Je onderschrift zegt genoegquote:
Ik heb het koudquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
Dammm waarom is het op mijn slaapkamer zo warm
Hier ook zo warm pff... wordt nog een leuke nacht zoquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
Dammm waarom is het op mijn slaapkamer zo warm
Ik denk dat ik morgen niet uit bed hoef te stappen maar er gewoon uitdrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 23:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hier ook zo warm pff... wordt nog een leuke nacht zo
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggenquote:
Het raam openhoudenquote:
Wat heeft dat nou met vandaag te maken?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij heb je anders van de winter niet horen zeuren over de temperatuur
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggen
Samen met jouquote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggen
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:36 schreef Sistyria het volgende:
De zon staat vanaf een uur of 12 op de slaapkamer... Heb alle ramen hier openstaan wat wel scheelt.
En nu naar bedje kruipen![]()
![]()
Slaap lekker!
Ieuw. Of dat het dekbed aan je vastplaktquote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.
Ik ga er van uit dat ze wel een douche heeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ieuw. Of dat het dekbed aan je vastplakt
Vast wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze wel een douche heeft.
Als het maar niet benauwd en kleverig weer is.quote:
Warm oke, maar in Nederland kan het nooit goed gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Als het maar niet benauwd en kleverig weer is.
waarom niet?quote:
Gaat lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 17:56 schreef Danny het volgende:
8108139dpths
eerder al een ranzig icoon verwijderd, maar hij leert er niet van. mag over een week mailen met de melding dat hij voortaan dergelijke plaatjes achterwege laat.
quote:
So I;ve heard.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.
nee hoor, 5.25u zelfs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij staat 6h op voor het zwemmen, ja, dat weet ik
dat al helemaalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel met mijn tijden van naar bed gaan ja.
Lijkt me een goed planquote:
Veel te mooi weer buiten.quote:
Maar je zit al wel op Fok.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Myraela het volgende:
Kut. ik maak er toch maar de bus van half 10 van. Ik moet me bed nog uit om me om te kleden.
Jij bent echt goed bezigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Myraela het volgende:
Kut. ik maak er toch maar de bus van half 10 van. Ik moet me bed nog uit om me om te kleden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joah! Misschien blijf ik wel gewoon thuis, ik ben best moe.
Lijkt me een beter plan jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joah! Misschien blijf ik wel gewoon thuis, ik ben best moe.
We hebben een clubje opgericht voor ...quote:
Shit, helemaal vergeten, ik hoef vandaag en morgen niet te werken omdat ik een tweedaagse curcus heb.quote:
Ja ik moet naar school.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt me een beter plan ja
Of mòet je eigenlijk naar school?
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor ...
Zeker niet ingesmeerd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zitten
ja ik weet, zo maar een even een nieuw kb'tje scorenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn telefoon abonnement heb ik al helemaal verbruikt, nu sms ik voor 25cent per smsje. En ik heb er al teveel verstuurd.
Wablief?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, zo maar een even een nieuw kb'tje scoren
je populariteit nekt jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn telefoon abonnement heb ik al helemaal verbruikt, nu sms ik voor 25cent per smsje. En ik heb er al teveel verstuurd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik moet naar school.Of misschien ga ik wel alleen naar keuzevak ofzo. Achja. ik zie nog wel.
Wij lijken echt te veel op elkaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zitten
Nopequote:
Story of my lifequote:
Aah okquote:[..]
keyboardtje, deze blijft hangen of doet het juist niet, andere kb zijn te gaar voor woorden, de helft vd letters weg enzo
En je ouders betalen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Jij, ik en Trev zijn drieling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij lijken echt te veel op elkaarHoewel dat rood eigenlijk heel erg meevalt
Ja, het ging niet door.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe is het nog afgelopen van het weekend?
de cherry keyboards van vroegerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Story of my life
[..]
Aah okhet is nog vroeg enzo
Ik moet ook eens een goed setje hebben! Zit nu ook met die oude verrotte meuk van merk China
quote:
Alohaquote:
goedenachtquote:
Je zou het bijna denken jaquote:
Aan of in het water. Voetballend, volleyballend, vissend, of worstelend. Oh, en zwemmend natuurlijkquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder betaald het abonnement ja, alles wat ik er overheen zit niet.
maar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik had alles zo goed bij elkaar verzonnen.Het was gewoon perfect.
hebben ze dan ook nieuwerequote:
je sneltoetsen mis je dan erg heb ik gemerktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om mijn recente Logitech in te ruilen voor het antieke keyboard dat mijn vader gebruikt. Ding tikt zo verrekte lekker
Zoveel gebruik ik er niet. Alleen mijn volumewieltje , en volgende knopjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je sneltoetsen mis je dan erg heb ik gemerkt
ja dat missen van een volgende knopje is een ware hel, echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoveel gebruik ik er niet. Alleen mijn volumewieltje , en volgende knopje
Ik raak in paniek als ik een muis met maar 2 knoppen hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat missen van een volgende knopje is een ware hel, echt
ja dat is ook zoietsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak in paniek als ik een muis met maar 2 knoppen heb
quote:
ik hoop dat het zo goed isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Engine, Pezu![]()
Heb vandaag vrij genomen, moet naar de dokter vanmiddag.
Naja vrij genomen. Stage (kinderdagverblijf) Nam steeds niet op, dus heb de unitmanager maar een e-mail gestuurd
hopen dat het zo goed is dan
scherm wisllen met 1 knop, last en net page, snel scrollen, etrc etcquote:
Ja dat heb ik ook meer. En met m'n laptop gebruik ik vooral de volume sneltoets. Maar een muis zonder sroll wieltjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lol ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat die nog bestaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook meer. En met m'n laptop gebruik ik vooral de volume sneltoets. Maar een muis zonder sroll wieltje
Ik hou van die keyboards met laptop toetsjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om mijn recente Logitech in te ruilen voor het antieke keyboard dat mijn vader gebruikt. Ding tikt zo verrekte lekker
Wat een bazenprogramma was dat altijdquote:
Nol is Opperbaasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een bazenprogramma was dat altijd
Weheheheheequote:
Ja ik weet het , als ze niet op nemen kan ik er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat het zo goed is![]()
ik zou nog even bellen vd zekerheid, wel zo netjes voor je collega's die ondanks dat je stage loopt toch op je rekenen
hij was dan ook gelijk het enige leuke in die seriequote:
Gloeiende, gloeiende, gloeiendequote:
dat is ook eer zo, maa rje kan ook niet wegblijven zonder bevestigingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ik weet het , als ze niet op nemen kan ik er ook niets aan doen
Ik kan ook niet komen als ik een afspraak bij de dokter heb vanmiddagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook eer zo, maa rje kan ook niet wegblijven zonder bevestiging
als bij mij een stagair zonder opgaaf van reden weg blijft en dat excuus gebruikt moet diegene wel op gaan passenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet komen als ik een afspraak bij de dokter heb vanmiddag
En als HUN niet opnemen, kan ik er niets aan veranderen![]()
Begrijpen ze vast wel lijkt me?
En anders moeten ze me zo even terug bellen?!
Lijkt me ook netjes als iemand tig keer heeft gebeld om terug te bellen .. of niet?
waarom dat nou weerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
als bij mij een stagair zonder opgaaf van reden weg blijft en dat excuus gebruikt moet diegene wel op gaan passen
Ja eens. Maar dat is ook wat je gewend bentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van die keyboards met laptop toetsjes
ZO fijn zijn die
Ja eigenlijk wel. Alhoewel Rietje en Lex ook nog wel ooit leuk waren. Maar Nol blijft de absolute heldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was dan ook gelijk het enige leuke in die serie
quote:
omdat dat gewoon niet kan vind ikquote:
wtf dudequote:
Ja maar wat moet ik dan toch gaan komen en dan vertellen dat ik naar de dokter moet en weer terug zodat ik de dokters af spraak nog mis en weer een dag vrij moeten nemen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat dat gewoon niet kan vind ik![]()
ik ben niet de moeilijkste, helemaal niet als iemand goed werkt maar als je niet komt en je zegt er werd niet opgenomen daar heb ik weinig boodschap aan, je blijft pas weg als je daar bevestiging van hebt.
je moet vanmiddag naar de dokter?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan toch gaan komen en dan vertellen dat ik naar de dokter moet en weer terug zodat ik de dokters af spraak nog mis en weer een dag vrij moeten nemen ?
Ziet eruit als een goed feestjequote:
Je kan toch ook vlak voor die afspraak langs gaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan toch gaan komen en dan vertellen dat ik naar de dokter moet en weer terug zodat ik de dokters af spraak nog mis en weer een dag vrij moeten nemen ?
Je kan straks toch gewoon nog een keertje proberen te bellen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kan straks toch gewoon nog een keertje proberen te bellen?
En goedemorgen allemaal!Hopelijk vandaag ook weer zon
Kwart over 9 op stage. Had half 8 , 8 uur in de bus moeten zitten moet nu over stappen dus is rond de anderhalf uur reizen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet vanmiddag naar de dokter?
hoe laat begin je op stage?
Niet als het anderhalf uur reizen is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan toch ook vlak voor die afspraak langs gaan?
Ja dat probeer ik ook nog !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kan straks toch gewoon nog een keertje proberen te bellen?
En goedemorgen allemaal!Hopelijk vandaag ook weer zon
Zeiltje oid spannenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoop het ook ja.En morgen al helemaal want heb bedacht om te gaan barbecuen met vrienden maar het gaat waarschijnlijk regenen
Ja ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeiltje oid spannen![]()
En wie weet is het aan het einde van de dag gewoon wel droog en lekker weer
Ministerie van VROMquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef PeZu het volgende:
idd nogmaals bellen gewoon voor de vrom![]()
en ja zon ja, kom maar op
Tijd zat dus om er naar toe te reizen, je afmelden en weer naar huis reizen. Je zit nu ook alleen maar op fok! dus kun je net zo goed daar langs gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kwart over 9 op stage. Had half 8 , 8 uur in de bus moeten zitten moet nu over stappen dus is rond de anderhalf uur reizen.
Moet om kwart voor 2 naar de dokter.
[..]
Niet als het anderhalf uur reizen is.
[..]
Ja dat probeer ik ook nog !
Dan geef ik dan wel door dat ik niet kom (niet dat het dan niet duidelijk is omdat ik er dan niet ben maar goed)
ja man die moet je goed op de hoogte houden hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ministerie van VROM
Verantwoordelijk voor wonen, ruimte en milieu.
Heb ze te pakken gekregen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef PeZu het volgende:
idd nogmaals bellen gewoon voor de vrom![]()
en ja zon ja, kom maar op
Ik zal hem eens gaan bellen om te melden dat ik met wedstrijden van het NL elftal vrij wil zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man die moet je goed op de hoogte houden hoor
opgelost, slotjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Heb ze te pakken gekregen.
Het was een collega..
Die zei "als je het dan maar een ander keertje inhaalt", en van mijn begeleider hoeft het weer niet ?
Ik heb al een kruk in de kroeg gereserveerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal hem eens gaan bellen om te melden dat ik met wedstrijden van het NL elftal vrij wil zijn
quote:
stagebegeleiderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Van wie moet ik op aan gaan collega's of begeleider?
Mij lijkt toch mijn stagebegeleider ?
Is je stagebegeleider ook een collega of iemand van school?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Van wie moet ik op aan gaan collega's of begeleider?
Mij lijkt toch mijn stagebegeleider ?
Verstandigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een kruk in de kroeg gereserveerd
Geen voetbalvolgers in m vriendenkringquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is je stagebegeleider ook een collega of iemand van school?
[..]
VerstandigAlhoewel ik vaak liever thuis kijk met vrienden. Wat rustiger en kan ik het beter volgen.
Okequote:
Stagebegeleider is ook mijn collega maar die ondertekend mijn opdrachten en bespreek ik het meeste mee. En daar maak ik de afspraken mee mbt uren en uren inhalen ja of neequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is je stagebegeleider ook een collega of iemand van school?
[..]
VerstandigAlhoewel ik vaak liever thuis kijk met vrienden. Wat rustiger en kan ik het beter volgen.
klopt helemaalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke
Alleen 2 weken voor ik klaar ben met stage gaat ze met verlof.
Maar ik zorg dat mijn urenlijsten en dergelijke vóór die tijd ondertekent is door mijn begeleider
Kan niemand er meer iets op inbrengen dan!
Dan zou ik inderdaad ook van je stagebegeleider uitgaan. Dat doe ik zelf ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Stagebegeleider is ook mijn collega maar die ondertekend mijn opdrachten en bespreek ik het meeste mee. En daar maak ik de afspraken mee mbt uren en uren inhalen ja of nee
Fieuw gelukkigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook van je stagebegeleider uitgaan. Dat doe ik zelf ook.
quote:
ik eet pannenkoekenquote:
* Ezechielk altijd ijschjes lust!quote:
Ikquote:
Te vroeg voor pannenkoekenquote:
koude DIE OVER WAREN VAN GISTERENquote:
Wtf het is nog niet eens half 11quote:
oh koude.....DIE ZIJN OP ELK TIJDSTIP VAN DE DAG RANZIGquote:
Als toetje danquote:
* Huppelmuts geeft ijsje aan Bartquote:
ooh ik wist niet dat het verboden was voor 10.30 pannenkoeken, te eten, je gaat toch niet de politie bellen hehquote:
lekkerquote:
ben je mal, mijn mamma heeft ze gemaakt dus extra lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh koude.....DIE ZIJN OP ELK TIJDSTIP VAN DE DAG RANZIG
ik wil een paarsequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als toetje dan
[..]
* Huppelmuts geeft ijsje aan Bart
Uhm in Amerika zijn pannenkoeken toch ontbijtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik wist niet dat het verboden was voor 10.30 pannenkoeken, te eten, je gaat toch niet de politie bellen heh
Komt eraanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je mal, mijn mamma heeft ze gemaakt dus extra lekker![]()
[..]
ik wil een paarse
Nee Rob van de smaakpolitie gaat jou hiervoor beboetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik wist niet dat het verboden was voor 10.30 pannenkoeken, te eten, je gaat toch niet de politie bellen heh
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm in Amerika zijn pannenkoeken toch ontbijt
ooh ja ik was even vergeten dat ik in amerika woondequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm in Amerika zijn pannenkoeken toch ontbijt
thanksquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee Rob van de smaakpolitie gaat jou hiervoor beboeten
Als je die goed schoon hebt checkt ie ook gelijk je staafmixer evenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik was even vergeten dat ik in amerika woonde![]()
[..]
thanks![]()
[..]
oeg geil, mag ie gelijk aan mijn rubbertjes komen voelen
Nee sulle ik bedoelde dat het bullshit is om te zeggen dat het te vroeg is voor pannenkoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik was even vergeten dat ik in amerika woonde![]()
[..]
thanks![]()
[..]
oeg geil, mag ie gelijk aan mijn rubbertjes komen voelen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sulle ik bedoelde dat het bullshit is om te zeggen dat het te vroeg is voor pannenkoeken.
Die zijn altijd lekker
quote:
quote:
Gut dankequote:
Ola Pezuquote:
ik heb er nog vet veel , mijn moeder had gisteren heel enthousiast pannenkoeken gebakken maar niemand had honger dus daar profiteer ik nu vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok janetje
Nu heb ik trek in pannenkoeken
Bofkont!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er nog vet veel , mijn moeder had gisteren heel enthousiast pannenkoeken gebakken maar niemand had honger dus daar profiteer ik nu van
heeyquote:
lang genoeg om een lekker biefstukje te worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
Hoelang slaapt een koe gemiddeld per dag?
11.2 uurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
20 minuten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
Dit dusquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
lang genoeg om een lekker biefstukje te worden.
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
Sommige wel hoor ik ken een domme koe die slaap gemiddeld 12 uur per dag anders kan hij zich niet concentreren zegt hij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dusIk stond versteld. En ik nog wel denken dat het zulke luie flikkers zijn.
[..]
Zijn het ook. Ze slapen alleen niet veelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dusIk stond versteld. En ik nog wel denken dat het zulke luie flikkers zijn.
[..]
Dat sowieso
Ik was benieuwd of iemand anders het wistquote:
Zit ook weer wat in. Ze liggen namelijk wel 9 tot 12 uur per dag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn het ook. Ze slapen alleen niet veel
mensenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sommige wel hoor ik ken een domme koe die slaap gemiddeld 12 uur per dag anders kan hij zich niet concentreren zegt hij.
Nee want die geven geen 25 liter melk per dagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in. Ze liggen namelijk wel 9 tot 12 uur per dag.![]()
Lijkt me trouwens echt helemaal niks. Je hebt geen klote te doen en nog kun je maar 20 min. slapen.
Dus eigenlijk zijn het net hoeren
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee want die geven geen 25 liter melk per dag
Nou is de vraag wat meer opbrengtquote:
Ah dat is wel sneu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Word ik net gebeld door een bejaarde waar ik iedere woensdag bij werk. Man half in paniek want hij heeft een brief gekregen dat ik nooit meer kom en dat ze een nieuwe krijgen.
Dat is die man van die foto's, hij zat bijna te huilen aan de telefoon
Ontroerendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Word ik net gebeld door een bejaarde waar ik iedere woensdag bij werk. Man half in paniek want hij heeft een brief gekregen dat ik nooit meer kom en dat ze een nieuwe krijgen.
Da's inderdaad wel zielig voor de beste manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Sipquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet beter dan dat ik er gewoon weer aan het werk ga als mn gips weg is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SipMaar hoezo mag je daar niet meer naar terug dan? Je bent er toch tijdelijk even uit?
Oh ja dat is waarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee want die geven geen 25 liter melk per dag
ach gosquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
aaah wat zieligquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt een lekker bedrijf datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat ik er gewoon weer aan het werk ga als mn gips weg is.
Net op intranet gekeken en er is nog een cliënt van me die ze in de verkoop hebben gegooid.
Ik weet van niks, heb ook geen idee hoe of wat en ben die hele thuiszorg inmiddels zo spuugzat
Ja (een gedeelte that is)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt een lekker bedrijf dat
Loon ondertussen wel al gevangen?
Doe eens nader verklaren (via PM indien gewenst)?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja (een gedeelte that is)
Net het UWV gebeld, met een jurist gesproken. Weet nu wat mijn rechten en plichten zijn en welke stappen ik moet/kan ondernemen.
Ok,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens nader verklaren (via PM indien gewenst)?
vind het nog wel meevallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
Dus...
bijna tijd voor pauzeTijd gaat snel vandaag.
Balen voor jouquote:
doe mij jou tijd danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Balen voor jouMijn tijd gaat wel snel.
Ik ook het is pas 12:22.quote:
Dat snap ik ja! Wat voor contract heb je? En wat een gezeik weer... stelletje lapzwansen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat ik er gewoon weer aan het werk ga als mn gips weg is.
Net op intranet gekeken en er is nog een cliënt van me die ze in de verkoop hebben gegooid.
Ik weet van niks, heb ook geen idee hoe of wat en ben die hele thuiszorg inmiddels zo spuugzat
ik ik ikquote:
mja daarom is nog vroeg in de middag en ik heb gewoon geen reet te doen ookquote:
0 uren contract maar (dit ontdekte ik net) omdat ik al een half jaar vaste clienten heb en dus elke week een x aantal uur werk zijn ze verplicht om mij gewoon mn salaris te betalen ook al plannen ze me helemaal uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ja! Wat voor contract heb je? En wat een gezeik weer... stelletje lapzwansen...
Ik ben op het werk maar het is hier ook harstikke saaiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja daarom is nog vroeg in de middag en ik heb gewoon geen reet te doen ook
wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben op het werk maar het is hier ook harstikke saai
Ja, dat klopt, want volgens de wet is er dan een vermoeden van een toch een contract voor het gemiddelde aantal uren over een x aantal maanden of weken (dat weet ik niet meer preciesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
0 uren contract maar (dit ontdekte ik net) omdat ik al een half jaar vaste clienten heb en dus elke week een x aantal uur werk zijn ze verplicht om mij gewoon mn salaris te betalen ook al plannen ze me helemaal uit.
Moet dadelijk eerst nieuwe lucky's gaan halenquote:
Contract tot januari en als het dan eindigt dan vind ik dat wel best heb ik iig recht op ww. Al hoop ik tegen die tijd wel allang iets anders te hebben hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, want volgens de wet is er dan een vermoeden van een toch een contract voor het gemiddelde aantal uren over een x aantal maanden of weken (dat weet ik niet meer precies). Daarom moeten ze ziekte ook gewoon uitbetalen (al denken sommige werkgevers van niet
). Maar het is neem ik aan een contract voor bepaalde tijd? Want dat is wel balen, die eindigt gewoon wegens rechtswege en daar hoeft dus geen reden voor ontbinding etc voor gegeven te worden...
Oh, dan heb je nog wel even!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Contract tot januari en als het dan eindigt dan vind ik dat wel best heb ik iig recht op ww. Al hoop ik tegen die tijd wel allang iets anders te hebben hoor
Zal ik je ff bellen? Ik wil ff gal spuwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog wel even!Niets aan het handje dus, behalve mogelijk gezeur
Oh wat leuk en vooral gezelligquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik krijg misschien het houten bankje van mijn buren op de hoekDie staat nu op de galerij in de weg, en als ie niet wordt opgehaald door iemand aan wie ze em eerst beloofd hadden dan mag ie op mijn balkon
Ik moet eerst effe wat dingetjes doen, vanmiddag kan welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je ff bellen? Ik wil ff gal spuwen
Jaquote:
Ohh tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik krijg misschien het houten bankje van mijn buren op de hoekDie staat nu op de galerij in de weg, en als ie niet wordt opgehaald door iemand aan wie ze em eerst beloofd hadden dan mag ie op mijn balkon
secretaresse op een administratiekantoor mkb. Rond deze tijd is het altijd rustig maar nu is het wel extreem stil.quote:
aah okee heb je wel lekker tijd om te fokkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
secretaresse op een administratiekantoor mkb. Rond deze tijd is het altijd rustig maar nu is het wel extreem stil.
Zijn ze weer vergeten je uren door te geven?quote:
Laten we hopen van niet, ik heb geen geld meer en bijna niks meer te rokenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn ze weer vergeten je uren door te geven?
ik heb mijn loon van de week kaartje halen voor gothfestquote:
Aardige vent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
1 van de directeuren hier gaat weer eens flink tekeer tegen een van mijn collega's ik zit 2 kamers verderop en ik kan hem vanaf hier horen schreeuwen. Het arme kind werkt hier nog niet zolang en word nu al getrakteerd op 1 van zijn scheldkannonades
baah ik haat dat soort mensen je kan ook gewoon normaal pratenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, ik heb geen geld meer en bijna niks meer te rokenEn mijn ouderlijke bijdrage heb ik nog niet aangezien m;n vader ook aan ;t wachten is op loon.
Maar ;t komt vanmiddag als ;t goed is, dan kan ik vanuit ;t ziekenhuis gelijk door naar de stad om m;n Sapphbikini te halen
Haal je ook een kaartje voor mij? En ik ga m;n vakantiegeld daarvoor gebruiken, net als voor zwarte cross.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mijn loon van de week kaartje halen voor gothfest
aah tis bijltjesdagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
1 van de directeuren hier gaat weer eens flink tekeer tegen een van mijn collega's ik zit 2 kamers verderop en ik kan hem vanaf hier horen schreeuwen. Het arme kind werkt hier nog niet zolang en word nu al getrakteerd op 1 van zijn scheldkannonades
Kwootfaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
baah ik haat dat soort mensen je kan ook gewoon normaal praten
ALS JE SCHREEUWT KOMT DE BOODSCHAP BETER OVER!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt gek maar tis wel bewezen jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ALS JE SCHREEUWT KOMT DE BOODSCHAP BETER OVER!
quote:
Zeg dat maar tegen mn ouders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mist me he.quote:
Oh jeej moet je op pad in de smart?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht komt ff hier een kusje aan Dw geven
Fixed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej moet je op pad in de smart harmonica op wielen?
en gelijk gaan fokken met dit weerquote:
quote:
Ik kom er net achter dat ik een keuze moet makenquote:
dan ben ik geneigd terug te schreeuwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
explainquote:
Hell noquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej moet je op pad in de smart?
zeevissenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er net achter dat ik een keuze moet maken
12 juni wordt Defqon gehouden, en daar kan ik kaartjes voor krijgen, maar op diezelfde dag ga ik ook met mijn vader zeevissen.![]()
Wat al betaald is.
Ga zeevissen, de laatste x ging ;t ook al niet door.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
12 juni wordt Defqon gehouden, en daar kan ik kaartjes voor krijgen, maar op diezelfde dag ga ik ook met mijn vader zeevissen.![]()
Wat al betaald is.
Defqonquote:
Tss niks mis met een smartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Als je ergens tegenaan rijdt in een smart, vouwt ;ie zo in elkaar. Het is net een trekzak.quote:
ja dat is zo maar ik kom er dus net achter dat ze een fout heeft gemaakt die het bedrijf 5300 kost, dus ik kan mij voorstellen dat hij niet blij is. Maar ik vind wel dat je dat op een normale manier kunt zeggen. Hij schiet wel vaker uit zijn slof. Gelukkig hebben ik en mijn naaste collega dit nog nooit aan de hand gehad, tegen ons is hij altijd vriendelijk en beleefd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw en weet wat vrouwen willenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij doet mij veel leukere dingen geven dan Ez.
Ga wat leuks met je vader doen, vorige keer kon het ook al niet.quote:
Vergeet niet dat Sos in Almere woont.quote:
zeevissen is ook vet man, alleen niet te vergelijken met een feest waar je compleet uit je bol kan gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Wat al betaald is.
Defqon kom je ook niet in mijn buurt gok ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga zeevissen, de laatste x ging ;t ook al niet door.
En dan weet je zeker dat ik uit je buurt blijf.
WAT ZEG JEquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja oke dan snap ik ;t welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo maar ik kom er dus net achter dat ze een fout heeft gemaakt die het bedrijf 5300 kost, dus ik kan mij voorstellen dat hij niet blij is. Maar ik vind wel dat je dat op een normale manier kunt zeggen. Hij schiet wel vaker uit zijn slof. Gelukkig hebben ik en mijn naaste collega dit nog nooit aan de hand gehad, tegen ons is hij altijd vriendelijk en beleefd.
Ohw zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je ergens tegenaan rijdt in een smart, vouwt ;ie zo in elkaar. Het is net een trekzak.
Dan is er altijd nog een weekend seks met DWquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Defqon kom je ook niet in mijn buurt gok ik.
Wat zal ik balen als ik besluit te gaan zeevissen, en het wèèr afgelast wordt, en ik naar geen van beiden kan
Idd. Jij doet niet zo van 'he je bent jarig, laat ik vooral niet komen omdat we elkaar toch anderhalve maand lang maar niet zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw en weet wat vrouwen willen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss niks mis met een smartMond spoelen enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De week daarvoor ga ik al wat leuks met mijn vader doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga wat leuks met je vader doen, vorige keer kon het ook al niet.
Damn, dat klinkt best fout eigenlijkAlsof jij daar naar binnen wilt. En er überhaupt geld voor hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sos in Almere woont.Daarom dus. en combineren gaat ook al nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeevissen is ook vet man, alleen niet te vergelijken met een feest waar je compleet uit je bol kan gaan![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
die heeft nog een leuke werkdag vandaagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo maar ik kom er dus net achter dat ze een fout heeft gemaakt die het bedrijf 5300 kost, dus ik kan mij voorstellen dat hij niet blij is. Maar ik vind wel dat je dat op een normale manier kunt zeggen. Hij schiet wel vaker uit zijn slof. Gelukkig hebben ik en mijn naaste collega dit nog nooit aan de hand gehad, tegen ons is hij altijd vriendelijk en beleefd.
Aangezien het 12 juni is, ben ik niet in de buurt nee. Ga binnenkort wel een weekend naar Almere ja. Schoenen halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Defqon kom je ook niet in mijn buurt gok ik.
Wat zal ik balen als ik besluit te gaan zeevissen, en het wèèr afgelast wordt, en ik naar geen van beiden kan
spoiler niet bekeken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mond spoelen enzulks.
[..]
De week daarvoor ga ik al wat leuks met mijn vader doen
Damn, dat klinkt best fout eigenlijk
[..]
Alsof jij daar naar binnen wilt. En er überhaupt geld voor hebt
[..]
Daarom dus. en combineren gaat ook al niet
Heb ik zelf ook inspraak? Ik vier dan m;n verjaardag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog een weekend seks met DW
waarom zien jullie elkaar zo lang niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Jij doet niet zo van 'he je bent jarig, laat ik vooral niet komen omdat we elkaar toch anderhalve maand lang maar niet zien'
naar de kloten zeevissen is ook super, een keer gedaan met een groep van 20 mja daar waren geen vaders bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mond spoelen enzulks.
[..]
[..]
[..]
Dan ga je naar Defqon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mond spoelen enzulks.
[..]
Nee. Maar er zijn manieren. Huisbaas van sos gaat er ook heen, zonder te betalen.quote:[..]
quote:[..]
Omdat Ez andere dingen belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom zien jullie elkaar zo lang niet?
jij spoelt je mond niet na het kotsenquote:
nou ik had het wel geweten hoor als jij mijn meisje was!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat Ez andere dingen belangrijker vindt.
Lekker smaakje toch, maagzuur.quote:
Dan was jem e binnen 3 dagen zat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik had het wel geweten hoor als jij mijn meisje was!
ja er is echt niks lekkerder jaquote:
Misschien accuzuur, maar ja, het kunnen navertellen is zo complex..quote:
Hoi. Hoeveel kaartjes heb je? PM staat openquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Wat al betaald is.
Jij wil ook al naar defqon?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. Hoeveel kaartjes heb je? PM staat open
hmmmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien accuzuur, maar ja, het kunnen navertellen is zo complex..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |