quote:
Zolang het maar wel een lekkere poolboy isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan want als je zo rijk bent heb je personeel in dienst die de kotst voor je opruimt.
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Dit zijn wel allemaal puicke ideeen, ik moet toch m;n verjaardag nog vieren.
We worden tenminste wel ècht stinkend rijk danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij nam een tongpiercing.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?
Je vergeet projectielkotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
met verschillende disciplines natuurlijk
ver kotsen
hink stap kots
hoog kotsen
estafette kots
Repost dat hier eens?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik wilde morgen jurkje en legging aan doen met slippers. maar dit kan niet meer omdat er 0% zon, en 90% regen word voorspeldmet 14 graden
Mam ga je boodschappen doen voor mn verjaardag? Wil je dan een stuk of 15 tandenborstels meenemen en extra tandpasta.quote:
Kleiduiven kotsen?quote:
Dat heb ik nou nooit. Ik kan altijd eten ik welke stemming ik ook benquote:
quote:
dunno of dat zo is maar vla was het enige wat ik binnen kon houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij nam een tongpiercing.
Maar van vla word je toch nog depressiever?
whehehequote:
lekker geslapen?quote:
Is weer eens wat anders dan 5 kratten Hertog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mam ga je boodschappen doen voor mn verjaardag? Wil je dan een stuk of 15 tandenborstels meenemen en extra tandpasta.
fierljekotsenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?
JIJ MAG OOK OP MIJN FEESTJE KOMENquote:
quote:
hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:
Ik zat diezelfde avond nog donuts te vretenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dunno of dat zo is maar vla was het enige wat ik binnen kon houden
met mijn tongpiercing at ik na 3 dagen alweer normaal
Als ik depressief ben ga ik juist etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Ik kan altijd eten ik welke stemming ik ook ben
whehehee mja de dag erna hadden ze gebak op mijn werkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zat diezelfde avond nog donuts te vretenKwartier bezig met 1 donut weg werken.
Ik woon toch naast een fierljepschans.quote:
Ik snap gezegdes niet meer zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen
Ik wil nog steeds een 2e tongpiercing nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee mja de dag erna hadden ze gebak op mijn werk
en ik kon het niet eten mijn collegas maar lachen
denk als ik na de zomer weer op school ben dat ik mijn lippiericing weer terug neem
Lees je PM eensquote:
ik niet mijn eetlust is dan compleet wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik depressief ben ga ik juist eten
Ga eens aanmaken, dit is geen twittertopic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik snap gezegdes niet meer zo
en nee ik zit niet op twitter..
Of wodka-fristi drinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
gewoon binnen en half uur 2 pakken cohomelk drinken en je kotst direct
Ik heb morgen een barbecue met vrienden gepland maar daarvoor is het ook niet echt ideaal weerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik wilde morgen jurkje en legging aan doen met slippers. maar dit kan niet meer omdat er 0% zon, en 90% regen word voorspeldmet 14 graden
dat is wel heel coolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een 2e tongpiercing nemen.
Lees jij je PM maar.quote:
of goldstrikequote:
ik vind dat er minder gezeurd moet wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik snap gezegdes niet meer zo
en nee ik zit niet op twitter..
Nee inderdaad. Dat is wel supertofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heel cool
ik wou toen een ringetje door puntje van mijn tong maar geen piercer die dat doet
chocmelk - strohrum originalquote:
Nee vind ik saai. Sorry wilde even wat mededelen Verveel me nogalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens aanmaken, dit is geen twittertopic.
Goldstrike is niet te combineren met andere drankquote:
Mjah maar SWJ denkt daar niet zo overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat er minder gezeurd moet worden![]()
als jij dat lekker kwijt wilt, mooi het kan zelfs een gesprek opstarten.
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Begin een dagboek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee vind ik saai. Sorry wilde even wat mededelen Verveel me nogal
Hmm balenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een barbecue met vrienden gepland maar daarvoor is het ook niet echt ideaal weer
Eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar SWJ denkt daar niet zo over
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.
[..]
Begin een dagboek.
dat ook maar ik vind het ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goldstrike is niet te combineren met andere drank
bij het idee alleen al krijg ik kotsneigingenquote:
mja dat idee kreeg ik na het zien van de film ichi the killerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat is wel supertof
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heel cool
ik wou toen een ringetje door puntje van mijn tong maar geen piercer die dat doet
Done.quote:
soms kan het wel opluchten hoorquote:
ik moet dat zo vaak hehquote:
nu dus ook bijnaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij het idee alleen al krijg ik kotsneigingen
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedragquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doen
[..]
zie boven, op sommige boodschappen zit ik ook niet te wachten, ga ik toch ook niet gelijk janken over twitter, beetje tolerantie
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?quote:
Ach je moet toch iets zeggen. Tvp is helemaal waardeloos. En die opmerkingen over wie er allemaal pm heeft voegen nog minder toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.
[..]
Begin een dagboek.
Tolerantie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doen
[..]
zie boven, op sommige boodschappen zit ik ook niet te wachten, ga ik toch ook niet gelijk janken over twitter, beetje tolerantie
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet dat zo vaak heh![]()
[..]
nu dus ook bijna
my point exactlyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?
ja en dus, moet iedereen maar wannabe mod gaan spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedrag
Nou dan kan het ook normaal gezegd worden hoe en watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedrag
Ik ook. Het loopt ook altijd gelijk mijn neus uit.quote:
quote:
Mag ik al over zwitsal kletsen van je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?
Nee helemaal niet. Dat bedoelde ik helemaal niet met mn post.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
my point exactly
[..]
ja en dus, moet iedereen maar wannabe mod gaan spelen_! kom aan zeg
WTF?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel is
[..]
Done.
quote:
quote:
IN?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel is
[..]
Done.
Inderdaad iedereen verteld wat hij/zei wilt zeggen, anders word alles bestempeld als twitter en bestaat fok nergens meer uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja daarom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ach je moet toch iets zeggen. Tvp is helemaal waardeloos. En die opmerkingen over wie er allemaal pm heeft voegen nog minder toe.
Nah, ik ouwehoer hier alleen maar eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je zo'n zwakke maag? Of overgevoelig?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
[..]
als ik wat vies ruik, als ik in bak koud water met etensresten moet graaien, als iemand een penetrante zweetlucht heeft, als iemand lekker naar het toilet is geweest. etc etc
Doe dat maar hier.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik al over zwitsal kletsen van je?
hij/zeiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen verteld wat hij/zei wilt zeggen, anders word alles bestempeld als twitter en bestaat fok nergens meer uit.
[..]
Ja daarom!
ik ruik nogal goed dus dat en ik kots nogal makkelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je zo'n zwakke maag? Of overgevoelig?
Ja ik vroeg me ook al af waar ze allemaal kwam met die piercingquote:
Ik wil ook eau de zwitsal hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef PeZu het volgende:
ik heb ea de zwitsal ook maar gehaald btw, gewoon voor de collectie
en gebruik natuurlijk
Die grap is al gebruikt verzin een nieuwequote:
Ik heb seks met ;m, ik wil ;t denk ik niet eens weten, straks gaat ;ie dingen verwachten enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af waar ze allemaal kwam met die piercing
ik kocht vruijdag wel voor 25 euro zwitsal, voor mezelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook eau de zwitsal hebben
Ik heb zaterdag voor bijna 30,- aan zwitsal gekocht en het was niet eens voor mezelf
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je moet niet de grap gaan herhalen dan is het niet meer leuk
Het is geen grap, ik geef mijn punt alleen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die grap is al gebruikt verzin een nieuwe
Haha succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb seks met ;m, ik wil ;t denk ik niet eens weten, straks gaat ;ie dingen verwachten enzo
Trouwen?quote:
quote:
Je voelt het in je lichaam, tijdens een handeling aan de buitenkant ervanquote:
Heb jij ook al zwitsal zonnebrand? Dat spul is echt tyfusduurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kocht vruijdag wel voor 25 euro zwitsal, voor mezelf
En dus herhaal je de grap van DW, had van jou wel wat meer verwacht hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is geen grap, ik geef mijn punt alleen.
Zeg gewoon dat ;t chill is om gepijpt te worden daarmee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Je voelt het in je lichaam, tijdens een handeling aan de buitenkant ervan
Verkapt dialect is een bitch
Slechte reddiing schatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Je voelt het in je lichaam, tijdens een handeling aan de buitenkant ervan
Verkapt dialect is een bitch
Tnx. Heb ik vast een gespreksonderwerp met die chickies daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://twitter.com/#search?q=%23zwitsal
Dat is ongeveer het gesprek hier in de SC als we het over zwitsal hebben.
haha iets met kringspierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb seks met ;m, ik wil ;t denk ik niet eens weten, straks gaat ;ie dingen verwachten enzo
ja bijna op, ga vd week ff nieuwe bestellen, online is het soms wel wat goedkoperquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij ook al zwitsal zonnebrand? Dat spul is echt tyfusduur
Zwitsalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kocht vruijdag wel voor 25 euro zwitsal, voor mezelf
Ik wil mijn tong niet in je aarsje drukken neequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik geen dingen moet gaan verwachten?
Zonnebrand is sowieso al teringduur of het nou van zwitsal is of nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bijna op, ga vd week ff nieuwe bestellen, online is het soms wel wat goedkoper
of in een 3 =2 actiwe bij de appie of kruidvat, goed opletten dus
eau de zwitsal, wasgel, lotion, cremequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Zwitsal
Ruikt heerlijk. heb er net bodylotion van opgesmeerd
25 eurowat kopen jullie dan allemaal ?
eens soms wil ik wel eens posten ik ga lunchen maar dat mag niet want dat word gezien als twitter. Als ik tegen mijn collega zeg ik ga lunchen dan twitter ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen verteld wat hij/zei wilt zeggen, anders word alles bestempeld als twitter en bestaat fok nergens meer uit.
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil mijn tong niet in je aarsje drukken neeWel andere dingen.
![]()
![]()
Fxcking 15,- voor zijn klein dingetje van factor 50quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bijna op, ga vd week ff nieuwe bestellen, online is het soms wel wat goedkoper
of in een 3 =2 actiwe bij de appie of kruidvat, goed opletten dus
Ooooh dan is het goed!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil mijn tong niet in je aarsje drukken neeWel andere dingen.
![]()
![]()
ja maar tegen je collega's zeg je dat ook niet op een forum of online toch bamboebeertje?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eens soms wil ik wel eens posten ik ga lunchen maar dat mag niet want dat word gezien als twitter. Als ik tegen mijn collega zeg ik ga lunchen dan twitter ik toch ook niet.
Jij weet er vast meer van dan ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonnebrand is sowieso al teringduur of het nou van zwitsal is of niet
Ik dacht al bijna dat ik je kwijt was.quote:
Aaahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
eau de zwitsal, wasgel, lotion, creme![]()
btw op zwitsal zitten spaarpunten heh
Niet huilen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht al bijna dat ik je kwijt was.
Dat is zo. In het weekend heb ik zwitsalzonnebrandcreme op mijn snuit gesmeerd heerlijk rook hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonnebrand is sowieso al teringduur of het nou van zwitsal is of niet
Gelijk dumpenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik moet bij mijn vriend niet met creme'tjes/ bodylotions of de zwitsal geur in de buurt komen die haat dat.
Ik vind het heerlijk
Wist ik nietSinds wanneer?
Is het ook. En zoenen. En... en...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ;t chill is om gepijpt te worden daarmee.
Just the truth, and nothing but the truth. Verder, zie hierboven.quote:
Gelukkig maar.quote:
En rimmen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het ook. En zoenen. En... en...
[..]
Just the truth, and nothing but the truth. Verder, zie hierboven.
het beschermt wel goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fxcking 15,- voor zijn klein dingetje van factor 50
En het was niet voor mezelf, ik heb geen zonnebrand nodig
ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik moet bij mijn vriend niet met creme'tjes/ bodylotions of de zwitsal geur in de buurt komen die haat dat.
Ik vind het heerlijk
Wist ik nietSinds wanneer?
ik heb ooit zo gelachen, een surinaamse vriend van mij ook altijd lacherig doen over onze kreeftenhuid, verbrandde ie zelf gruwelijkquote:
Ik heb in hier wel eens gepost: ik ga lunchen. Maar dat was voordat ik wist dat dat niet magquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar tegen je collega's zeg je dat ook niet op een forum of online toch bamboebeertje?
gister moest meneer mij insmeren met zalf omdat ik in de zon in slaap was gevallen op en mijn rug te erg verbrand wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk dumpen
Hoewel. Die van mij misbruikt mijn zwitsal.
Geen idee. Geen gerim bij mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En rimmen?
Haar gebit vond ;t zeker ook wel heel leuk.
het ruikt ook wel erg lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo. In het weekend heb ik zwitsalzonnebrandcreme op mijn snuit gesmeerd heerlijk rook het
Eensquote:
Ik ben voor zover ik weet maar 1x verbrand, en dat was in turkije. Wat een hel was datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
het beschermt wel goed![]()
en het ruikt vet lekker
[..]
ik vind het heerlijk![]()
al heel lang![]()
tjek de site maar eens
[..]
ik heb ooit zo gelachen, een surinaamse vriend van mij ook altijd lacherig doen over onze kreeftenhuid, verbrandde ie zelf gruwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |