Dat is wel optimistisch. Bij mij is het glas half leeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vol
Dat dus. Doe eens volwassen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef TNA het volgende:
Kap eens met het topic vol te spammen met aftellen.
Mja, of de SP daar al aan toe was?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Ik mis Jan nu al. Jammer dat ie nooit aan regeren is toegekomen.
och, klinkt wel als een grappig boekje voor op vakantie.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:18 schreef TNA het volgende:
Wat een non-wetenschap dit. Maar toch leuk, omdat Arie Boomsma nog niet aan het woord is.
Wat is het onderwerp van Arie Boomsma vanavond eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 23:18 schreef TNA het volgende:
Wat een non-wetenschap dit. Maar toch leuk, omdat Arie Boomsma nog niet aan het woord is.
Zie zijn kapsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp van Arie Boomsma vanavond eigenlijk
Kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van K&vdB hield
Ik andersom. Ik keek altijd P&W en amper dit.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een of andere manier keek ik sporadisch P&W en nu wel regelmatig dit
Maar heb je ook de kwaliteitenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik andersom. Ik keek altijd P&W en amper dit.
Ik zou daar wel graag aan tafel zitten, ik kan uren discussieren met gelovigen.
Honkballers zijn nog niet zo erg als voetballers hoor.quote:
Arie houdt van God.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
En wanneer komt Arie nou eindelijk eens uit de kast?
ja hij gaat trouwen, maar dat zegt niets
Ik roep al 10 jaar dat ie homo is.
Ik roep al 10 jaar dat hij de antichrist is, maar daar komt 'ie ook al niet voor uitquote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
En wanneer komt Arie nou eindelijk eens uit de kast?
ja hij gaat trouwen, maar dat zegt niets
Ik roep al 10 jaar dat ie homo is.
Je vraag wordt alweer beantwoordtquote:Op maandag 24 mei 2010 23:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat zou die arkenbouwert van dit onderwerp vinden.
/reputatie arkenbouwertquote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Homoseksualiteit heeft met een slechte opvoeding te maken
Ik kijk niet meer, maar is die gestoorde timmerman er weer?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je vraag wordt alweer beantwoordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |