Mijn vriendin heeft laatst ook precies zo'n zelfde mailtje via hyves gehad.. creepyquote:Op zondag 30 mei 2010 18:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
ok!
Even iets heel anders. Een jaartjes of 2 geleden kreeg ik dit berichtje.. I shit you not.
" Wat ben jij een mooi meisje zeg met een uitstraling. Ik zou dolgraag aan je zere voetjes willen likken tot je lekker in slaap valt. Vind ik zoooo lekker. Hoop dat je me nu niet eng of gek vindt of me uitlacht. Voel ik me altijd rot als meisjes dat doen. Groetjes, Jeroen"
Ondanks dat ben je best wel aardig hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Esses het volgende:
[..]
De KMar verneukt het ook altijd voor iedereen he?
Ohhhh Maitje,quote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft laatst ook precies zo'n zelfde mailtje via hyves gehad.. creepy!
[..]
Ondanks dat ben je best wel aardig hoor
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhhh Maitje,
stuur mij ook ff via PM jouw pronte tieten op![]()
Ik zal er heel discreet mee omgaan.
Naja, ik wil je mijn lid wel even tonenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je het in je hoofd te halen om het überhaubt te vragen?!
DOEN DOEN DOEN!! Anders zijn we geen BFF's meerquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je het in je hoofd te halen om het überhaubt te vragen?!
Wat nou ALSquote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
deze jonge god daarintegen creëert zijn eigen mogelijkheden, en als die tieten echt zo onweerstaanbaar zijn is het maar beter dat ik ze niet zie, want dan moet ik haar waarschijnlijk ontmoeten en geile neukseks hebben en dat doe je niet met een meisje van Jan Kaas. Punt.
Maar daar zal zo'n Stanley als jij daar wel anders over denken...
Juist.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
DOEN DOEN DOEN!! Anders zijn we geen BFF's meer.
Plus..
[..]
Wat nou ALS!
.
Ok.. Genoeg over mijn tieten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
DOEN DOEN DOEN!! Anders zijn we geen BFF's meer.
Plus..
[..]
Wat nou ALS!
.
Ok.. Genoeg over mijn tieten.
Wacht.. dan zoek ik mijn vergrootglas evenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naja, ik wil je mijn lid wel even tonen
het is net een piemel, alleen kleiner..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wacht.. dan zoek ik mijn vergrootglas even
Nou ja zeg.........dat is heel erg vriendelijk van je Maitjequote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wacht.. dan zoek ik mijn vergrootglas even
En wil jij je er ff buiten houden? Ja?!!!! Mooi!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
het is net een piemel, alleen kleiner..
Oooowh...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
het is net een piemel, alleen kleiner..
Naa... ik kan best aardig zijn hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg.........dat is heel erg vriendelijk van je Maitje
Dus....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef Esses het volgende:
De memmen van Maitje zijn wel om uit te houden hoor
Wat ontzettend flauw van je om van mijn PM (Private Message) een MFE (Message For Everyone) te maken. LOLquote:Op zondag 30 mei 2010 18:26 schreef EllaN het volgende:Even iets heel anders. Een jaartjes of 2 geleden kreeg ik dit berichtje.. I shit you not.
" Wat ben jij een mooi meisje zeg met een uitstraling. Ik zou dolgraag aan je zere voetjes willen likken tot je lekker in slaap valt. Vind ik zoooo lekker. Hoop dat je me nu niet eng of gek vindt of me uitlacht. Voel ik me altijd rot als meisjes dat doen. Groetjes, Jeroen"
Ik probeerde je integriteit nog te besparen, nu verknal je het zelfquote:Op zondag 30 mei 2010 23:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat ontzettend flauw van je om van mijn PM (Private Message) een MFE (Message For Everyone) te maken. LOL
No harm, no foulquote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar als je mijn naam er onder zet.
Oh shoot nu pas zie ik dat er Jeroen staat. Ik heb niks gezegt, mijn naam is Haas.
Wees dan creatief en ga wat doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef drivehome het volgende:
pff. vandaag eerste vakantie dag, vermoeiend dat niks doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |