95% wassen neus danquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou dat is niet helemaal waar Ang3l... de reden dat Portugal door is is enkel en alleen aan de zangeres te danken die voortreffelijk zong....
Nou de vakjury bewijst vooral zijn nut door wat burenstemmen en diasporastemmen (bevolkingsgroepen zoals Grieken, Armenen en Turken over Europa verspreidt) te neutraliseren... dit is wel het beste systeem: 50% jury/50%televotequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
95% wassen neus danPortugal, zo hoorde ik, was alleen door vanwege de vakjury.
De rest van de stemmen is vriendjespolitiekToch?
Dat is een bekend bijverschijnsel van naar het songfestival kijken.quote:
Dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een bekend bijverschijnsel van naar het songfestival kijken.
Plus het plots verliezen van goede smaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Een oorpijn.
En kiespijn.
Zeg, wie wordt topscoorder van het WK?
Nou ja, dan moet je het wel eerst gehad hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Plus het plots verliezen van goede smaak.
Van Persie...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Een oorpijn.
En kiespijn.
Zeg, wie wordt topscoorder van het WK?
quote:
Tja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan denk je in de bieb wel rustig te kunnen werken. Nou, ten eerste was een zitplek al moeilijk te vinden (half uur rondjes gelopen tot er ergens iemand klaar was), dan het is hier niet stil, zit aan het gangpad, en men loopt constand langs. Heel leuk en aardig, die nieuwe bieb, maar met slechts 80 zitplaatsen en geen enkele rustige is het echt een rotplek. En er is nergens anders in de binnenstad een plek waar je rustig met je laptop kan zitten (waar je op het netwerk van de universiteit kan).
Kutstad. En daar ga ik wonen.
Ja die mag ook mee doen... en ik vind Sneijder en Robben ook iets geils hebben... en Van der Vaartquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef creno het volgende:
dan douche ik liever met affalay, of hoe je dat ook schrijft.
Sopt er niemand meer op Daniel de Ridder?, of is deze door niet presteren uit beeld verdwenen ??quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Demy de Zeeuw en Stijn Schaars... I want them all
Alleen al voor naar ze kijken heb ik een leuk bedrag overquote:
die is te mooiboyquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sopt er niemand meer op Daniel de Ridder?, of is deze door niet presteren uit beeld verdwenen ??
Te kort geslapen?quote:
Je zou het bijna wel denken ja... jullie zijn slecht voor mequote:
Ik presteer ook altijd het beste kort op een deadline... moet je essay nog over iets speciaals gaan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet concentreren op mijn werk. Zit er aan te denken om het gewoon allemaal morgen te doen
.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou graag eens met 'm willen douchen enzo
Nou het zijn al vrij grote schermen, en ik zit letterlijk aan het gangpad waar iedereen langs loopt om bij de boeken te komenquote:
Heb je vanochtend dan niet gedoucht ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het zijn al vrij grote schermen, en ik zit letterlijk aan het gangpad waar iedereen langs loopt om bij de boeken te komen. Dus ik scrollde net snel weer weg, want straks denkt iedereen dat ik hier de smerige homo aan het uithangen ben.
Op de de UvT kun je computers reserveren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan denk je in de bieb wel rustig te kunnen werken. Nou, ten eerste was een zitplek al moeilijk te vinden (half uur rondjes gelopen tot er ergens iemand klaar was), dan het is hier niet stil, zit aan het gangpad, en men loopt constand langs. Heel leuk en aardig, die nieuwe bieb, maar met slechts 80 zitplaatsen en geen enkele rustige is het echt een rotplek. En er is nergens anders in de binnenstad een plek waar je rustig met je laptop kan zitten (waar je op het netwerk van de universiteit kan).
Kutstad. En daar ga ik wonen.
Met z'n puppyhoofdquote:
Hier is het allemaal maar aanmodderen. Er kunnen niet eens ramen open in de bieb, maar dan wel enorme glaswanden hebben, dus het is er altijd bloedheet in de zomer en muf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Op de de UvT kun je computers reserveren.En zijn er laatst een hoop bij geplaatst. En is er een stilteniveau en een geluidsniveau (met megagrote dubbele schermen
).
Ik heb iets met puppyhoofden, was ook helemaal blij dat Dominic Monaghan in de finale van Lost terug was.quote:
Merry and Pippinquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb iets met puppyhoofden, was ook helemaal blij dat Dominic Monaghan in de finale van Lost terug was.
Nee hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk weer zeer voorspelbaar als ik nu een slechte grap over zeepjes ga maken ?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoorhet is gewoon beeldend voor jouw non-humor... maar we zijn al niet anders gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |