SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Goed en eerderquote:
Ik wou nog als hint geven, dat ze aan je ballen kan voelen uit welk land je komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef tong80 het volgende:
Sophia Loren was al bejaard toen ze übergeil de ballethes uit de bak trik voor het WK-90
Ik slaap al.quote:
Door wie komt dat dan weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Kom ik even langs tijdens het pissen. Ligt het topic dood te bloeden
Ik zei gewoon dat ik ga slapen..quote:
Als je een vraag juist beantwoord dien je een vraag te stellen. Desnoods zet je het antwoord in spoilers. Hoe dat moet heb ik je al eens uitgelegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik ga slapen..
Ik gooi GVD het topic zo vaak weer levend.
Doe is normaal man, dat je gaat slapen zonder nieuwe vraag te stellen is tot daar aan toe maar kom erna niet zeiken dat het topic doodgebloed is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:59 schreef tong80 het volgende:
Ok mijn vraag dan :
Wat is één plus één ? Je mag er één getal naast zitten.
Ik maakte na anderhalf uur nadat ik zei dat ik ging slapen een grapje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Doe is normaal man, dat je gaat slapen zonder nieuwe vraag te stellen is tot daar aan toe maar kom erna niet zeiken dat het topic doodgebloed is.
Ik denk dat ik jouw humor niet begrijpquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte na anderhalf uur nadat ik zei dat ik ging slapen een grapje.
Neem ajb het leven niet zo serieus.
Al wordt er drie dagen geen vraag gesteld. Wat kan mij dat nou schelen ?
'Trek eens aan mijn vinger.'quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw humor niet begrijp
Ken de hele regio nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu een serieuze vraag:
Wat is de grootste stad in de regio Strathclyde?
Schiet lekker op hè ?quote:
Opgezocht. Klopt.quote:
Punten deel 1968quote:
Punten deel 1968quote:
Nu de naam nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Een kasteel, en een grasveld. En de voorkant is bedekt met waarschijnlijk de klimop plant.
Correctquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef Zeroku het volgende:
Grapje, het is Balmoral Castle. Waar het Britste koningshuis in de zomer vertoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |