Niet? Ik ga daar wel een keer rondkijken en ze mailenquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 1 lakje betaal je meestal niet zo heel veel verzendkosten hoor
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
INM werkt bij mij echt voor geen meterHij droogt alleen snel als de lak er onder al droog is
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
waarom is er niet gewoon 1 echte duidelijke beste topcoat?
toen ik geen acryl had, had ik dat ook, vreselijkquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het op de 1 of andere manier anders reageert bij iedereen.. momenteel gebruik ik David, maar sinds ik geen acryl meer heb chipt alles erg snel. 1 dag tops, zeg maar.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij werkt SV in principe ook het best, droogt zeker het snelst!! Maar alleen af en toe shrinkage, voornamelijk bij cremes.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeld
Ja, die en Nubar Diamont wil ik graag eens proberen. En Orly bonder. Dus ALS ik weer een keer mag bestellen (over 30 lakjesquote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Bij mij werkt Seche gewoon het best bijvoorbeeld
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken! Wel leuk, zo'n pakketje tijdens het werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Ainnir het volgende:
De Fedexmeneer kwam zojuist mijn kantoor binnenwandelen met mijn tonynail pakje![]()
[ afbeelding ]
Visit Me in Prism, Kaleidoscope Him Out, He's Going in Circles, Verano (alleen beetje gelekt, flesje is nog heel gelukkig)
[ afbeelding ]
Sex on the Beach, Thistle, Golden Meringue
[ afbeelding ]
Stone Age, Drama Queen, Subtle
[ afbeelding ]
Stars in My Eyes, Parlez-vous OPI?
En nu maar wachten op de UPS meneer voor mijn muurrekken
*steelt kaleidoscopes*quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Ainnir het volgende:
De Fedexmeneer kwam zojuist mijn kantoor binnenwandelen met mijn tonynail pakje![]()
[ afbeelding ]
Visit Me in Prism, Kaleidoscope Him Out, He's Going in Circles, Verano (alleen beetje gelekt, flesje is nog heel gelukkig)
Is verder echt iedereen hier vrij dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken!
En wat voor werk doe je..?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is verder echt iedereen hier vrij dan?Ik ben ook gewoon aan het werk...
werk op schiphol...quote:
Ja het is hier pas 10 uur 's ochtends. Maar hoezo alles dicht? Is het een feestdag in NL ofzo? *schuilt onder steen*quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh jij bent natuurlijk gewoon aan het werken! Wel leuk, zo'n pakketje tijdens het werken.
2e Pinksterdagquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja het is hier pas 10 uur 's ochtends. Maar hoezo alles dicht? Is het een feestdag in NL ofzo? *schuilt onder steen*
Mensen die in de horeca, zorg of in winkels werken kunnen heul niet fokken op hun werkquote:Op maandag 24 mei 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
werk op schiphol...
Maar ik hoorde dat er verspreid over NL toch ook wel veel winkels open waren vandaag. En mensen die horeca en verpleging enzo doen zouden ook kunnen werken vandaag. Daarom ben ik eigenlijk wel verbaasd dat iedereen vrij is, haha
Ah klopt ja, daar doen ze hier niet aan. Heb wel lekker volgende week maandag vrij, memorial dayquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2e Pinksterdaghebben we in Amerika niet
Oeh dan ben ik ook vrijquote:Op maandag 24 mei 2010 19:04 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ah klopt ja, daar doen ze hier niet aan. Heb wel lekker volgende week maandag vrij, memorial day
Woon jij ook in Amerikaquote:Op maandag 24 mei 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh dan ben ik ook vrijgaak maar een cheesecake bakken denk ik
Nee, ze doet eindexamenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Woon jij ook in Amerika
* DeltaCephei heeft wat gemist
Heb je een puntquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die in de horeca, zorg of in winkels werken kunnen heul niet fokken op hun werkDat zijn alle kantoorpikken en die hebben haast allemaal vrij
Nee, maar ben half Amerikaans maar doe af en toe met een feestdag meequote:Op maandag 24 mei 2010 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Woon jij ook in Amerika
* DeltaCephei heeft wat gemist
Ik bedoelde daar niks meequote:Op maandag 24 mei 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, maar ben half Amerikaans maar doe af en toe met een feestdag meeMaar over een paar jaar woon ik der weer. Denk ik
En ja ik doe ook eindexamen SQ
Weet ik schatjequote:Op maandag 24 mei 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar niks meemeer van dat je daarom vrij bent
juist dat ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die in de horeca, zorg of in winkels werken kunnen heul niet fokken op hun werkDat zijn alle kantoorpikken en die hebben haast allemaal vrij
Ik kan in de horeca anders vaak genoeg (mobiel) fokken.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, kantoor & gemeente is dichtquote:Op maandag 24 mei 2010 19:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
juist dat ja.
Ik ben een kantoorpik (eh kut dan), werk bij een gemeente dus sja die was dicht vandaag
Ghehehe t is inderdaad wat kleiner als ik dachtquote:Op maandag 24 mei 2010 17:46 schreef Holyme het volgende:
SQ, welnee joh, en hoef je toch geen sorry voor te zeggen!
vamperotica, lekker creabea geweest, leuk gedaan! Je koffertje is inderdaad wat aan de kleine kant![]()
Lindytje, heh eindelijk, en mooie kleurtjes
[..]
Da's helaas wel een erg klein bakje, Box size : 16.5cm x 15.5cm x 13cm. Wat Guess al zei, je hebt denk ik meer aan een helmer ofzo
Orly Bonder is echt mijn ontdekking van de eeuw! Ik ben er dol op, mijn nagellak chipt echt een stuk minder. En geen gele nagels hoor!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die en Nubar Diamont wil ik graag eens proberen. En Orly bonder. Dus ALS ik weer een keer mag bestellen (over 30 lakjes) dan gaat dat er allemaal komen
.
Dat..... EN die headset heb ik ook nog eens gewoon thuis op dus ook geen collega's die zich er aan zouden kunnen storenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan op het werk alles op! Ze zien het toch niet door m'n headset
.
Ja vorig jaar was ik wel gewoon aan het werk, maar ben tegenwoordig een kantoortrutje en heb dus al een week of 7 geen normale werkweken gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
werk op schiphol...
Maar ik hoorde dat er verspreid over NL toch ook wel veel winkels open waren vandaag. En mensen die horeca en verpleging enzo doen zouden ook kunnen werken vandaag. Daarom ben ik eigenlijk wel verbaasd dat iedereen vrij is, haha
Je was er al achter zag ikquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja het is hier pas 10 uur 's ochtends. Maar hoezo alles dicht? Is het een feestdag in NL ofzo? *schuilt onder steen*
Ik vind het een soort van vulkaanuitbarstingquote:Op maandag 24 mei 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind die wijsvinger werkelijk briljant!
Ah dat (on)geluk heb ik dan weer nietquote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat..... EN die headset heb ik ook nog eens gewoon thuis op dus ook geen collega's die zich er aan zouden kunnen storen
Dat mis ik inderdaad ook wel ja... Collega's om tegen aan te kletsenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah dat (on)geluk heb ik dan weer niet. Hoe erg ik m'n lekkere koffie ook mis op 't werk, ik praat graag. Constant. Tegen iedereen. En Herman & Sjoerd zijn wat dat betreft slecht gezelschap.
Niets op ebay kunnen vinden?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Dames, is er nog een plek om goedkoop OPI te kopen? Anders moet ik Ainnir gaan lastigvallen
Nou ja, na al die verhalen vertrouw ik het niet zo erg meer. Ik was net van plan om te kijken, die waar ik MPJ vandaan heb was prettig, maar als er tips waren was dat wel handig geweestquote:
Welke verhalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, na al die verhalen vertrouw ik het niet zo erg meer. Ik was net van plan om te kijken, die waar ik MPJ vandaan heb was prettig, maar als er tips waren was dat wel handig geweest
die ken ik nog niet, hebbie een linkje?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Welke verhalen?
Er zijn veel betrouwbare sellers hoor. Voorbeelden waar ik zelf ervaring mee heb:
ttluvspolish
maiandjays
beautyzone2007
sistersbeauty
nou ik heb al zo vaak nagellak en ook andere spullen besteld via eBay. Zonder problemen. Je moet gewoon altijd opletten op de verkoper een betrouwbare eBay verkoper is.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, na al die verhalen vertrouw ik het niet zo erg meer. Ik was net van plan om te kijken, die waar ik MPJ vandaan heb was prettig, maar als er tips waren was dat wel handig geweest :
Neplakken via Ebay enzo. Maar het valt dus mee?quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke verhalen?
Er zijn veel betrouwbare sellers hoor. Voorbeelden waar ik zelf ervaring mee heb:
ttluvspolish
maiandjays
beautyzone2007
sistersbeauty
Oh nice, dankjequote:Op maandag 24 mei 2010 @ 20:43 schreef AmNaBa het volgende:
Bij Maiandjays kun je een mailtje sturen met je wensenlijstje voor opi'
die staan niet op de site
Wat zijn de prijzen daar meestal van OPI?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef AmNaBa het volgende:
Bij Maiandjays kun je een mailtje sturen met je wensenlijstje voor opi'
die staan niet op de site
Mooie shimmer erinquote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Let niet op de nagels, ik moest nog vijlen
Dat weet ik niet, ik gebruik geen opi, maar 10 lakjes is free shippingquote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen daar meestal van OPI?
Mooi kleurtje is dat!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
tvp met Mint Apple van Sinful Colors
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje!! En niks mis met de nagels hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, die ziet er interessant uit. *Houdt van blauwe glitter*quote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
Nubar Night Sparkle met Bundle Monster plate BM21 met CG 2030 en CG millenium
[ afbeelding ]
Denk dat de glitter beter uitkomt in de zon (of gewoon een beter fototoestel)
Tof!! Gave afbeelding ookquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval "moet" je deze echt hebben! Zooooo'n mooie donker blauwe glitterquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, die ziet er interessant uit. *Houdt van blauwe glitter*
Thanks! Ja, vind die bundle monster plates echt super! Hou van sterren en er zijn meerdere sterren afbeeldingenquote:
Wat doe jequote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh... ik ben ook gezwicht.. ik heb een blog...
http://linsswatches.blogspot.com Volgen maar!!
Sorry....quote:
Je hebt er een follower bijquote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh... ik ben ook gezwicht.. ik heb een blog...
http://linsswatches.blogspot.com Volgen maar!!
ik vind het mooie nagels!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe lak en plate, beetje tovenaarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Neonnnquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg m niet fatsoenlijk op de foto... flip flop fantasy is het...
gelukkigquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Maarrrrrr, dit blijft toch mijn belangrijkste post-plek hoor, weest niet gevreesd SQ!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |