Ah, thanks!! Ik vind ´m prachtig!! Maar zo´n kleur heb ik al wel, hahaha, dan alleen weer met een net ander glittertje, maar moet het natuurlijk niet overdrijvenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
Hello! Na super lang meelezen vond ik dat ik me ook maar eens aan moest melden![]()
Anyways, ik zag hier een vraag over blue diamonds van DC, ik heb wel een swatchWel meer dan een trouwens maar hier is ie iig.
[ afbeelding ]
Met flits, in natuurlijk daglicht heb ik hem alleen in zonlicht en dan is de kleur hetzelfde maar zie je de hologlitters nog beter..
En mijn nagels op dit moment:
[ afbeelding ]
Ze zijn echt kortBrr. Maar nu kunnen ze iig op gelijke lengte goeien.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan stoot je je teen bijvoorbeeld heel hard en dan een jankbui!!! Lucht zooooo op dan..
Hij is leuk he! Ik ben er verliefd op. Vind hem helemaal mooi in combinatie met Amethyst. Een van mn meest gebruikte kleuren in mn stashquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, thanks!! Ik vind ´m prachtig!! Maar zo´n kleur heb ik al wel, hahaha, dan alleen weer met een net ander glittertje, maar moet het natuurlijk niet overdrijven
Welkom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
Hello! Na super lang meelezen vond ik dat ik me ook maar eens aan moest melden![]()
Anyways, ik zag hier een vraag over blue diamonds van DC, ik heb wel een swatchWel meer dan een trouwens maar hier is ie iig.
[ afbeelding ]
Met flits, in natuurlijk daglicht heb ik hem alleen in zonlicht en dan is de kleur hetzelfde maar zie je de hologlitters nog beter..
[ afbeelding ]
Jess!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ren,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben goed bezig met ontopic blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale-Nail_c1809.html
Zou dat wat zijn?
Als ik die prijzen zie zal het wel fake zijn?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.tradetang.com/wholesale-Nail_c1809.html
Zou dat wat zijn?
Je was me net voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullen
Ik wil ook nagelwiellen!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Tradetang verkoopt alleen maar fake spullen
Dat derde (groen/blauw) wielquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er net 10 gekocht voor 4 euro incl verzendkosten dus je hoeft er niets bij te kopen om het goedkoper te makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat derde (groen/blauw) wiel.
Weet iemand waar je die wielen in de winkel kunt vinden? Online genoeg aanbod natuurlijk maar dan ga ik weer allemaal nagellak erbij bestellen om het 'goedkoper' te maken..
Klinkt goed! Waar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb er net 10 gekocht voor 4 euro incl verzendkosten dus je hoeft er niets bij te kopen om het goedkoper te maken
ja, maar dat wil je niet in de winkel kopen. Die dingen kosten hier 4 euro per wiel, op ebay koop je er voor dat geld 10. Incl. verzendenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:45 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat derde (groen/blauw) wiel.
Weet iemand waar je die wielen in de winkel kunt vinden? Online genoeg aanbod natuurlijk maar dan ga ik weer allemaal nagellak erbij bestellen om het 'goedkoper' te maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |