Wat voor een verdoving kreeg jij bij het hechten? Bij mij verdoofde ze met een spray. Nou ik heb gevloekt, of ze niet haar deodorantspray per ongeluk had gebruiktquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef Groofsken het volgende:
En wat Estrys zegt, dat heb ik precies omgekeerd. Ik weet nog dat er een uur lang drie lagen weefsel gehecht werden, dat ik echt BANG was en pijn had enzo. En dan sta ik dus juist gelukzalig op de foto's.
Dat eerlijk is zo suf en onziinig eigenlijk. Ik heb voor R een boekje over een giraf met zijn naam. Nouw il ik voor S ook zoiets. S staat op een foto met een door mijn vader zelfgemaakt bootje met haar naam erop. Nu vind ik het jammer dat R niet zo'n bootje heeft. En tegelijkertijd wil ik juist dat de kindjes om leren gaan met dat soort verschillen. De ene keer de een, de andere keer de ander. Eerst zelf ook nog even leren dan, dat het zo werkt....
het enige dat echt eerlijk is, is mijn liefde voor hun allebei, groots!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat voor een verdoving kreeg jij bij het hechten? Bij mij verdoofde ze met een spray. Nou ik heb gevloekt, of ze niet haar deodorantspray per ongeluk had gebruikt
Nou ik betrap me er wel eens op dat ik soms helemaal geen zin heb in een baby maar dat ik genoeg heb aan Jen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef Groofsken het volgende:
Ach Tico, dat gaat zo helemaal vanzelf joh, geen zorgen over maken hoor.![]()
Die 9 mnd dat je ook dit kindje weer bij je draagt, die vormen de basis van de verbintenis, ik hield al van R nog voor ik hem gezien had.
Moederliefde vermenigvuldigt zich als je het deeltquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben soms heel bang dat ik meer van jen hou dan van mn nieuwe kindje... Gewoon omdat ik het me niet kan voorstellen dat ik van nog een wezentje zoveel kan houden..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groof wat een prachtige foto`s
Ik heb helemaal geen mooie foto`s van na de bevallingenIk sta er alleen op met een verwilderde blik, en bij de laatste kon ik niet meer stoppen met janken
Flatteus
struisvogelpolitiekquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Poppedein het volgende:
Dat vind ik altijd zo geweldig als ik een laatstejaars stagiaire heb..dan ben ik de fotograaf! T is zooo leuk om het eens op die manier te bekijken!
ennuh dames...misschien zijn de hechtverhalen leuker in het bevallingsverhalen topic...drm oeten hier nog een aantal mensen![]()
jamaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef Hobbesje het volgende:
Oh dames.... ik weet nu niet wat ik zou willen. Ik zou graag normaal willen bevallen, maar als ik jullie fijne verhalen lees over hechten klinkt nog een keizersnede zo slecht nog niet (blij is met nog intacte onderkant).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |