Niet? Ik ga daar wel een keer rondkijken en ze mailenquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 1 lakje betaal je meestal niet zo heel veel verzendkosten hoor
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
INM werkt bij mij echt voor geen meterHij droogt alleen snel als de lak er onder al droog is
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
waarom is er niet gewoon 1 echte duidelijke beste topcoat?
toen ik geen acryl had, had ik dat ook, vreselijkquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij werkt SV in principe ook het best, droogt zeker het snelst!! Maar alleen af en toe shrinkage, voornamelijk bij cremes.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeld
Ja, die en Nubar Diamont wil ik graag eens proberen. En Orly bonder. Dus ALS ik weer een keer mag bestellen (over 30 lakjesquote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeld
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken! Wel leuk, zo'n pakketje tijdens het werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Ainnir het volgende:
De Fedexmeneer kwam zojuist mijn kantoor binnenwandelen met mijn tonynail pakje![]()
[ afbeelding ]
Visit Me in Prism, Kaleidoscope Him Out, He's Going in Circles, Verano (alleen beetje gelekt, flesje is nog heel gelukkig)
[ afbeelding ]
Sex on the Beach, Thistle, Golden Meringue
[ afbeelding ]
Stone Age, Drama Queen, Subtle
[ afbeelding ]
Stars in My Eyes, Parlez-vous OPI?
En nu maar wachten op de UPS meneer voor mijn muurrekken
*steelt kaleidoscopes*quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Ainnir het volgende:
De Fedexmeneer kwam zojuist mijn kantoor binnenwandelen met mijn tonynail pakje![]()
[ afbeelding ]
Visit Me in Prism, Kaleidoscope Him Out, He's Going in Circles, Verano (alleen beetje gelekt, flesje is nog heel gelukkig)
Is verder echt iedereen hier vrij dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken!
En wat voor werk doe je..?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is verder echt iedereen hier vrij dan?Ik ben ook gewoon aan het werk...
werk op schiphol...quote:
Ja het is hier pas 10 uur 's ochtends. Maar hoezo alles dicht? Is het een feestdag in NL ofzo? *schuilt onder steen*quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken! Wel leuk, zo'n pakketje tijdens het werken.
2e Pinksterdagquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja het is hier pas 10 uur 's ochtends. Maar hoezo alles dicht? Is het een feestdag in NL ofzo? *schuilt onder steen*
Mensen die in de horeca, zorg of in winkels werken kunnen heul niet fokken op hun werkquote:Op maandag 24 mei 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
werk op schiphol...
Maar ik hoorde dat er verspreid over NL toch ook wel veel winkels open waren vandaag. En mensen die horeca en verpleging enzo doen zouden ook kunnen werken vandaag. Daarom ben ik eigenlijk wel verbaasd dat iedereen vrij is, haha
Ah klopt ja, daar doen ze hier niet aan. Heb wel lekker volgende week maandag vrij, memorial dayquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2e Pinksterdaghebben we in Amerika niet
Oeh dan ben ik ook vrijquote:Op maandag 24 mei 2010 19:04 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ah klopt ja, daar doen ze hier niet aan. Heb wel lekker volgende week maandag vrij, memorial day
Woon jij ook in Amerikaquote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh dan ben ik ook vrijgaak maar een cheesecake bakken denk ik
Nee, ze doet eindexamenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Woon jij ook in Amerika
* DeltaCephei heeft wat gemist
Heb je een puntquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die in de horeca, zorg of in winkels werken kunnen heul niet fokken op hun werkDat zijn alle kantoorpikken en die hebben haast allemaal vrij
Nee, maar ben half Amerikaans maar doe af en toe met een feestdag meequote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Woon jij ook in Amerika
* DeltaCephei heeft wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |