Mag jij jokken van je moeder?quote:
Topicreports: 0quote:
Die eerste, ohnomnomnomquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:49 schreef TyPmi3p het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag maar dan moet je wel bier mee brengen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Smijn. het volgende:
En ik helemaal zo denken dat ik in dit topic mocht posten.
Koud bier, wel te verstaan! Anders zijn we helaas genoodzaakt om niet zulke prettige maatregelen te nemen. (Zie plaatje 1 in de OP)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef n_uniet het volgende:
Dat mag maar dan moet je wel bier mee brengen.
Dat ziet er best prettig uit anders..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anders zijn we helaas genoodzaakt om niet zulke prettige maatregelen te nemen. (Zie plaatje 1 in de OP)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat ziet er best prettig uit anders..Zij kijkt er ook wel lekker bij eigenlijk! Volgens mij vindt ze het stiekem wel geil om zo op der plaats gezet te worden, zoals alle vrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het feminisme is ook alleen maar een uitdaging naar ons mannen, om te laten zien dat we nog steeds dominant zijn en de touwtjes in handen hebben!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Hint:quote:
Ichigo Kurosakiquote:
stil jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
(krijg nou wat, kwoot is ook geldig als quote tag?)
Nee, faalknuppel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
(krijg nou wat, kwoot is ook geldig als quote tag?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |