Dan mag je jouw mooie boobs via de PM naar mij opsturen. Ben immers geen visstick maar oud-aardbeiquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb erover nagedacht, maar dan wil jij met me afspreken enzo.. Wordt mijn vriend weer kwaad.. Kan niet goed zijn voor de sfeer in het korps en wat niet goed is voor de sfeer in het korps, is niet goed voor de wereld. Dus ik doe het eigenlijk niet, om de wereldvrede te bevorderen. You're welcome
(Oud) aardbeien doe ik sowieso geen zaken meequote:Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag je jouw mooie boobs via de PM naar mij opsturen. Ben immers geen visstick maar oud-aardbei![]()
Hebben we een deal?
Hè......toe nou!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
(Oud) aardbeien doe ik sowieso geen zaken mee![]()
okquote:Op zondag 30 mei 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hè......toe nou!!!!
Ik lik je poezelige teentjes wel (mits gewassen).
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
ok!
Even iets heel anders. Een jaartjes of 2 geleden kreeg ik dit berichtje.. I shit you not.
" Wat ben jij een mooi meisje zeg met een uitstraling. Ik zou dolgraag aan je zere voetjes willen likken tot je lekker in slaap valt. Vind ik zoooo lekker. Hoop dat je me nu niet eng of gek vindt of me uitlacht. Voel ik me altijd rot als meisjes dat doen. Groetjes, Jeroen"
Haha het was via hyves, niet via fok gelukkigquote:Op zondag 30 mei 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!! lol
Welke aap op FOK, username, was dat dan wel niet? Dan ben je echt triest
Heb je hem een fake date aangeboden? Hij lekker wachten in een ver oord hehe
ik spreek niet af met meisjes van Jan Kaas..quote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb erover nagedacht, maar dan wil jij met me afspreken enzo.. Wordt mijn vriend weer kwaad.. Kan niet goed zijn voor de sfeer in het korps en wat niet goed is voor de sfeer in het korps, is niet goed voor de wereld. Dus ik doe het eigenlijk niet, om de wereldvrede te bevorderen. You're welcome
Ja dat zeggen ze allemaal tot ze mijn tieten zienquote:Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik spreek niet af met meisjes van Jan Kaas..
wat denk je wel niet van me...
lolquote:Op zondag 30 mei 2010 18:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha het was via hyves, niet via fok gelukkig. Nee, ik had niets teruggestuurd.. Ik heb ook nog een keer een berichtje gekregen van iemand die een gedicht over me wilde schrijven
. Hij zou een intro-gedicht schrijven en hoopte dat ik daarna een keer met hem af wilde spreken om als zijn muze te dienen
!
Oh ik heb het gedicht nu voor me en het is te erg.
Wel best erg achteraf. Het was toch wat verder terug dan ik dacht. Ik was toen 16-17 en die berichtjes kwamen toch van behoorlijk oudere mannen![]()
Kunt u dit onderbouwen met bewijs?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal tot ze mijn tieten zien
Lotgenoot. We zijn beiden slachtoffer van onze eigen hotnessquote:Op zondag 30 mei 2010 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol
Onze lieve Heer heeft rare kostgangers![]()
Btw, het is mij echter wel eens een keertje overkomen dat ik haast gestalked werd door een vrouw, ze zag er nog eens goed uit ook.
Ik zou het graag willen, maar wereldvrede gaat voorquote:
Ik kan je zeggen Rave, het is een vrouw. Zij had mij zojuist een PM verstuurd en ja, het is een echte mooie vrouw met een mooie boesemquote:
Pics... or it didn't happen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal tot ze mijn tieten zien
Jaloers hè? Een ouwe aardbei die ze wel heeft en een visstick die nu tegen een muurtje aan het uithuilen isquote:
Deel die van haar... heb ik tenminste nog iets aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaloers hè? Een ouwe aardbei die ze wel heeft en een visstick die nu tegen een muurtje aan het uithuilen is
Maar niet getreurt
Ik wil je mijn tieten wel laten tonen![]()
No way, zij had mij expliciet verteld het niet door te sturen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Deel die van haar... heb ik tenminste nog iets aan.
je slaat de spijker op z'n kop, zo'n oude verlepte aardbei kan immers alleen op medelijden rekenen, dus ik hoef ook die behaarde hangtietjes van jou niet te zien bungelen boven dat Brahmabierbuikje van je..quote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaloers hè? Een ouwe aardbei die ze wel heeft en een visstick die nu tegen een muurtje aan het uithuilen is
Maar niet getreurt
Ik wil je mijn tieten wel laten tonen![]()
Dan nog... Jan Kaas kan me verrotten... Ik wil gewoon die foto!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
je slaat de spijker op z'n kop, zo'n oude verlepte aardbei kan immers alleen op medelijden rekenen, dus ik hoef ook die behaarde hangtietjes van jou niet te zien bungelen boven dat Brahmabierbuikje van je..
deze jonge god daarintegen creëert zijn eigen mogelijkheden, en als die tieten echt zo onweerstaanbaar zijn is het maar beter dat ik ze niet zie, want dan moet ik haar waarschijnlijk ontmoeten en geile neukseks hebben en dat doe je niet met een meisje van Jan Kaas. Punt.
Maar daar zal zo'n Stanley als jij daar wel anders over denken...
Ho, wacht ff...........brahmabierbuikje??? Rot ff snel op met die brahma.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
je slaat de spijker op z'n kop, zo'n oude verlepte aardbei kan immers alleen op medelijden rekenen, dus ik hoef ook die behaarde hangtietjes van jou niet te zien bungelen boven dat Brahmabierbuikje van je..
deze jonge god daarintegen creëert zijn eigen mogelijkheden, en als die tieten echt zo onweerstaanbaar zijn is het maar beter dat ik ze niet zie, want dan moet ik haar waarschijnlijk ontmoeten en geile neukseks hebben en dat doe je niet met een meisje van Jan Kaas. Punt.
Maar daar zal zo'n Stanley als jij daar wel anders over denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |