quote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoorhet is gewoon beeldend voor jouw non-humor... maar we zijn al niet anders gewend
dan vind je Shank ook vast heel aangrijpend/mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Jake Gyllenhaal
Ik vond Brokeback Mountain
Ik vond Brokeback verassend flauw voor de ophef die er over gemaakt werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Jake Gyllenhaal
Ik vond Brokeback Mountain
Nog niet, heeft 1e set wel gewonnen!quote:
een ronde achter?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij loop je al een ronde achter
Argh, 1-1 in setsquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet, heeft 1e set wel gewonnen!
Ze was geweldig, en ze is door!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
hallo allemaal, ik heb het songfestival gemist en kan Portugal niet vinden. Maar ik begrijp dat het was niks
Kippig =]quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of ik ben kippig, of je hebt je jezelf verbeterd door de 2 in een 3 te veranderen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt zo'n vage dag... vanmorgen slecht opgestaan.. daarna goed nieuws van de baas want ik heb een groot project toegewezen gekregen op mijn werk.... vervolgens blijkt mijn autootje zonder teveel kosten door de keuring
en dan krijg je te horen dat het niet lekker loopt met de zwangerschap van je zus
Ik vond eigenlijk vooral de beelden heel erg mooi (die grote landschappen enzo). Het verhaal is wel aardig, en voor Amerikaanse standaarden enorm vooruitstrevend om zo'n hollywoodfilm te maken met dit thema. Maar in Nederland zijn we al wat verder met wat gewaagd is en wat nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Brokeback verassend flauw voor de ophef die er over gemaakt werd.
Zo speciaal was ie niet. Wel mooi op zich, maar niet al die oscars en al dat opwapperende stof waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |