EUR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef rubje het volgende:
Wat is dat EUR toch een achterhaald iets.![]()
ben ik een maand of wat geleden daar als genodigde,denk ik 'ach mooi kan ik even m'n werk online ophalen'blijkt dat je daar alleen maar met een account van de EUR kunt internettenMet legitimatie langskomen,aanvraag invullen en dan wordt het binnen 2 weken beantwoord
zo jaren 80 van in 4voud invullen en dan afwachten terwijl elk zichzelf respecterend bedrijf gewoon een free wiressless optie heeft.
Erasmus Universiteit Rotterdam, bedacht ik mij net. Dat zou ook nog kunnen.quote:
Sorry Koning Onzinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam, bedacht ik mij net. Dat zou ook nog kunnen.
Btw, heb je gezien dat je op de derde plek staat in mn alltime-fok-vriendenlijstje?Nu moet je wel heel vriendelijk tegen mij doen en U zeggen.
Had wel gekund idd, volgende keer beter johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet jezelf in het consortium van gezinshoofden voegen, net als SC en ik gedaan hebben![]()
En dan even vriendelijk vragen en verzoeken aan het analoge (hihi anal) gezelschap om digitaal te worden en met de tijd mee te gaanEn anders gewoon zeggen dat we collega's zijn ofzo
Dan gaan we met zn allen niet naar Landgraafquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Alicey het volgende:
Goed plan! Ik was ook van plan om dit weekend niet naar Landgraaf te gaan.
Serieus? Ik ook!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Alicey het volgende:
Goed plan! Ik was ook van plan om dit weekend niet naar Landgraaf te gaan.
Lekker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komend weekend. Weer eens flink wat statiegeld verzameld.
Wij hebben wel een luchtbed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Causa het volgende:
Gelukkig, geen "Rotjeknor" meer in de titel
Vanavond wederom naar Zuid Holland. Moet in Den Haag zijn.
Ik weet nog niet of ik wel terug kan....
Dan zou ik misschien een logeerplekje moeten zoeken.
Eerst maar eens uitvinden hoe saldo op mn treinkaart te zetten
Rond die tijd gaan wij etenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Causa het volgende:
Wouw, het ziet er bepaald niet hopeloos uit voor me!
Bedenk dat ik pas tien uur klaar ben in DH, en dus op een laat tijdstip nog eens kom binnen vallen en pas laat kan doorgeven of dat idd het geval zal zijn. Ik besef wel dat DH - Rdam een ministukje reizen nog is, dat is zeker een reële optie.
Jullie hebben zeker breakfast, brunch, lunch, hightea, dinner en supper?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rond die tijd gaan wij etenDus dat maakt niet uit.
quote:Overall, you scored as follows:
35% scored higher (more nerdy),
2% scored the same, and
63% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.
quote:13% scored higher (more nerdy),
1% scored the same, and
86% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
Misschien kent A het periodieke stelsel niet uit dr hoofdquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Isegrim het volgende:
De test klopt niet. A. is echt minstens zo nerdig als LHO.
Dat dus onder anderen dan denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien kent A het periodieke stelsel niet uit dr hoofd
Volgens de test niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Isegrim het volgende:
De test klopt niet. A. is echt minstens zo nerdig als LHO.
Als je van multicultureel eten en muziek houdt is het zeker erg tof om heen te gaan.quote:
Is pinkpop dan ook in een park?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
ben je gek. T is Pinkpop tijd. veel te veel om te volgen om ook nog eens naar vage lui te gaan kijken in een park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |