Hij is leuk he! Ik ben er verliefd op. Vind hem helemaal mooi in combinatie met Amethyst. Een van mn meest gebruikte kleuren in mn stashquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, thanks!! Ik vind ´m prachtig!! Maar zo´n kleur heb ik al wel, hahaha, dan alleen weer met een net ander glittertje, maar moet het natuurlijk niet overdrijven
Welkom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
Hello! Na super lang meelezen vond ik dat ik me ook maar eens aan moest melden![]()
Anyways, ik zag hier een vraag over blue diamonds van DC, ik heb wel een swatchWel meer dan een trouwens maar hier is ie iig.
[ afbeelding ]
Met flits, in natuurlijk daglicht heb ik hem alleen in zonlicht en dan is de kleur hetzelfde maar zie je de hologlitters nog beter..
En mijn nagels op dit moment:
[ afbeelding ]
Ze zijn echt kortBrr. Maar nu kunnen ze iig op gelijke lengte goeien.
Jess!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
Hello! Na super lang meelezen vond ik dat ik me ook maar eens aan moest melden![]()
Anyways, ik zag hier een vraag over blue diamonds van DC, ik heb wel een swatchWel meer dan een trouwens maar hier is ie iig.
[ afbeelding ]
Met flits, in natuurlijk daglicht heb ik hem alleen in zonlicht en dan is de kleur hetzelfde maar zie je de hologlitters nog beter..
[ afbeelding ]
Welkom!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ren,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben goed bezig met ontopic blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale-Nail_c1809.html
Zou dat wat zijn?
Als ik die prijzen zie zal het wel fake zijn?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale-Nail_c1809.html
Zou dat wat zijn?
Je was me net voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullen
Ik wil ook nagelwiellen!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullen
Dat derde (groen/blauw) wielquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er net 10 gekocht voor 4 euro incl verzendkosten dus je hoeft er niets bij te kopen om het goedkoper te makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat derde (groen/blauw) wiel.
Weet iemand waar je die wielen in de winkel kunt vinden? Online genoeg aanbod natuurlijk maar dan ga ik weer allemaal nagellak erbij bestellen om het 'goedkoper' te maken..
Klinkt goed! Waar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb er net 10 gekocht voor 4 euro incl verzendkosten dus je hoeft er niets bij te kopen om het goedkoper te maken
ja, maar dat wil je niet in de winkel kopen. Die dingen kosten hier 4 euro per wiel, op ebay koop je er voor dat geld 10. Incl. verzendenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
Weet iemand waar je die wielen in de winkel kunt vinden? Online genoeg aanbod natuurlijk maar dan ga ik weer allemaal nagellak erbij bestellen om het 'goedkoper' te maken..
Natuurlijk mag je datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ren,
Mag ik weten welke van wiel 3 nummer 4, 7, 8 en 10 zijn? En van wiel 4 nummer 5?
Die hartjes op de laatste foto zijn schattig
Dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:45 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie lakjes allemaal weer zeg![]()
MM,leuk die dots zo![]()
Ren-Ren,mooie kleurtjes!
MIjn nagels,weekje zonder acryl,best netjes al zeg ik het zelf![]()
[afbeelding]
Sold out forever
[afbeelding]
Deze Catrice gaat bubbelen bij mij![]()
[afbeelding]
Dan maar bad Kitty erover
[afbeelding]
En jade is the new black lijkt echt heel veel op deze van Show your feet!
[afbeelding][afbeelding]
Goedkoper? Deze waren 3,50 voor 10quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb deze:quote:
Thanks dear! ... alhoewel... eigenlijk niet echt want nou wordt mijn bestelling nog langerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat![]()
4: Gargantuan Green Grape matte van OPI
7: Re-freshmint van China Glaze
8: Bella's choice van H&M
10: Ocean van Gosh.
Oew van die Gargantuan Green Grape matte word ik wel erg jaloers!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Show eens een fototje van je nagels nu dan? Ik zal ze vast al 100 keer voorbij hebben zien komen maar weet het niet echt ....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil ook gel of acryl nagels laten zetten.
En ik zit er aan te denken om nagelstyliste te worden
nee, bubsel is niet van de foto's dus dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Show eens een fototje van je nagels nu dan? Ik zal ze vast al 100 keer voorbij hebben zien komen maar weet het niet echt ....
Wel leuk als je styliste gaat worden!!
Ik ben ook niet meer van de fotos sinds mijn korte nageltjes, ik weet dat ik over blijf zeuren maar kan echt niet wachten tot ze weer lang zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bubsel is niet van de foto's dus dat ligt niet aan jouBubs, ga je daar een opleiding voor doen?
Die hartjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Show eens een fototje van je nagels nu dan? Ik zal ze vast al 100 keer voorbij hebben zien komen maar weet het niet echt ....
Wel leuk als je styliste gaat worden!!
Thanks! Besteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290417190749&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Ze heeft ook nog een zooi andere voor dezelfde prijs, sommige zelfs goedkoper.
wtf? Zij maakt toch een fout?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Juist, ttluvspolish vraagt of ik wil betalen voor die lak die ze verkeerd heeft gezonden![]()
![]()
I sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks dear! ... alhoewel... eigenlijk niet echt want nou wordt mijn bestelling nog langer![]()
![]()
Mooi hè! ik moet hem nog op doen, steeds maar wat anders gekozen. Maar wel elke keer untried.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:02 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Oew van die Gargantuan Green Grape matte word ik wel erg jaloers!Ik heb helemaal van de groene en blauwe nagellak dus eigenlijk bevalt t hele 3de wiel me wel
Leuk hequote:
Ik heb dit gemaild:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
wtf? Zij maakt toch een fout?niet betalen hoor
Ben benieuwd naar d'r reactie..quote:I'm kinda having a dillemma right now. I love your shop and want to order more often but i'm afraid that if I don't pay for the bottle you sent me (even though it was your mistake) that I'm no longer welcome as a customer..
Jij mailt heel netjes dat ze iets heeft verzonden zonder dat jij erom vraagt, en dan moet je er ook nog voor betalenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Juist, ttluvspolish vraagt of ik wil betalen voor die lak die ze verkeerd heeft gezonden![]()
![]()
50 wielen voor 6 euro inclusief verzenden! Ebay!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
noujaaaa zeg?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
link?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef samsuus het volgende:
[..]
50 wielen voor 6 euro inclusief verzenden! Ebay!
Zeker die ronde witte? Die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef samsuus het volgende:
[..]
NEGEREN ..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I sorryDe volgende keer zal ik je vraag negeren
![]()
[..]
Leuk heMet liiszle geswapt dus weet niet waar ze te koop zijn
echt? Ik vind die veel mooier dan die transparante ovalen die ik nu hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker die ronde witte? Die vind ik lelijk.
Link??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht net:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Ik vind die veel mooier dan die transparante ovalen die ik nu heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |