Dan vind ik nog niet alles ach jaquote:Op maandag 24 mei 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.chinaglaze.com
www.chinaglazediva.com
ja?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Beetje tipwear op 2 nagels. Diamont bevalt me ZO VEEL beter als Seche Vite!![]()
![]()
Diamond?quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Beetje tipwear op 2 nagels. Diamont bevalt me ZO VEEL beter als Seche Vite!![]()
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
*pakt diamont*
ik heb 2 flesjes staan, en ben nu toevallig aan het lakken.
eens kijken of het relaxter is dan seche, ik wilde namelijk wat seche bijbestellen, maar anders kies ik wel diamont
Nubarquote:
Ohquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NubarEn het is Diamont, juist met een T!
Hoezoquote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhAutomatisme denk ik.
Hm, jammer van het merk
Oude OPI's hebben dat, die zijn dus niet fakequote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)nd-opis-part-iv.html Die tweede OPI heeft dus Paris - Los Angeles - Roma erop staanIk zie door de bomen het bos niet meer
[..]
HoezoYou no likey Nubar?
Ah okayyy!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oude OPI's hebben dat, die zijn dus niet fake
No likey heel veel verzendkosten betalen voor 1 lakjequote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)nd-opis-part-iv.html Die tweede OPI heeft dus Paris - Los Angeles - Roma erop staanIk zie door de bomen het bos niet meer
[..]
HoezoYou no likey Nubar?
Dat je geen felle lak op moet?quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:22 schreef Aurelyx het volgende:
![]()
dat gepraat over moodies is niet goed geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DUS
Ik heb lekker in de zon gezeten vandaag! Nu ben ik aan beide kanten rood![]()
Wel jammer dat ik m'n mooie catrice-kleurtje morgen "moet" vervangen voor een french manicure![]()
Hebben jullie ook wel eens "last" van zoiets? Of kan eigenlijk alles wel?
quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:25 schreef Mss het volgende:
Beh, ik heb nog altijd mijn geld niet terug van TD. En ik wil nieuwe lakjes
Wat is de status van je claim danquote:Op maandag 24 mei 2010 18:25 schreef Mss het volgende:
Beh, ik heb nog altijd mijn geld niet terug van TD. En ik wil nieuwe lakjes
Nee, hier kan ook zeker niet alles helaas. Rustige kleurtjes gaat wel, maar ja, ik heb over het algemeen juist haast alleen maar redelijk heftige kleurtjes, hahaha. Dus haal het er meestal maar gewoon af voor ik ga werken.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Aurelyx het volgende:![]()
dat gepraat over moodies is niet goed geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DUS
Ik heb lekker in de zon gezeten vandaag! Nu ben ik aan beide kanten rood![]()
Wel jammer dat ik m'n mooie catrice-kleurtje morgen "moet" vervangen voor een french manicure![]()
Hebben jullie ook wel eens "last" van zoiets? Of kan eigenlijk alles wel?
ligt dat ook niet een beetje aan de lak die je verder op hebt?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JaPeelt niet na het douchen, geen chips, geen shrinkage
![]()
[..]
NubarEn het is Diamont, juist met een T!
Ja ik was niet helemaal volledig. Ik bedoel dat je voor je werk maar beter niet felle lak of té creabea nagellakjes op gaat doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
No likey heel veel verzendkosten betalen voor 1 lakjeNubar vind ik prachtig. Die kun je toch kopen bij de webshop in de OP?
[..]
Dat je geen felle lak op moet?Of mis ik informatie?
[..]Dat duurt wel heel lang zeg.
INM werkt bij mij echt voor geen meterquote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ligt dat ook niet een beetje aan de lak die je verder op hebt?
Ik heb nu catrice zaterdag opgedaan, en het ziet er nog bijna net zo uit als toen. Met NfuOh had ik last van krimpen, en met een CG holo lakje chipt het al bijna binnen een dag ? :S
Maar misschien verbeterd mijn techniek ook wat
mn sv is bijna op, over een week ga ik INM out the door proberen..
Ik had het met SV bij alle lakjes.. kon ik na het douchen zo eraf pakken; maakt niet uit welke merk/hoeveel laagjes ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ligt dat ook niet een beetje aan de lak die je verder op hebt?
Ik heb nu catrice zaterdag opgedaan, en het ziet er nog bijna net zo uit als toen. Met NfuOh had ik last van krimpen, en met een CG holo lakje chipt het al bijna binnen een dag ? :S
Maar misschien verbeterd mijn techniek ook wat
mn sv is bijna op, over een week ga ik INM out the door proberen..
Valt opzich wel mee hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef RenRen- het volgende:
No likey heel veel verzendkosten betalen voor 1 lakjeNubar vind ik prachtig. Die kun je toch kopen bij de webshop in de OP?
Voor 1 lakje betaal je meestal niet zo heel veel verzendkosten hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Dat je geen felle lak op moet?Of mis ik informatie?
[..]Dat duurt wel heel lang zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |