Sjah, als ze kijkcijferkanonnetjes willen zijn dan moeten ze dat soort dingen wel vragen. Het is alleen allemaal wel een zwaktebod hoor, een klein kritisch vraagje en voor de rest komt die dompteur ermee wegquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat ze hem vroegen wat hij er van zou vinden als z'n zoon met een jongen thuis kwam.
Sprekend die arkenbouwer, minus dat haar en baard.quote:
Ik denk dat er genoeg steun komt van kerken door heel Nederlandquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga morgen weer om half 5 op, aan de ark werken
Zouden die nog geld over hebben dan, na al die pedofiliezaken die ze hebben moeten schikken?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg steun komt van kerken door heel Nederland
Kan die lekker de hele dag masturberen op geile homo jongens net als kwalbert verlinde.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef cobain1994 het volgende:
Die ark die komt er hoor.. koste wat kost...
Dat benne de papen!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zouden die nog geld over hebben dan, na al die pedofiliezaken die ze hebben moeten schikken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hostiequote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat stoppen die dames in dat "wilt u ook k&vdb bijwonen" filmpje toch in hun mond????
Inderdaad. Sinds zijn tijd bij Cash 'n Carlo issie behoorlijk veranderd.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef Arcee het volgende:
Mooi hoe onbevooroordeeld Arie over zijn geloof kan praten.Zelfs tegen medegelovigen weet-ie haast als een ongelovige over te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |