Laten we hopen van niet en dat Schenkstroop nu wel eens wat met de adviezen doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nog even en er komt op de FP te staan dat onze favoriete user schenkstroop zichzelf van het leven heeft beroofd.
Songejonge wanneer houden mensen eindelijk es op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Schenkstroop, je leeft niet het leven waarvan je altijd droomde, je leeft het leven waarvoor je gekozen hebt. Je hebt ervoor gekozen om niet je dromen na te streven en dus is het allemaal je eigen schuld.
Je zit zelf vol met bullshit, er zijn genoeg zieke mensen die gelukkig zijn. JIj kiest ervoor om ongelukkig te zijn, en dus heb je deze ellende aan jezelf te danken. Als je dat wilt ontkennen dan ben JIJ degene die bullshit loopt te verkondigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Songejonge wanneer houden mensen eindleijk eens op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.
Heb ik ook niet voor gekozen maar probeer wel wat te maken van de mogelijkheden die ik heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Songejonge wanneer houden mensen eindleijk eens op met die bullshit. Alsof ik ervoor gekozen heb om ziek te worden.. wat gaat er toch in nederlandrs om he. bizarre mensen.
Mensen die geholpen willen worden door mensen die eigenlijk geen hulp kunnen bieden willen nog welleens de dingen mooier zien dan de werkelijkheid is he. Zo kan het ook. Dat is ook de praktijk. Mensen die zichzelf voorliegen "dat ze nu toch echt wel progressie aan het maken zijn".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf doelbewust zo ongelukkig heeft gemaakt als jij, Schenkstroop. Professionele hulp is om bovenstaand verhaal ook geen optie. Dat werkt namelijk alleen als je WILT veranderen.
Als ik vandaag gelukiig zou zijn met een lelijk hoofd dan was ik gelukkig lelijk. maar dat wil ik niet. En wat anderen van mij vinden kwa uiterlijk daar heb ik niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zit zelf vol met bullshit, er zijn genoeg zieke mensen die gelukkig zijn. JIj kiest ervoor om ongelukkig te zijn, en dus heb je deze ellende aan jezelf te danken. Als je dat wilt ontkennen dan ben JIJ degene die bullshit loopt te verkondigen.
Vanwege het vetgedrukte deel zal je voor altijd ongelukkig blijven. Ik denk dat je uitgepraat bent hier op R&P, niemand kan je helpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik vandaag gelukiig zou zijn met een lelijk hoofd dan was ik gelukkig lelijk. maar dat wil ik niet. En wat anderen van mij vinden kwa uiterlijk daar heb ik niet voor gekozen.
sukkel pleur alsjeblieft op. je bent alleen aan het trollen en inwrijven. het is voor mij geen optie om half bakken te leven wat snap je niet josti?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanwege het vetgedrukte deel zal je voor altijd ongelukkig blijven. Ik denk dat je uitgepraat bent hier op R&P, niemand kan je helpen.
Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verscheidene. Het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar dat vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2) En daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet. heb er ok al een paar gesproeken en die wilen het niet. Zie daar maar es een speld tussne te krijgen. tussen mijn wensen en als zij niet willen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Lijkt me vrij klote als je zo jong bent en zo negatief over jezelf in het leven staat.
TS, wat is haalbaar in verandering? En wat heb je tot dusver ondernomen?
wat snap jij niet aan het feit dat als je niet halfbakken wilt leven dat je dan nooit gelukkig zult zijn? je zwelgt in je zelfmedelijden en uiteindelijk ga je er aan kapot, en dat allemaal omdat jij daarvoor gekozen hebt. ik vind dat zonde, maar jij kiest er gewoon voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
sukkel pleur alsjeblieft op. je bent alleen aan het trollen en inwrijven. het is voor mij geen optie om half bakken te leven wat snap je niet josti?
Als het echt is, hou me ten goede, ik geloof niet zoveel meer op internet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verschiedene. het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2 en daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet). Verder ja.. mijn huidproblemen zijn ok verre van opgelost ik weet nieteens wat het precies is. Dus door de jeuk blijf ik het kapot maken. Verder wil ik gewon een ander gezicht. Daarvoor moet erin gesneden worden. Het is iig. breed dus ik wil een aan weerskanten wat weg laten snijden als dat kan. een deel van het bot schuin onder naast de ogen.
Zo'n ingreep om blijvend af te vallen is alleen maar geschikt als je levensgevaarlijk dik bent (en bovendien een operatie met veel risico)....volgens mij was jij dat niet. Ik heb je al eerder in dit topic wat suggesties gedaan om in ieder geval te proberen om je gewicht onder controle ter houden als je bent afgevallen maar helaas lees je die niet of wil je die niet lezen. Een andere gezicht zoals jij dat wilt is ook niet realistisch, men kan je gezicht nooit zo ombouwen dat je een totaal ander mens gaat worden...wat al die films uit Hollywood ook mogen laten zien. Je zult eerst aan je geest moeten werken Schenkstroop voordat je maar iets in de richting kan komen van wat je zou willen (en dan wel in realistische zin). Ik weet het....niet dat wat je wilt horen maar dat is wel de realiteit, je bent bijna 30, tijd om uit je wereldje te stappen en een andere Schenkstroop te laten zien met meer zelfvertrouwen en realiteitszin. Trouwens ook al eens contact met het UWV opgenomen voor dat mogelijke werk of die opleiding waarover je het een tijd geleden had. Zou een goed stap zijn naar een nieuw begin.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dieten al geprobeerd, jaren lang, verscheidene. Het lukt mij wel om flink aftevallen van maat 38 naar jeansmaat 27. Maar dat vasthouden lukt niet. En ik weet nu ook waarom. Wil ik dit blijvend zal ik een ingreep moeten betalen (x2) En daarna ng een paar ingrepen waarvan maar weinig cosmetische chirurgen aan willen wagen geloof ik, en ik vind ze maar niet. heb er ok al een paar gesproeken en die wilen het niet. Zie daar maar es een speld tussne te krijgen. tussen mijn wensen en als zij niet willen..
Verder ja.. mijn huidproblemen zijn ook verre van opgelost, ik weet nieteens wat het precies is. Dus door de jeuk blijf ik mijn gezicht kapot maken. Verder wil ik gewon een ander gezicht. Daarvoor moet erin gesneden worden. Het is iig. breed dus ik wil aan weerskanten wat weg laten snijden als dat kan. een deel van het bot schuin onder naast de ogen.
Niet iedereen is zo gezond en perfect als jij, Maanvis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het feit dat als je niet halfbakken wilt leven dat je dan nooit gelukkig zult zijn? je zwelgt in je zelfmedelijden en uiteindelijk ga je er aan kapot, en dat allemaal omdat jij daarvoor gekozen hebt. ik vind dat zonde, maar jij kiest er gewoon voor.
het enige dat ik inwrijf is dat je zelf de keuze hebt om gelukkig of ongelukkig te zijn met je beperkingen. blijkbaar was het nog niet hard genoeg gezegd want je blijft het verkeerd uitleggen. dus ik herhaal het nog 1x: Je zorgt er zelf voor dat je ongelukkig bent door voor het ongeluk te kiezen.
Ik ben niet perfect, wel gezond, maar ik heb ook mijn beperkingen. Ik heb denk ik wel 20kg overgewicht. En toch ben ik gelukkig. Dat komt doordat ik kan leven met mezelf en mijn uiterlijk. Schenkstroop kan dat niet, omdat ie ervoor gekozen heeft dat hoe ie nu is onacceptabel is. En daarmee kiest ie dus voor het ongeluk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gezond en perfect als jij, Maanvis.
Ik heb je vragen gesteld. Kun je die beantwoorden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
Dat gaat het je niet lukken helaas. En ik heb het niet over je rot sporten gehad. 30 minuten bewegen per dag (en dat kan een wandeling van 30 minuten zijn) en gewoon je eten in de gaten houden (dus gewoon niet te vaak en slechte tussendoortjes) en met de rest van het eten gewoon opletten met wat je eet (dus niet te vaak dingen als patat/pizza etc) kan voldoende zijn. Natuurlijk zou het ideaal zijn om een supersnelle stofwisseling te hebben zodat je alles kunt eten wat je wilt maar heb je dat niet (en geloof me daarin ben je niet de enige) dan zul je wat aan je beweging moeten doen en je eten om een gezond gewicht te behouden....jammer maar het zij zo. Als je dat niet over hebt dan moet je ook niet gaan klagen over het jojo effect wat je hebt want je weet dan echt wel hoe het wel moet. Nogmaals het zit allemaal tussen de oren Schenkstroop....wil jij die klik niet maken dan gaat er niets veranderen, je kunt niet de rest van de wereld de schuld blijven geven van je situatie, je hebt je beperkingen in het leven zoals vele anderen ook maar ga dan in ieder geval zo goed mogelijk om met datgene wat je wel hebt en probeer dat verder uit te breiden zodat er wel meer mogelijkheden komen in je leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
Dit is een gezonde houding inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben niet perfect, wel gezond, maar ik heb ook mijn beperkingen. Ik heb denk ik wel 20kg overgewicht. En toch ben ik gelukkig. Dat komt doordat ik kan leven met mezelf en mijn uiterlijk. Schenkstroop kan dat niet, omdat ie ervoor gekozen heeft dat hoe ie nu is onacceptabel is. En daarmee kiest ie dus voor het ongeluk.
Die situatie is niet van toepassing, want ik ben Schenkstroop aan het helpen. Maar het lijkt erop dat ie geen hulp wil, alleen medelijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is een gezonde houding inderdaad.
Maar stel dat iemand hier niet toe in staat is en hulp nodig heeft en er niemand is die helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |