Je onderschrift zegt genoegquote:
Ik heb het koudquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
Dammm waarom is het op mijn slaapkamer zo warm
Hier ook zo warm pff... wordt nog een leuke nacht zoquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
Dammm waarom is het op mijn slaapkamer zo warm
Ik denk dat ik morgen niet uit bed hoef te stappen maar er gewoon uitdrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 23:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hier ook zo warm pff... wordt nog een leuke nacht zo
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggenquote:
Het raam openhoudenquote:
Wat heeft dat nou met vandaag te maken?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij heb je anders van de winter niet horen zeuren over de temperatuur
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggen
Samen met jouquote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Als het volgende maand zo warm is mag jij lekker in mn bed liggen
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:36 schreef Sistyria het volgende:
De zon staat vanaf een uur of 12 op de slaapkamer... Heb alle ramen hier openstaan wat wel scheelt.
En nu naar bedje kruipen![]()
![]()
Slaap lekker!
Ieuw. Of dat het dekbed aan je vastplaktquote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.
Ik ga er van uit dat ze wel een douche heeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ieuw. Of dat het dekbed aan je vastplakt
Vast wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze wel een douche heeft.
Als het maar niet benauwd en kleverig weer is.quote:
Warm oke, maar in Nederland kan het nooit goed gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Als het maar niet benauwd en kleverig weer is.
waarom niet?quote:
Gaat lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 17:56 schreef Danny het volgende:
8108139dpths
eerder al een ranzig icoon verwijderd, maar hij leert er niet van. mag over een week mailen met de melding dat hij voortaan dergelijke plaatjes achterwege laat.
quote:
So I;ve heard.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het te warm in je bed is als ik daar volgende maand ben. Dan plakken onze lichamen helemaal aan elkaar vast.
nee hoor, 5.25u zelfs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij staat 6h op voor het zwemmen, ja, dat weet ik
dat al helemaalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel met mijn tijden van naar bed gaan ja.
Lijkt me een goed planquote:
Veel te mooi weer buiten.quote:
Maar je zit al wel op Fok.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Myraela het volgende:
Kut. ik maak er toch maar de bus van half 10 van. Ik moet me bed nog uit om me om te kleden.
Jij bent echt goed bezigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Myraela het volgende:
Kut. ik maak er toch maar de bus van half 10 van. Ik moet me bed nog uit om me om te kleden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joah! Misschien blijf ik wel gewoon thuis, ik ben best moe.
Lijkt me een beter plan jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joah! Misschien blijf ik wel gewoon thuis, ik ben best moe.
We hebben een clubje opgericht voor ...quote:
Shit, helemaal vergeten, ik hoef vandaag en morgen niet te werken omdat ik een tweedaagse curcus heb.quote:
Ja ik moet naar school.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt me een beter plan ja
Of mòet je eigenlijk naar school?
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor ...
Zeker niet ingesmeerd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zitten
ja ik weet, zo maar een even een nieuw kb'tje scorenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn telefoon abonnement heb ik al helemaal verbruikt, nu sms ik voor 25cent per smsje. En ik heb er al teveel verstuurd.
Wablief?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, zo maar een even een nieuw kb'tje scoren
je populariteit nekt jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, mijn telefoon abonnement heb ik al helemaal verbruikt, nu sms ik voor 25cent per smsje. En ik heb er al teveel verstuurd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik moet naar school.Of misschien ga ik wel alleen naar keuzevak ofzo. Achja. ik zie nog wel.
Wij lijken echt te veel op elkaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik heb nog kut geslapen ook dus ik heb wallen, ben hartstikke rood van het in de zon zitten
Nopequote:
Story of my lifequote:
Aah okquote:[..]
keyboardtje, deze blijft hangen of doet het juist niet, andere kb zijn te gaar voor woorden, de helft vd letters weg enzo
En je ouders betalen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Jij, ik en Trev zijn drieling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij lijken echt te veel op elkaarHoewel dat rood eigenlijk heel erg meevalt
Ja, het ging niet door.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe is het nog afgelopen van het weekend?
de cherry keyboards van vroegerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Story of my life
[..]
Aah okhet is nog vroeg enzo
Ik moet ook eens een goed setje hebben! Zit nu ook met die oude verrotte meuk van merk China
quote:
Alohaquote:
goedenachtquote:
Je zou het bijna denken jaquote:
Aan of in het water. Voetballend, volleyballend, vissend, of worstelend. Oh, en zwemmend natuurlijkquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder betaald het abonnement ja, alles wat ik er overheen zit niet.
maar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik had alles zo goed bij elkaar verzonnen.Het was gewoon perfect.
hebben ze dan ook nieuwerequote:
je sneltoetsen mis je dan erg heb ik gemerktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om mijn recente Logitech in te ruilen voor het antieke keyboard dat mijn vader gebruikt. Ding tikt zo verrekte lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |