Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uitquote:
Jij hebt echt goede plannenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
We kunnen optreden als het kotskwartet. Of mee doen met een tvprogramma: Kun je nog kotsten Kots dan mee
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
Daar kun je toch voor zorgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want die is ook altijd in de buurt.
boulimia?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef justmattie het volgende:
Hm virusscanner kleurt ook al oranje, dat wordt nu gelijk maar format C. Tot hopenlijk vanavond![]()
het wk simultaan kotsenquote:
quote:
aaah mijn weekendhuisje zo te zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:
en dan het zwembad volkotsen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kots je rijk... nieuw van krasloten.nl
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat kan want als je zo rijk bent heb je personeel in dienst die de kotst voor je opruimt.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
met verschillende disciplines natuurlijkquote:
Dat zou ik echt niet kunnen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefd
kotsloten dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
ik was te depressief om te etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen heVriendin van me heeft een week lang op vla en appelmoes geleefd omdat ze niks anders binnen kreeg
MOOI DUN VOOR DE ZOMERRRRRR!quote:
Zolang het maar wel een lekkere poolboy isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan want als je zo rijk bent heb je personeel in dienst die de kotst voor je opruimt.
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Dit zijn wel allemaal puicke ideeen, ik moet toch m;n verjaardag nog vieren.
We worden tenminste wel ècht stinkend rijk danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij nam een tongpiercing.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?
Je vergeet projectielkotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
met verschillende disciplines natuurlijk
ver kotsen
hink stap kots
hoog kotsen
estafette kots
Repost dat hier eens?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik wilde morgen jurkje en legging aan doen met slippers. maar dit kan niet meer omdat er 0% zon, en 90% regen word voorspeldmet 14 graden
Mam ga je boodschappen doen voor mn verjaardag? Wil je dan een stuk of 15 tandenborstels meenemen en extra tandpasta.quote:
Kleiduiven kotsen?quote:
Dat heb ik nou nooit. Ik kan altijd eten ik welke stemming ik ook benquote:
quote:
dunno of dat zo is maar vla was het enige wat ik binnen kon houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij nam een tongpiercing.
Maar van vla word je toch nog depressiever?
whehehequote:
lekker geslapen?quote:
Is weer eens wat anders dan 5 kratten Hertog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mam ga je boodschappen doen voor mn verjaardag? Wil je dan een stuk of 15 tandenborstels meenemen en extra tandpasta.
fierljekotsenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem wel een emmer mee ?
JIJ MAG OOK OP MIJN FEESTJE KOMENquote:
quote:
hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:
Ik zat diezelfde avond nog donuts te vretenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dunno of dat zo is maar vla was het enige wat ik binnen kon houden
met mijn tongpiercing at ik na 3 dagen alweer normaal
Als ik depressief ben ga ik juist etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Ik kan altijd eten ik welke stemming ik ook ben
whehehee mja de dag erna hadden ze gebak op mijn werkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zat diezelfde avond nog donuts te vretenKwartier bezig met 1 donut weg werken.
Ik woon toch naast een fierljepschans.quote:
Ik snap gezegdes niet meer zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen
Ik wil nog steeds een 2e tongpiercing nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee mja de dag erna hadden ze gebak op mijn werk
en ik kon het niet eten mijn collegas maar lachen
denk als ik na de zomer weer op school ben dat ik mijn lippiericing weer terug neem
Lees je PM eensquote:
ik niet mijn eetlust is dan compleet wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik depressief ben ga ik juist eten
Ga eens aanmaken, dit is geen twittertopic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik snap gezegdes niet meer zo
en nee ik zit niet op twitter..
Of wodka-fristi drinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
gewoon binnen en half uur 2 pakken cohomelk drinken en je kotst direct
Ik heb morgen een barbecue met vrienden gepland maar daarvoor is het ook niet echt ideaal weerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik wilde morgen jurkje en legging aan doen met slippers. maar dit kan niet meer omdat er 0% zon, en 90% regen word voorspeldmet 14 graden
dat is wel heel coolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een 2e tongpiercing nemen.
Lees jij je PM maar.quote:
of goldstrikequote:
ik vind dat er minder gezeurd moet wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik snap gezegdes niet meer zo
en nee ik zit niet op twitter..
Nee inderdaad. Dat is wel supertofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heel cool
ik wou toen een ringetje door puntje van mijn tong maar geen piercer die dat doet
chocmelk - strohrum originalquote:
Nee vind ik saai. Sorry wilde even wat mededelen Verveel me nogalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens aanmaken, dit is geen twittertopic.
Goldstrike is niet te combineren met andere drankquote:
Mjah maar SWJ denkt daar niet zo overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat er minder gezeurd moet worden![]()
als jij dat lekker kwijt wilt, mooi het kan zelfs een gesprek opstarten.
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Begin een dagboek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee vind ik saai. Sorry wilde even wat mededelen Verveel me nogal
Hmm balenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een barbecue met vrienden gepland maar daarvoor is het ook niet echt ideaal weer
Eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar SWJ denkt daar niet zo over
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.
[..]
Begin een dagboek.
dat ook maar ik vind het ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goldstrike is niet te combineren met andere drank
bij het idee alleen al krijg ik kotsneigingenquote:
mja dat idee kreeg ik na het zien van de film ichi the killerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat is wel supertof
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heel cool
ik wou toen een ringetje door puntje van mijn tong maar geen piercer die dat doet
Done.quote:
soms kan het wel opluchten hoorquote:
ik moet dat zo vaak hehquote:
nu dus ook bijnaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij het idee alleen al krijg ik kotsneigingen
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedragquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doen
[..]
zie boven, op sommige boodschappen zit ik ook niet te wachten, ga ik toch ook niet gelijk janken over twitter, beetje tolerantie
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?quote:
Ach je moet toch iets zeggen. Tvp is helemaal waardeloos. En die opmerkingen over wie er allemaal pm heeft voegen nog minder toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat er minder getwittert moet worden.
[..]
Begin een dagboek.
Tolerantie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vidn dat je dan wel veel meer onder twitter kan doen
[..]
zie boven, op sommige boodschappen zit ik ook niet te wachten, ga ik toch ook niet gelijk janken over twitter, beetje tolerantie
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet dat zo vaak heh![]()
[..]
nu dus ook bijna
my point exactlyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?
ja en dus, moet iedereen maar wannabe mod gaan spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedrag
Nou dan kan het ook normaal gezegd worden hoe en watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat swj van de sc af wil en eigenlijk zo goed als alles bestempeld als twitter en/of postopkrikgedrag
Ik ook. Het loopt ook altijd gelijk mijn neus uit.quote:
quote:
Mag ik al over zwitsal kletsen van je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over, zij vertelt gewoon een gegeven wat zij die dag heeft meegemaakt, dat doe jij toch ook? Daardoor ontstaan die gesprekken hier, of moet ik nu tegen huppel zeggen als ze het weer over haar gipspols heeft, repost dat op twitter?
Nee helemaal niet. Dat bedoelde ik helemaal niet met mn post.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
my point exactly
[..]
ja en dus, moet iedereen maar wannabe mod gaan spelen_! kom aan zeg
WTF?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel is
[..]
Done.
quote:
quote:
IN?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn ex had dat. Kan je vertellen dat dat op sommige plekken in je lichaam een best aardig gevoel is
[..]
Done.
Inderdaad iedereen verteld wat hij/zei wilt zeggen, anders word alles bestempeld als twitter en bestaat fok nergens meer uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja daarom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ach je moet toch iets zeggen. Tvp is helemaal waardeloos. En die opmerkingen over wie er allemaal pm heeft voegen nog minder toe.
Nah, ik ouwehoer hier alleen maar eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |