quote:
Loves!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef Loqi het volgende:
NOTD
China glaze - Kaleidoscope him out
[ afbeelding ]
Met poes omdat t zo mooi kleurt![]()
[ afbeelding ]
moooooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kan zelf met dank aan de zon pal op mijn beeldscherm niet zien of ie kleurecht is. Het is echt groen, geen kerstboomgroen maar heeeel mooi groen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 15:18:21 ]
WOWquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
happy/earthy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf! Ik vind het zo tof hoe die kleur dan overloopt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
happy/earthy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
happy/earthy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt loopt ie meer over, alleen stom dat dat niet vast te leggen is met een camera! :/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf! Ik vind het zo tof hoe die kleur dan overloopt...
Ja dat is wel erg belachelijk inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Misschien moet ik toch maar een keer een nieuwe camera kopen. Want dit is gewoon belachelijk.
Want het is namelijk Viola Glitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een verschilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Misschien moet ik toch maar een keer een nieuwe camera kopen. Want dit is gewoon belachelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op mijn nagelwiel leek deze na het eerste laagje ook blauw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh echt totaal niet, ik snap niet waarom mijn camera dat denktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op mijn nagelwiel leek deze na het eerste laagje ook blauw.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg belachelijk inderdaad!
Stom hèquote:
dat is dezequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef mirannie het volgende:
Weet iemand nog wat die site was met die goekope konad plates? Werd een paar dagen geleden gepost, maar kan ´m niet meer vinden. Ze waren daar 1,99 exclusief btw en verzendkosten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moooooizo'n kleurtje wil ik ook nog wel! en nog een lichtgroen en donkere groen!
het echte huilen lukt me bijna nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar bedankt voor het proberen
oei ik had dat ook met mn camera, even in de felle zon gestaan ofzo en toen was de lens kapot. De fotograaf kon het niet maken die zegt dat het heel vaak 'ineens' gebeurt. Balenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtje is wel echt![]()
@ Spaceindvaders; mooi hoor!![]()
@Holyme en Lindytje;voor jullie
@ progje; dankjewel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Bwheheheh!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Dare mani!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinful Dream On met Action groen. Eerste foto in de zon, tweede in de schaduw. Beide foto's zijn niet echt kleurecht want neon maar de schaduwfoto komt in de buurt.
oe wat vrolijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Dare mani!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinful Dream On met Action groen. Eerste foto in de zon, tweede in de schaduw. Beide foto's zijn niet echt kleurecht want neon maar de schaduwfoto komt in de buurt.
Like it!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Dare mani!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |