abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:35:50 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_81855795
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nog even en er komt op de FP te staan dat onze favoriete user schenkstroop zichzelf van het leven heeft beroofd.
Laten we hopen van niet en dat Schenkstroop nu wel eens wat met de adviezen doet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:46:42 #152
167595 mirved
Infobesitas
pi_81856002
Schenkstroop wilt niet veranderen. Hij wilt dat het hem komt aanwaaien maar is niet bereid om er echt iets aan te doen. Alle posts die hem wijzen op mogelijkheden negeert hij of doet hij meteen af als onmogelijk. Het enige wat hem nog bezighoud is zijn zelfmedelijden. Het is zo verweven met zijn identiteit dat hij het niet meer kan opgeven. Hij wilt niet veranderen, want dan moet hij zijn identiteit opgeven.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_81856388
Omdat hij niet meer weet wie hij echt is?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:21:28 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81856547
Schenkstroop, je leeft niet het leven waarvan je altijd droomde, je leeft het leven waarvoor je gekozen hebt. Je hebt ervoor gekozen om niet je dromen na te streven en dus is het allemaal je eigen schuld. Dat je geen vriendin hebt komt niet doordat je lelijk bent maar omdat je ervoor gekozen hebt om jezelf niet te respecteren zoals je bent. Je kiest een leven vol zelfmedelijden ipv een leven vol geluk, en omdat je daarvoor zelf hebt gekozen is dat een keuze waarmee jij ook zult moeten leren leven.

Ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf doelbewust zo ongelukkig heeft gemaakt als jij, Schenkstroop. Professionele hulp is om bovenstaand verhaal ook geen optie. Dat werkt namelijk alleen als je WILT veranderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:23:12 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81856576
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Schenkstroop, je leeft niet het leven waarvan je altijd droomde, je leeft het leven waarvoor je gekozen hebt. Je hebt ervoor gekozen om niet je dromen na te streven en dus is het allemaal je eigen schuld.
Songejonge wanneer houden mensen eindelijk es op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 25-05-2010 01:28:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:24:35 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81856593
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Songejonge wanneer houden mensen eindleijk eens op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.
Je zit zelf vol met bullshit, er zijn genoeg zieke mensen die gelukkig zijn. JIj kiest ervoor om ongelukkig te zijn, en dus heb je deze ellende aan jezelf te danken. Als je dat wilt ontkennen dan ben JIJ degene die bullshit loopt te verkondigen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:24:48 #157
244933 trovey
Nachtoele
pi_81856598
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Songejonge wanneer houden mensen eindleijk eens op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.
Heb ik ook niet voor gekozen maar probeer wel wat te maken van de mogelijkheden die ik heb.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:26:16 #158
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81856613
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf doelbewust zo ongelukkig heeft gemaakt als jij, Schenkstroop. Professionele hulp is om bovenstaand verhaal ook geen optie. Dat werkt namelijk alleen als je WILT veranderen.
Mensen die geholpen willen worden door mensen die eigenlijk geen hulp kunnen bieden willen nog welleens de dingen mooier zien dan de werkelijkheid is he. Zo kan het ook. Dat is ook de praktijk. Mensen die zichzelf voorliegen "dat ze nu toch echt wel progressie aan het maken zijn".
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:27:35 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81856631
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je zit zelf vol met bullshit, er zijn genoeg zieke mensen die gelukkig zijn. JIj kiest ervoor om ongelukkig te zijn, en dus heb je deze ellende aan jezelf te danken. Als je dat wilt ontkennen dan ben JIJ degene die bullshit loopt te verkondigen.
Als ik vandaag gelukiig zou zijn met een lelijk hoofd dan was ik gelukkig lelijk. maar dat wil ik niet. En wat anderen van mij vinden kwa uiterlijk daar heb ik niet voor gekozen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:11:39 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81857098
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik vandaag gelukiig zou zijn met een lelijk hoofd dan was ik gelukkig lelijk. maar dat wil ik niet. En wat anderen van mij vinden kwa uiterlijk daar heb ik niet voor gekozen.
Vanwege het vetgedrukte deel zal je voor altijd ongelukkig blijven. Ik denk dat je uitgepraat bent hier op R&P, niemand kan je helpen.
Een gedicht over Maanvis
pi_81857190
Lijkt me vrij klote als je zo jong bent en zo negatief over jezelf in het leven staat.

TS, wat is haalbaar in verandering? En wat heb je tot dusver ondernomen?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:39:44 #162
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81857245
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vanwege het vetgedrukte deel zal je voor altijd ongelukkig blijven. Ik denk dat je uitgepraat bent hier op R&P, niemand kan je helpen.
sukkel pleur alsjeblieft op. je bent alleen aan het trollen en inwrijven. het is voor mij geen optie om half bakken te leven wat snap je niet josti?
pi_81857261
Je weet het negatieve in ieder geval wel eruit te plukken.

Pak nu eens drie positieve dingen? Als je kunt vinden hoor.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:45:27 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81857262
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Lijkt me vrij klote als je zo jong bent en zo negatief over jezelf in het leven staat.

TS, wat is haalbaar in verandering? En wat heb je tot dusver ondernomen?
Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verscheidene. Het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar dat vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2) En daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet. heb er ok al een paar gesproeken en die wilen het niet. Zie daar maar es een speld tussne te krijgen. tussen mijn wensen en als zij niet willen..

Verder ja.. mijn huidproblemen zijn ook verre van opgelost, ik weet nieteens wat het precies is. Dus door de jeuk blijf ik mijn gezicht kapot maken. Verder wil ik gewon een ander gezicht. Daarvoor moet erin gesneden worden. Het is iig. breed dus ik wil aan weerskanten wat weg laten snijden als dat kan. een deel van het bot schuin onder naast de ogen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:51:40 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81857279
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

sukkel pleur alsjeblieft op. je bent alleen aan het trollen en inwrijven. het is voor mij geen optie om half bakken te leven wat snap je niet josti?
wat snap jij niet aan het feit dat als je niet halfbakken wilt leven dat je dan nooit gelukkig zult zijn? je zwelgt in je zelfmedelijden en uiteindelijk ga je er aan kapot, en dat allemaal omdat jij daarvoor gekozen hebt. ik vind dat zonde, maar jij kiest er gewoon voor.
het enige dat ik inwrijf is dat je zelf de keuze hebt om gelukkig of ongelukkig te zijn met je beperkingen. blijkbaar was het nog niet hard genoeg gezegd want je blijft het verkeerd uitleggen. dus ik herhaal het nog 1x: Je zorgt er zelf voor dat je ongelukkig bent door voor het ongeluk te kiezen.
Een gedicht over Maanvis
pi_81857288
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verschiedene. het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2 en daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet). Verder ja.. mijn huidproblemen zijn ok verre van opgelost ik weet nieteens wat het precies is. Dus door de jeuk blijf ik het kapot maken. Verder wil ik gewon een ander gezicht. Daarvoor moet erin gesneden worden. Het is iig. breed dus ik wil een aan weerskanten wat weg laten snijden als dat kan. een deel van het bot schuin onder naast de ogen.
Als het echt is, hou me ten goede, ik geloof niet zoveel meer op internet.

Maar zoals jij e.e.a. beschrijft lijkt het mij ook erg moeilijk om voldoening te halen en uit jouw relaas snap ik dat je dingen graag en ook snel wilt. Je bent bezig met verandering en toch ben je niet blij omdat je wrs. te hoge eisen aan jezelf stelt en daarom nooit eens blij bent met hetgeen dat je met moeite toch maar even wel hebt bereikt. Ik mis het positieve en vind dit nogal schrijnend om te lezen want wrs. val je daarom ook steeds terug in je oude patroon.

Heb je begeleiding? Het is in ieder geval niet mals wat de doormaakt met dat negatieve zelfbeeld. Je hebt iemand nodig die je support geeft en ook om door te zetten.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:56:58 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_81857292
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verscheidene. Het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar dat vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2) En daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet. heb er ok al een paar gesproeken en die wilen het niet. Zie daar maar es een speld tussne te krijgen. tussen mijn wensen en als zij niet willen..

Verder ja.. mijn huidproblemen zijn ook verre van opgelost, ik weet nieteens wat het precies is. Dus door de jeuk blijf ik mijn gezicht kapot maken. Verder wil ik gewon een ander gezicht. Daarvoor moet erin gesneden worden. Het is iig. breed dus ik wil aan weerskanten wat weg laten snijden als dat kan. een deel van het bot schuin onder naast de ogen.
Zo'n ingreep om blijvend af te vallen is alleen maar geschikt als je levensgevaarlijk dik bent (en bovendien een operatie met veel risico)....volgens mij was jij dat niet. Ik heb je al eerder in dit topic wat suggesties gedaan om in ieder geval te proberen om je gewicht onder controle ter houden als je bent afgevallen maar helaas lees je die niet of wil je die niet lezen. Een andere gezicht zoals jij dat wilt is ook niet realistisch, men kan je gezicht nooit zo ombouwen dat je een totaal ander mens gaat worden...wat al die films uit Hollywood ook mogen laten zien. Je zult eerst aan je geest moeten werken Schenkstroop voordat je maar iets in de richting kan komen van wat je zou willen (en dan wel in realistische zin). Ik weet het....niet dat wat je wilt horen maar dat is wel de realiteit, je bent bijna 30, tijd om uit je wereldje te stappen en een andere Schenkstroop te laten zien met meer zelfvertrouwen en realiteitszin. Trouwens ook al eens contact met het UWV opgenomen voor dat mogelijke werk of die opleiding waarover je het een tijd geleden had. Zou een goed stap zijn naar een nieuw begin.
Optimist tot in de kist
pi_81857295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat snap jij niet aan het feit dat als je niet halfbakken wilt leven dat je dan nooit gelukkig zult zijn? je zwelgt in je zelfmedelijden en uiteindelijk ga je er aan kapot, en dat allemaal omdat jij daarvoor gekozen hebt. ik vind dat zonde, maar jij kiest er gewoon voor.
het enige dat ik inwrijf is dat je zelf de keuze hebt om gelukkig of ongelukkig te zijn met je beperkingen. blijkbaar was het nog niet hard genoeg gezegd want je blijft het verkeerd uitleggen. dus ik herhaal het nog 1x: Je zorgt er zelf voor dat je ongelukkig bent door voor het ongeluk te kiezen.
Niet iedereen is zo gezond en perfect als jij, Maanvis.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 03:00:13 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81857301
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 03:04:08 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81857308
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo gezond en perfect als jij, Maanvis.
Ik ben niet perfect, wel gezond, maar ik heb ook mijn beperkingen. Ik heb denk ik wel 20kg overgewicht. En toch ben ik gelukkig. Dat komt doordat ik kan leven met mezelf en mijn uiterlijk. Schenkstroop kan dat niet, omdat ie ervoor gekozen heeft dat hoe ie nu is onacceptabel is. En daarmee kiest ie dus voor het ongeluk.
Een gedicht over Maanvis
pi_81857309
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
Ik heb je vragen gesteld. Kun je die beantwoorden?
Wat ik graag wil weten is of je alleen loopt te sukkelen met je problemen. Heb je support?

In ieder topic loop je nl. over concrete vragen heen. Dat is irritant en daarom krijg je ook terecht kritiek.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 03:09:45 #172
244933 trovey
Nachtoele
pi_81857316
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gaat het je niet lukken helaas. En ik heb het niet over je rot sporten gehad. 30 minuten bewegen per dag (en dat kan een wandeling van 30 minuten zijn) en gewoon je eten in de gaten houden (dus gewoon niet te vaak en slechte tussendoortjes) en met de rest van het eten gewoon opletten met wat je eet (dus niet te vaak dingen als patat/pizza etc) kan voldoende zijn. Natuurlijk zou het ideaal zijn om een supersnelle stofwisseling te hebben zodat je alles kunt eten wat je wilt maar heb je dat niet (en geloof me daarin ben je niet de enige) dan zul je wat aan je beweging moeten doen en je eten om een gezond gewicht te behouden....jammer maar het zij zo. Als je dat niet over hebt dan moet je ook niet gaan klagen over het jojo effect wat je hebt want je weet dan echt wel hoe het wel moet. Nogmaals het zit allemaal tussen de oren Schenkstroop....wil jij die klik niet maken dan gaat er niets veranderen, je kunt niet de rest van de wereld de schuld blijven geven van je situatie, je hebt je beperkingen in het leven zoals vele anderen ook maar ga dan in ieder geval zo goed mogelijk om met datgene wat je wel hebt en probeer dat verder uit te breiden zodat er wel meer mogelijkheden komen in je leven.
Optimist tot in de kist
pi_81857318
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 03:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben niet perfect, wel gezond, maar ik heb ook mijn beperkingen. Ik heb denk ik wel 20kg overgewicht. En toch ben ik gelukkig. Dat komt doordat ik kan leven met mezelf en mijn uiterlijk. Schenkstroop kan dat niet, omdat ie ervoor gekozen heeft dat hoe ie nu is onacceptabel is. En daarmee kiest ie dus voor het ongeluk.
Dit is een gezonde houding inderdaad.
Maar stel dat iemand hier niet toe in staat is en hulp nodig heeft en er niemand is die helpt.

Overigens begrijp ik inmiddels de irritatie wel hoor. Je kunt eeuwig aandacht vragen maar je kunt er ook iets aan doen. Maar in het geval van TS begrijp ik de struggle wel wanneer je zo'n strijd in je eentje moet voeren. Dat is niet mals en anders als 20 kilo teveel wegen. Het klinkt als een heleboel en plus en.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 03:12:13 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81857323
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 03:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is een gezonde houding inderdaad.
Maar stel dat iemand hier niet toe in staat is en hulp nodig heeft en er niemand is die helpt.
Die situatie is niet van toepassing, want ik ben Schenkstroop aan het helpen. Maar het lijkt erop dat ie geen hulp wil, alleen medelijden.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 25 mei 2010 @ 03:13:53 #175
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_81857326
Geen idee hoe je eruit ziet... maar ik kan wel gevallen bedenken dat ik hetzelfde zou hebben.

Je zult vast al allerlei alternatieven hebben overwogen om via plastische chirurgie een mooier uiterlijk te krijgen... en dit zal om allerlei redenen niet mogelijk zijn geweest.

Maar ik herinner me (een van die zeldzame uitzonderingen) de zoon van een vriend van mijn vader.
Die had echt alles tegen, zat in een rolstoel, was nog geen meter groot, verlamd... en buiten de rolstoel kon hij zich alleen bewegen door te duikelen. En ja, hij is al een tijdje geleden overleden... maar die jongen had zo'n levenslust, zo'n (soms zelfs keiharde) humor, dat hij zelfs met al zijn handicaps en lelijkheid, de mooiste vrouwen wist te krijgen.
En Kijk naar de ook al overleden Bart de Graaff... ook geketend in de ruïne van zijn lichaam, maar wist ook van zijn zwakste punt juist een sterk punt te maken.

Maar goed, jij wilt geen foto inzenden... en dat is jouw goed recht, maar besef ook dat je daardoor veel goed bedoelde adviezen krijgt, die niet van toepassing zijn op jou... met de kans dat jij je daardoor weer niet serieus genomen voelt (terwijl men je wel serieus neemt, maar gewoon te weinig heeft om op af te gaan).

Maar goed, je voelt je uiterlijk dus minderwaardig tegenover mensen. Toch is er nog zoveel meer om van te genieten...
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')