Ja, maar dan geen zwerfkat met enge ziektes en zo. Zo'n dunne vieze.quote:
Whehehe, evil! Attack doggy!quote:
Ik zei MOOIE!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet echt roodrood.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek dan zelf, luie kutquote:
Die bovenste niet, die onderste wel.quote:
'k Snap je wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik wel. Daarom ook nog single
Nee hoorMijn vriendjes waren allemala niet superknap hoor
Maar als het dan gaat om modellen of acteurs, ja dan ben ik kritisch
als ervaringsdeskundige kan ik melden dat er GEEN mooie rooie mannen zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik gedaan. Kan er geen vinden
Ik neig er dan ook naar ze gelijk te geven
het lijkt het H topic wel, daar gaan meetings ook niet door, of er komt gedonder vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Van de 5 meetings vandaag.... zijn er al 4 gecancelled
Het klinkt nu net of de rest je er niet per se bij wil hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Plus: Ik had gezegd dat het dan maar door moest gaan zonder mij, maar dat wil dan de vader van mijn kind weer niet
Jamaar!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt nu net of de rest je er niet per se bij wil hebben. Terwijl dat niet het geval is.
Je verjaardag! Sushi met 35 kaarsjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Gevolg is wel dat we nu ergens in September zitten of zo he
*tapt met voet op grond*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verjaardag! Sushi met 35 kaarsjes!
Set firequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Snow Patrol in Brussel was magisch
Set the Fire to the third bar werd gezongen door Gary met Eva DeRoovere![]()
Oeh, met Eva!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Snow Patrol in Brussel was magisch
Set the Fire to the third bar werd gezongen door Gary met Eva DeRoovere![]()
Eva DeRoovere zong het mooiquote:
Volgens mij hebben ze hem vorig jaar op Pinkpop wel gedaan maar dan met stem op bandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, met Eva!
Ik heb dat nr in de 5x dat ik ze gezien heb nog nooit live gezien.
Sloegen ze al-tijd over. Omdat er gezeik was met dat wijf geloof ik
Die speelden ze ook gisterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ook heb ik ze You could be happy nooit horen spelen.
Maar da's maar goed, want dan ga ik janken
Make this go on foreverquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
The last girl and the last reason to make this last for as long as I could
First kiss and the first time that I felt connected to anything
The weight of water, the way you told me to look past everything I had ever learned
The final word in the final sentence you ever uttered to me was love
Die
Ik heb dat eigenlijk met heel veel liedjes van Snow Patrol... ik heb zeker een half uur met kippenvel op mijn armen gestaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja die. Die is live echt ZO mooi. Dat zwelt en zwelt maar aan tot het echt enorm bombastisch meerstemming galmt
dus in dat half uur gisteravond meer genomen dan de hele vorige week in Salou ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk met heel veel liedjes van Snow Patrol... ik heb zeker een half uur met kippenvel op mijn armen gestaan
genomen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus in dat half uur gisteravond meer genomen dan de hele vorige week in Salou ?
Dat ze dat nummer al die maanden heeft weten te ontwijken is sowieso al een prestatiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef creno het volgende:
mijn tante kreeg gisteren spontaan diarree nadat ik haar shalalie liet horen.
Ik ookquote:
oei dat was wel een erg suggestieve typoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
genomen?
Nou rust is ook fijn... maar een concert metnaast me is beter ja
ze komt uit belgië, maar inderdaad vreemd. Ze vind hun eigen inzending ook niks...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze dat nummer al die maanden heeft weten te ontwijken is sowieso al een prestatie
Belgie heeft een van de beste liedjes dit jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef creno het volgende:
[..]
ze komt uit belgië, maar inderdaad vreemd. Ze vind hun eigen inzending ook niks...
Ok, jouw tante hoeven we ook niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef creno het volgende:
[..]
ze komt uit belgië, maar inderdaad vreemd. Ze vind hun eigen inzending ook niks...
Vind het idd een erg mooi Milowesk liedje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belgie heeft een van de beste liedjes dit jaar
Vanavond 21.00 uur... Fokken en Songfestival kijken isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie het donderdag allemaal wel.
O nee de helft maar he.
Wanneer moet la Belgique?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Tis toch voort erg als je naar het koffieautomaat gaat en op 2 drukt en dan mokka ziet staan... dat je dan gelijk denkt aan Mokka-ijs en je ineens shalalie staat te neurien
maar komt het dan wel goed met haar keelontsteking ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat donderdagavond blijkt dat heel Europa er last van heeft
dus de telegraaf kleunt weer mis met oud nieuws ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Die heeft ze niet. Zei ze vanochtend live op de radio.
*kuchdoodsvonniskuch*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, vandaag komt waarschijnlijk mijn huurcontract met de post.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de telegraaf kleunt weer mis met oud nieuws ?
ach let maar op, die komt straks na de studie gewoon weer met hangende pootjes terug naar de lichtstadquote:
Ja, en als ik me heb ingeschreven bij de gemeente Utrecht zetten ze de stroom aanquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf van Erik houden
Qua afstand maakt het voor mij niet uit.. Eindhoven en Utrecht liggen even ver uit elkaar
*handen in de zij* Kijk, het gaat nu al socializen daarzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. TV, wat denk jij van filmavondjes? Ik zoek nog iemand die dat wil
!
.
Ja, en jij als je zo doorgaat, wordt zo'n bemoederende oude nicht, die alleen overblijft met z'n katten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen in de zij* Kijk, het gaat nu al socializen daarzo.
Verloren zaakErik wordt straks een valse denktdatieallesis-nicht
En gaat Britney luisteren. En gaga draaien.
die besteedt TV vast uit aan het nabij gelegen complex www.verkadefabriek.nlquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
!
.
waarom schiet mij nu een naam te binnen van een andere H fokker die ik hier vandaag nog niet gezien hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij als je zo doorgaat, wordt zo'n bemoederende oude nicht, die alleen overblijft met z'n katten!
Je mag altijd een filmpje komen kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
!
.
Zie Ang3l! Ik heb je niet meer nodigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mag altijd een filmpje komen kijken
Of ik bij jou natuurlijk
Tuurlijk niet, vijf man of geen man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Plus: Ik had gezegd dat het dan maar door moest gaan zonder mij, maar dat wil dan de vader van mijn kind weer niet
En de plekken zijn niet inwisselbaar voor 'n ander of te verkopen.quote:
Ja. Met goeie adviezen. En die je af en toe mag slaan. En een knuffel geeft. En die stoute mannen van je af houdt. En om mee te lachen. Enzo.quote:
ben bang dat dit grootspraak is, volgens mij is het eerder andersom en is Steve de GROTE broerquote:
TV is groter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef Stroekie het volgende:
ben bang dat dit grootspraak is, volgens mij is het eerder andersom en is Steve de GROTE broer
Nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Stroekie het volgende:
en jij was al 1.92 of zo ... toch ?
loopt TV helemaal met z'n hoofd in de wolken![]()
Je wilt me slaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Met goeie adviezen. En die je af en toe mag slaan. En een knuffel geeft. En die stoute mannen van je af houdt. En om mee te lachen. Enzo.
Nou vooruit danquote:
Ik weet niet wat jij met je broertjes doet maar ik was niet van plan ze te neuken hoor....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Peter het volgende:
Wat een haast incestueuze relaties hier ineens.
Je bent bottom?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met je broertjes doet maar ik was niet van plan ze te neuken hoor....
Ik ben flexibelquote:
vandaag is het hier een jas kouder dan gisterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Zo consult bij de plastisch chirurg en ik moet weer een spuit zetten. En het is ZOOOO warm
Bemoederend zal ik nooit wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij als je zo doorgaat, wordt zo'n bemoederende oude nicht, die alleen overblijft met z'n katten!
Succes in de wijde wereld! Pas op voor de maximonsters!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie Ang3l! Ik heb je niet meer nodig. Blijf maar lekker in je kleine wereldje, bang voor al het andere.
Geen PI's.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Vlarp het volgende:
Zo, even een tvp vanuit Randstad Rail vanaf m'n HTC Desire
Na de zomer.quote:
Oh, ik zag were the wild things are ergens staan op dvd maar hij was echt nog te duurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Succes in de wijde wereld! Pas op voor de maximonsters!
Heb je het nu tegen the vulture of tegen mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik zag were the wild things are ergens staan op dvd maar hij was echt nog te duur. Die kijken we ook nog ooit samen
.
Tegen mijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen the vulture of tegen mij?
Ik heb er zin in... posten er nog meer homo's mee straks in het live-topic?quote:
Positieve ontwikkelingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Steve het volgende:
Wtf, mijn vader is ineens helemaal into het Songfestival.
je gaat me vampieren?quote:
The fantastic fifth?quote:
Wanneer komt the Fantastic Ninth?quote:
Tegen jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen the vulture of tegen mij?
Hij was al boos op mequote:
Bitch. Tammy 2.0 is gonna kick yo lily white yabadabadoo ass!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Dosadi het volgende:
[..]
shut your dirty whore mouth playah playah!
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
Weer terug van de snijdokterHeb zijn wereldbeeld veranderd
![]()
Krijg ik nou jouw tanden niet meer in mijn nek?quote:
A nibble perhaps, but no bite.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijg ik nou jouw tanden niet meer in mijn nek?
quote:
Hij vertelde dat ie een soort beroepseer had en dat het zijn "taak" was een mooie borstverkleining te doen. Toen zei ik, hoe zou je me behandelen als ik een man was met ernstige gynacomastie. Daar moest hij even nadenken en dat vond hij wel een goed puntquote:
DOMINATE!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Bitch. Tammy 2.0 is gonna kick yo lily white yabadabadoo ass!
en ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:42 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook maar voor het eerst ooit eens ingeschakeld bij het songfestival.
Zijn performance was wat vreemdquote:
Ow okequote:
Ik had er wat meer van verwacht....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke
Ik zag em net het resume... maar het klonk ook niet echt super
Erik en ik bekeren je welquote:
Nja in zekere zin hebben die 2 ook met elkaar van doen natuurlijk...quote:
Zonde!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had er wat meer van verwacht....
Ze heeft er ooit aan meegedaan, dat weet ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja in zekere zin hebben die 2 ook met elkaar van doen natuurlijk...
Grote jongen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze heeft er ooit aan meegedaan, dat weet ik dan weer wel..
Nja Estland vind ik zelf onwijs onterecht... maar ergens snap ik het wel...quote:
Eh nja ik vond van wel...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef creno het volgende:
Estland was ecth geen leuk nummer hoor, zeker niet voor het songfestival, dat kan maar een kleine groep mensen boeien.
Nee Lordi was een grote publiekstrekker qua genrequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef creno het volgende:
Estland was ecth geen leuk nummer hoor, zeker niet voor het songfestival, dat kan maar een kleine groep mensen boeien.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk zelfs dat ie de halve finale heeft gewonnen
Welnee, dat was geweldigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
Griekenland is wat mij betreft zwaar onterecht door!
Die vond ik verrassend leuk ineensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
Griekenland is wat mij betreft zwaar onterecht door!
Ik denk dat dat vooral te maken had met het show-element, en ik ben geen rockliefhebber, maar dat nummer vond ik zelfs leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Lordi was een grote publiekstrekker qua genre
Vetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:Bruce heeft de training zitten filmen
Me and my girls
(Niet het demoteam trouwens)
Wat kan je snel bewegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Bruce heeft de training zitten filmen
Me and my girls
(Niet het demoteam trouwens)
Uhu, te snel tegenwoordigquote:
lisboa uit en elders europa in?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
halllo allemaal![]()
ik ga weer aan het werk (weg van hier bedoel ik)Weet niet of R mee wil
Hell yeah!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Voor wondy: http://www.exterface.com/unicorn/
Zullen we met de my little ponies gaan spelen?
arme jij zo zonder nachtploeg collega'squote:Op woensdag 26 mei 2010 02:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ik vond ijsland erg leuk, is er nog wel iemand wakker?!
Of zit ik hier weer Remie te wezen?!
nee hoor heb ook een gezellige collega!quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
armd jij zo zonder nachtploeg collega's
maar daar hebben we hier niets aan ? Is hij een beetje leuk om te zien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor heb ook een gezellige collega!
op zich heb ik nu dus 2 jaar met symbian gewerkt en heb daar geen klachten over gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Voor de N900 moet je er even op letten dat er niet zo veel apps zijn. De rest van de Nokia's zijn kut omdat ze op symbian draaien.
Ik moet zeggen dat m'n HTC tot nu heel goed bevalt. IPhone is ook gewoon tof natuurlijk.
Er was er een kneitervals gisteren... ik gok op Letland... een of andere relibabe... ik heb het vermoeden geuit dat ze het Songfestival hadden verwisseld met de Miss Universe-verkiezing in Letlandquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Van welk land is dat OERvalse "Here am I, lost and forgotteeeeen"????Jezus crisis zeg!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Van welk land is dat OERvalse "Here am I, lost and forgotteeeeen"????Jezus crisis zeg!
Inderdaad, samen met Wit-Rusland en Portugal zit ik me nog steeds af te vragen wat die 3 in de finale doenquote:
Het is nog door ook?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met Wit-Rusland en Portugal zit ik me nog steeds af te vragen wat die 3 in de finale doen
95% wassen neus danquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou dat is niet helemaal waar Ang3l... de reden dat Portugal door is is enkel en alleen aan de zangeres te danken die voortreffelijk zong....
Nou de vakjury bewijst vooral zijn nut door wat burenstemmen en diasporastemmen (bevolkingsgroepen zoals Grieken, Armenen en Turken over Europa verspreidt) te neutraliseren... dit is wel het beste systeem: 50% jury/50%televotequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
95% wassen neus danPortugal, zo hoorde ik, was alleen door vanwege de vakjury.
De rest van de stemmen is vriendjespolitiekToch?
Dat is een bekend bijverschijnsel van naar het songfestival kijken.quote:
Dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een bekend bijverschijnsel van naar het songfestival kijken.
Plus het plots verliezen van goede smaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Een oorpijn.
En kiespijn.
Zeg, wie wordt topscoorder van het WK?
Nou ja, dan moet je het wel eerst gehad hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Plus het plots verliezen van goede smaak.
Van Persie...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Een oorpijn.
En kiespijn.
Zeg, wie wordt topscoorder van het WK?
quote:
Tja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan denk je in de bieb wel rustig te kunnen werken. Nou, ten eerste was een zitplek al moeilijk te vinden (half uur rondjes gelopen tot er ergens iemand klaar was), dan het is hier niet stil, zit aan het gangpad, en men loopt constand langs. Heel leuk en aardig, die nieuwe bieb, maar met slechts 80 zitplaatsen en geen enkele rustige is het echt een rotplek. En er is nergens anders in de binnenstad een plek waar je rustig met je laptop kan zitten (waar je op het netwerk van de universiteit kan).
Kutstad. En daar ga ik wonen.
Ja die mag ook mee doen... en ik vind Sneijder en Robben ook iets geils hebben... en Van der Vaartquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef creno het volgende:
dan douche ik liever met affalay, of hoe je dat ook schrijft.
Sopt er niemand meer op Daniel de Ridder?, of is deze door niet presteren uit beeld verdwenen ??quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Demy de Zeeuw en Stijn Schaars... I want them all
Alleen al voor naar ze kijken heb ik een leuk bedrag overquote:
die is te mooiboyquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sopt er niemand meer op Daniel de Ridder?, of is deze door niet presteren uit beeld verdwenen ??
Te kort geslapen?quote:
Je zou het bijna wel denken ja... jullie zijn slecht voor mequote:
Ik presteer ook altijd het beste kort op een deadline... moet je essay nog over iets speciaals gaan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet concentreren op mijn werk. Zit er aan te denken om het gewoon allemaal morgen te doen
.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou graag eens met 'm willen douchen enzo
Nou het zijn al vrij grote schermen, en ik zit letterlijk aan het gangpad waar iedereen langs loopt om bij de boeken te komenquote:
Heb je vanochtend dan niet gedoucht ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het zijn al vrij grote schermen, en ik zit letterlijk aan het gangpad waar iedereen langs loopt om bij de boeken te komen. Dus ik scrollde net snel weer weg, want straks denkt iedereen dat ik hier de smerige homo aan het uithangen ben.
Op de de UvT kun je computers reserveren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan denk je in de bieb wel rustig te kunnen werken. Nou, ten eerste was een zitplek al moeilijk te vinden (half uur rondjes gelopen tot er ergens iemand klaar was), dan het is hier niet stil, zit aan het gangpad, en men loopt constand langs. Heel leuk en aardig, die nieuwe bieb, maar met slechts 80 zitplaatsen en geen enkele rustige is het echt een rotplek. En er is nergens anders in de binnenstad een plek waar je rustig met je laptop kan zitten (waar je op het netwerk van de universiteit kan).
Kutstad. En daar ga ik wonen.
Met z'n puppyhoofdquote:
Hier is het allemaal maar aanmodderen. Er kunnen niet eens ramen open in de bieb, maar dan wel enorme glaswanden hebben, dus het is er altijd bloedheet in de zomer en muf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Op de de UvT kun je computers reserveren.En zijn er laatst een hoop bij geplaatst. En is er een stilteniveau en een geluidsniveau (met megagrote dubbele schermen
).
Ik heb iets met puppyhoofden, was ook helemaal blij dat Dominic Monaghan in de finale van Lost terug was.quote:
Merry and Pippinquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb iets met puppyhoofden, was ook helemaal blij dat Dominic Monaghan in de finale van Lost terug was.
Nee hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk weer zeer voorspelbaar als ik nu een slechte grap over zeepjes ga maken ?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoorhet is gewoon beeldend voor jouw non-humor... maar we zijn al niet anders gewend
quote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoorhet is gewoon beeldend voor jouw non-humor... maar we zijn al niet anders gewend
dan vind je Shank ook vast heel aangrijpend/mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Jake Gyllenhaal
Ik vond Brokeback Mountain
Ik vond Brokeback verassend flauw voor de ophef die er over gemaakt werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Jake Gyllenhaal
Ik vond Brokeback Mountain
Nog niet, heeft 1e set wel gewonnen!quote:
een ronde achter?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij loop je al een ronde achter
Argh, 1-1 in setsquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet, heeft 1e set wel gewonnen!
Ze was geweldig, en ze is door!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
hallo allemaal, ik heb het songfestival gemist en kan Portugal niet vinden. Maar ik begrijp dat het was niks
Kippig =]quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of ik ben kippig, of je hebt je jezelf verbeterd door de 2 in een 3 te veranderen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt zo'n vage dag... vanmorgen slecht opgestaan.. daarna goed nieuws van de baas want ik heb een groot project toegewezen gekregen op mijn werk.... vervolgens blijkt mijn autootje zonder teveel kosten door de keuring
en dan krijg je te horen dat het niet lekker loopt met de zwangerschap van je zus
Ik vond eigenlijk vooral de beelden heel erg mooi (die grote landschappen enzo). Het verhaal is wel aardig, en voor Amerikaanse standaarden enorm vooruitstrevend om zo'n hollywoodfilm te maken met dit thema. Maar in Nederland zijn we al wat verder met wat gewaagd is en wat nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Brokeback verassend flauw voor de ophef die er over gemaakt werd.
Zo speciaal was ie niet. Wel mooi op zich, maar niet al die oscars en al dat opwapperende stof waard.
En Jeroen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op die vorig-jaar smurf die nu bij griekenland dansend te zien is..
Jeroen... dat is zoooo begin meiquote:
Zo gaat dat bij Pubers Wonquote:
niet te hard roepen, straks komem gargamel en z'n kat azrael hierheen, en hij haat smurfenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op die vorig-jaar smurf die nu bij griekenland dansend te zien is..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
Knappe vent trouwens die Guillermo Garcia-Lopez tegen wie Thiemo de Bakker nu speelt.. ben verliefd op m
Een stijve krijgen betekent NIET dat je verliefd bent. Even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Die linker jongen bij Lingo is een leukerd.... ik ben verliefd op 'm
*opzij spring*quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Xiance het volgende:
* Xiance fietst ook even op ramkoers door het topic heen
Ja.. Stel je voor met pics!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef NetSphere het volgende:
HAHA IS hier een gay slowchat!?!?!? geweldig wahahaha
HA HA HAquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:49 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja die staan in die topic van hoe zie je er nu uit hahaha
je hebt er wel last van he...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:32 schreef Deceit het volgende:
En daar fietst mijn andere ik-ben-verliefd-op-'m-jongen voorbij
Vertel dat even tegen Deceitquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een stijve krijgen betekent NIET dat je verliefd bent. Even voor de duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |