Multicultureel eten is aan mij wel besteed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je van multicultureel eten en muziek houdt is het zeker erg tof om heen te gaan.
Verschillende bandje uit verschillende landen met allemaal een eigen stijl.
Overal eettentjjes met verschillend eten.
En het is gratis, en in het HET park.
Ik zou er zeker even gaan kijken
Kwart voor, tien voor. Zoiets jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:14 schreef Millitia het volgende:
LHO, fietste jij toevallig gisterochtend rond 09:00 op het Weena met je vriendin achterop?
Mijn laptop.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wie laat zich dan ook als isegrim aangemeld staan op de laptop
hoeft niet nu direct. Maar als jij het met jou laptop ff test weet ik of het a kan en b veilig is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in Den Haag het netwerk van RotterdamDraadloos niet kan ontvangen.
Ik zou natuurlijk naar youpron ofzo kunnen gaan op mn mobiel, maar ik mis het doel een beetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoeft niet nu direct. Maar als jij het met jou laptop ff test weet ik of het a kan en b veilig is.
kijken of het werkt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk naar youpron ofzo kunnen gaan op mn mobiel, maar ik mis het doel een beetje
Dan moet er alleen nog berekend worden of dat meer is dan op basis van toeval te verwachten valt. Kijken tussen welke tijden je doorgaans online bent, kijken hoeveel tijdstippen daarbinnen vallen en of 13:37 vaker voorkomt dan de andere tijdstippen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet voor het eerst hoor, Alleen al in quotes bijna 700 keer![]()
Gewoon kan ik niet zo zeker opzoeken.
Jaq de bruin?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:15 schreef junkiexp het volgende:
Klanten die om 16:57 nog 30 orderregels doorbellen en dan raar opkijken dat ik lastig doe.
Ja we nemen zoveel af bij jullie per jaar blablabla.
Gelukkig bijna weekend.
Je was een meter van me verwijderd bij het stoplicht. Het zweet brak me uit toen ik bemerkte dat jij toch wel de enige echte was.quote:
Je had toch net een nieuwe baan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Haha, ik werk van 8-5 elke dag.
Maar er heerst wel een kutcultuur bij ons, lijken bijna ambtenaren.
Het is wel om 5 uur klaar voor de start en wegwezen.
Ik heb dat zelf niet zo maar ik heb geen sleutel dus blijven zitten wordt hem dan ook niet.
Daarbij moeten die klanten niet denken dat ze alles kunnen maken, anders komen ze volgende keer weer.
Wrom heb je geen hoi gezegd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Millitia het volgende:
[..]
Je was een meter van me verwijderd bij het stoplicht. Het zweet brak me uit toen ik bemerkte dat jij toch wel de enige echte was.
Opzicht wel naar mijn zin hoor, alleen de meesten werken er al heel lang en hebben echt een kut mentaliteit.quote:
Oh, dat kan best relaxed zijn voor een poosje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Opzicht wel naar mijn zin hoor, alleen de meesten werken er al heel lang en hebben echt een kut mentaliteit.
Maar dit is ook tijdelijk hoor, tot ik weet wat ik nu precies wil en tot mijn huis ook af is.
Het is wel om 5 uur de deur dichttrekken en geen mensen meer die 's avonds bellen, of tot 22:00 op een of andere kutbeurs staan.
Ik heb even een jaar rust nodig.
Daarbij is dit werk een beetje onder mijn niveau, dus ik kom mijn dagen redelijk makkelijk door
Jazeker, gewoon niet te veel nadenken en lekker door je dagen heenfietsen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dat kan best relaxed zijn voor een poosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |