ja, ditquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Groofsken het volgende:
...zou ik altijd liever vaginaal bevallen dan met een keizersnede
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:19 schreef Poppedein het volgende:
statistisch gezien zou t dan nu toch door moeten zetten baldria![]()
Ik duim voor je!
Heb ik wat gemist? Wie zegt dat dan? Ik had het alleen maar over het snellere herstel na een vaginale bevalling. R lag ook heel lang in een stuit, en ik wilde niet eens een draaipoging, zou dan ook voor een keizersnede hebben gekozen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat een keizersnede ook geen hemel op aarde is. Mijn gyn zei, dat het uiteindelijk qua pijn, niet zoveel uitmaakt. Een keizersnede is een grote en hele diepe wond die erg veel pijn doet na de operatie. Morphine ftw. En een bevalling zelf is erg pijnlijk en kost ook een tijdje voor herstel, maar je hersteld sneller met een gewone bevalling.
Ik wist dat ik een keizersnede zou krijgen, want Yade lag in een stuit, en de kans van draaien was gering. Heb ik nooit erg gevonden, heb het ook niet als vervelend of mislukking beschouwd. Ik vond het eigenlijk gewoon een heel mooie ervaring eigenlijk.
Snap dat gemiep over mislukking en blabla na een keizersnede ook niet. Je riskeert liever jou en je kleine's leven om normaal te bevallen ofzo? Wees blij dat die optie er nu is, een paar eeuwen geleden hadden nog ik nog Yade de bevalling overleefd. [/rant]
Zo dat ben ik even kwijt.
Maar ik vind het geen mislukking hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
Snap dat gemiep over mislukking en blabla na een keizersnede ook niet. Je riskeert liever jou en je kleine's leven om normaal te bevallen ofzo? Wees blij dat die optie er nu is, een paar eeuwen geleden hadden nog ik nog Yade de bevalling overleefd. [/rant]
dit dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:37 schreef Groofsken het volgende:
Oh Rocka, echt waar. Ik wist wel dat je veel last had van dingen, maar wist helemaal niet dat dat van de bvalling kwam.
En in een vorige post vond je jezelf nogal een pessimist! Vind het wel meevallen als ik dit zo lees!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Baldria het volgende:
Ik vind die horror verhalen altijd een beetje een opluchting, puur statistisch gezien dan.
Dan denk ik altijd: kijk, dan heb ík weer meer kans op minder pijn.
Jep: in mijn geval zelfs met nietjes. Maar dan wel met een gevoelloze onderkantquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaardat hechten ze ook hoor! zo'n keizersnede
![]()
haha oh die nietjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Jep: in mijn geval zelfs met nietjes. Maar dan wel met een gevoelloze onderkant. Ik kon dan wel bijna niet rechtop staan de eerste 2 weken, maar ik kon wel prima zitten
.
Baldria: weer aan het rommelen, hoop dat het door gaat zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |