quote:
Jaja.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hier op het FOK!forum haat iedereen mij misschien, maar op school is dat echt niet zo hoor.
hahaquote:
En ik ben eigenlijk Frans Bauer! JE ZIT IN BANANASPLIT!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hier op het FOK!forum haat iedereen mij misschien, maar op school is dat echt niet zo hoor.
quote:
Dat zou alleen maar positief ontvangen worden volgens mijquote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
heb je nou nog steeds geen aids van die teek?
Ik haat je niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen, zijn jullie het dan écht vergeten?Inderdaad. Ik heb jou net als vriendje toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
en dat jaquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Van AdvancedPauper wordt je sowieso emo. Je wil je de ellende van die gast niet eens voorstellen, iets in de trant: Dit gun je je ergste vijanden nog niet!
quote:
Tering!quote:
je ex is snel weer vergetenquote:
Soohee, die heeft grote........ oren!quote:
zoiets dacht ik ook al jaquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Soohee, die heeft grote........ oren!
Open je eigen topic.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
mijn ex neukt met een ander...om me jaloers te maken of uit wraak dat ik de relatie verbroken heb denk ik
Ik lach haar gewoon uit man, smerige slet dat het is!
Mooie topic kapingquote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
mijn ex neukt met een ander...om me jaloers te maken of uit wraak dat ik de relatie verbroken heb denk ik
en toch ben je zo gefrustreerd dat je het even in een Topic van AP moet postenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
tjah gek he!?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en toch ben je zo gefrustreerd dat je het even in een Topic van AP moet posten?
Het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Ixnay het volgende:
Misschien wordt ze nu geneukt door een emo en is ze deswege zelf ook emo geworden.
jailbaitquote:
mja dan doe je wel wat fout iddquote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef zovty het volgende:
Meisjes emo maken lijkt me nog erger dan een meisje lesbisch maken.
Hoe voelt dat nou TS, dat je alle wil om te leven uit een meisje hebt gezogen?
Jongeh, wees trots! Je hebt haar zoveel pijn gedaan dat ze is veremotiseerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is alweer 6 weken uit. In die zes weken heb ik geen contact met haar gehad. Nu kreeg ik net een mailtje van Hyves omdat iemand mij krabbelde. Ik open de mail en lees de krabbel. Aan de rechterkant van de mail staat: 'Zijn dit jou vrienden'? Ik kijk daar dus even tussen en zie tot mijn grote verbazing een meisje met hele zware make-up er tussen staan met dezelfde naam als mijn ex. Ik klik op haar foto. Beland op een hele donkere Hyves waar alles zwart is. Ik zie op haar andere foto's dat ze alleen maar zwarte kleding heeft en allemaal andere emo/ghotic shit.![]()
Gadverdamme. Hoe kan ik hier ooit mee gehad hebben.
Nasty!![]()
Klacht: ex-vriendin wordt emo, nu sta ik voor gek op school.
Wat ben jij nou weer voor pussy, zeg gewoon dat ze grote tieten heeftquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Soohee, die heeft grote........ oren!
Ik heb haar niks aangedaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jongeh, wees trots! Je hebt haar zoveel pijn gedaan dat ze is veremotiseerd.
Dat doen we nou net weer niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef henrydg het volgende:
TS wat is je hyves dan zoek ik je ex wel op, scheelt jou weer werk!
Ik heb al gezocht op Maarten Hengelo maar dat hielp niet mehquote:
stopte jij niet met posten?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is alweer 6 weken uit. In die zes weken heb ik geen contact met haar gehad. Nu kreeg ik net een mailtje van Hyves omdat iemand mij krabbelde. Ik open de mail en lees de krabbel. Aan de rechterkant van de mail staat: 'Zijn dit jou vrienden'? Ik kijk daar dus even tussen en zie tot mijn grote verbazing een meisje met hele zware make-up er tussen staan met dezelfde naam als mijn ex. Ik klik op haar foto. Beland op een hele donkere Hyves waar alles zwart is. Ik zie op haar andere foto's dat ze alleen maar zwarte kleding heeft en allemaal andere emo/ghotic shit.![]()
Gadverdamme. Hoe kan ik hier ooit mee gehad hebben.
Nasty!![]()
Klacht: ex-vriendin wordt emo, nu sta ik voor gek op school.
Life getting tough? It means God fears the progression of AdvancedPauperquote:
Ja, ze is wel geil. :pquote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef TheGaffer het volgende:
Maar zou je haar nog doen?
Dit dusquote:
Iets met Stone en Angus, kan het niet helemaal goed zien in de link.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou pas prachtige emotionele muziek die ik tijdens mijn vakantie plat gedraaid heb!![]()
Wie raad wie dit zijn, zonder naar de link te kijken, krijgt een eigen topic!
Julia (links!)![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou pas prachtige emotionele muziek die ik tijdens mijn vakantie plat gedraaid heb!![]()
Wie raad wie dit zijn, zonder naar de link te kijken, krijgt een eigen topic!
Julia (links!) =![]()
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef mercurial3 het volgende:
hahaha TS staat kanker erg voor lul, wat een vuile lutser dat ie dat niet aanzien komen. wat een gebrek aan mensen kennis bezit je dan vieze faalhaas! APAAT
watquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef Penisbaard het volgende:
Emo'sWeerwolf is nu helemaal in, emo's lopen hopeloos achter.
you wanna take it outside, huh? bitch?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lutser
Ga eens lekker naar de flikkertjes van Geenstijl gast
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
hate gonna hatersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |