Nee, een aanvraag plaatsen, meer informatie inwinnen is vrij easy. Maar een beetje tijd zul je er wel in moeten steken.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat is rete moeilijk hoor. A. ik weet niet precies wat ik wil. b. de kleine dingen die ik wel wil dan hebben ze voorwaarden die zo hoog en extreem zijn, echt bagger.
Ja maar hij toch niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Beetje raar om iemand te stimuleren om plastische chirurgie te overwegen..![]()
Ken genoeg mensen die als lelijk worden gezien en die toch dolgelukkig zijn.
Ik betwijfel het. Zelfde probleem en vandaag geregistreerd. Waarschijnlijk om te kijken of we dan anders reageren.quote:
Als je blijvend dat gewicht wilt vasthouden moet je natuurlijk wel je beweging en betere manier van eten blijven vasthouden of met andere woorden je levensstijl aanpassen. Beweging gaan inbouwen in je dagelijks bestaan...dus bij boodschappen gaan doen gaan lopen/fietsen i.p.v. een manier waarbij je niet echt beweegt. 's Avonds gewoon elke avond een flinke wandeling maken, elke dag zodat het een gewoonte gaat worden. Toch maar niet de snoepjes en chips of wat je trigger ook is in huis halen als je weet dat je het niet kunt laten en meteen de hele verpakking gaat leegvreten in een eetbui, jammer dan als je wel eens onverwacht bezoek hebt.. Mager beleg op je brood als standaard nemen en de vette soorten beleg gewoon niet in huis halen, er moet een knop omgaan in je hoofd. Gaan dieten en sporten/bewegen en als je op gewicht bent gewoon weer verder gaan zoals je deed voordat je begon met afvallen is wachten op falen. Dat is dus ook de reden dat ik zei dat je niet moest gaan voor maatje model maar gewoon naar een gezond gewicht wat je na het behalen ook vast kunt houden.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat tegen me zegt. maar ik twijvel of een psycholoog wle gaat helpen. En die sportschool. Onderhand ben ik een volleerd dieter met alle jojo narigheid vandien. Ik kan van maat 38 naar jeans 27 gaan. Maar zoals je ook wel begrijpt of wellicht nog niet. Dieten en sporten om aftevallen helpt niet. Er is meer aand ehand. En sindskort begrijp ik ook wat dat is. En ik kan je vertellen nee, sporten heeft vor mij nu, voor een blijven verbeterde uiterlijk geen zin. Wel conditie verbeteren wellicht.
Welnee, dan was je allang veranderd. Of zeg je nu dat je vrijwillig het zielige kereltje uit hangt?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
. Ik ben verschrikkelijk ambitieus van binnen. Als ik iets wil dan krijg ik het meestal wel.
Maar je doet er ook geen flikker aan. Echt helemaal niks. Klagen en janken, dat kun je. Voor de rest ben je een mietje. Een mietje dat te schijterig is om wat van zijn leven te maken want zielig zijn is zo makkelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die mensen heb je idnerdaad en vrij veel ook. Maar ik til zwaar aan (mijn) uiterlijk. Na zoveel jaren ziekte trotseren en dromen en zoveel moois gezien te hebben. Wil ik niet minder dan wat ik in mijn fantasieėn zie. Het enige wat mij op de been hield en waardoor ik tegen mijn ziekten vocht was dat ik dacht dat er nog hoop was. Maar in mijn situatie nu, mijn uiterlijk, mijn littekens, mijn situatie, woning, geen diplomes, geen baan niks. Dat ziet er gewoon triest uit. En nog geef ik niet op. Mara mijn handen zijn zogezegd gebonden. Mijn geveol wil het niet accepteren. Niet na zveel ellende. Anders had ik 15 jaar geleden al zelfmoord kunnen plegen. Al die bloed zweet en tranen voor niks.
Hij wil het alleen als hij er niks voor hoeft te doen, zo lijkt het. Hij is er van overtuigd dat het succes ieder ander komt aanwaaien. Naast wil ontbreekt 'm ook nog eens realiteitszin. Dan wordt het lastig.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Sodeju, deja-vu.
Als ik je doe, houdt dit gezever dan op? Dan PM ik je meteen mijn nummer.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:07 schreef bluejean het volgende:
[..]
Hij wil het alleen als hij er niks voor hoeft te doen, zo lijkt het. Hij is er van overtuigd dat het succes ieder ander komt aanwaaien. Naast wil ontbreekt 'm ook nog eens realiteitszin. Dan wordt het lastig.
Succes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Sodeju, deja-vu.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik doe een kleine voorspelling: vanaf het moment dat je je nummer pmt en hem gedaan hebt ben je een stalker rijker.
Als ik wanhopig ga doen, doe je mij dan ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Sodeju, deja-vu.
Als je net zo irritant gaat doen als hij: jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik wanhopig ga doen, doe je mij dan ook?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als je net zo irritant gaat doen als hij: ja
Ja, dat moet je hem nageven. Iemand die overweegt om zelfmoord te plegen wordt door hem wel over het randje geholpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef trovey het volgende:
Ik krijg als rasoptimist zo langzamerhand de neiging om een touw en het trapgat te gaan zoeken met twee topics met dezelfde insteek deze avond.
In POL is er een soortgelijk topic op dit moment....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:17 schreef trovey het volgende:
Ik krijg als rasoptimist zo langzamerhand de neiging om een touw en het trapgat te gaan zoeken met twee topics met dezelfde insteek deze avond.
Die laat ik dan aan me voorbijgaan, de twee in R en P zijn voor vanavond weer voldoende.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Tarak het volgende:
[..]
In POL is er een soortgelijk topic op dit moment....
Ik doe het ook voor jullie, opdat jullie weer rustig kunnen slapen zonder nachtmerries over in zelfmedelijden zwelgende aardappelhoofden die zichzelf Schenkstroop en Debbie28 noemen, ik doe alles om jullie hiervan te verlossen, lieve Fok-vriendenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Fortitude het volgende:
Lily-Ella je snapt natuurlijk wel dat wij nu allemaal op jou rekenen om ons van dit gezeik te verlossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |